Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä miksi fanaattisesti kehoitetaan pysymään kotona?

Vierailija
26.02.2021 |

Jos olen ollut totaalisen ilman ihmiskontakteja 10 päivää. Puolestani on käyty kaupassa.
Päätän lähteä vuokramökille 300 km päähän, pysyn mökillä edelleen ilman kontakteja. En käy edes kaupassa mökillä ollessani.
En vaan ymmärrä mikä siinä on niin vastuutonta ja väärin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olekaan. Itse elän täysin normaalia elämää koko ajan.

Vierailija
2/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja miten tyhmää sakkia,vielä ihmetellään miten korona näin leviää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en elä normaalia. Käyn kaupassa tosi harvoin, en käy ulkona syömässä, en kuntosalilla enkä uimassa, en teatterissa, en tanssimassa. En tapaa ystäviä, meillä ei käy vieraita.

Käytän maskia kaupassa.

ap.

Vierailija
4/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taa... kirjoitti:

Selitätkö minulle miten ap levittää koronaa? 

Vierailija
5/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, no mä elän taas normaalia elämää, käyn töissä, kaupassa, harrastan just niitä samoja asioita kuin ennenkin, lenkkeilen,hiihdän, ratsastan, punttisali on kotona, eräilen jne. Ja kyllä, näen ystäviä ja sukulaisia ja on häitä, ristiäisiä jne.. ei meidän elämä pysähdy viruksen takia. Nyt lähden itseasiassa apteekkiin ja kauppaan, käyn kosmetologilla ja kampaajalla myös. Viikonloppuna on kaverin 40v synttärit .

Vierailija
6/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taa... kirjoitti:

Selitätkö minulle miten ap levittää koronaa? 

Ei se pysty mitenkään järkevästi perustelemaan. 

Vierailija
7/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap.

Varot todella kunnolla tartuntaa ja niin pitääkin.

Mutta kaikki eivät noin toimi. Kahvilat ja ravintolat ovat täynnä ihmisiä.

Turvaväleistä ei piitata, maskinkäyttö on kuulemma typerää, ja käsienpesusta ei huolehdita.

Ei ole mitään väliä muista, kuin itsestä.

Maskiton ja piittamaton ihminen levittää virusta tahallaan muihin, lähes ilkeyttään.

Mitä vähemmän kontakteja muihin, sitä nopeammin tauti alkaa talttua.

Vierailija
8/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taas on hyvinkin vastuutonta.

Vierailija
9/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku vastata? Jos koronaan ei ikinä tulisi lääkettä/rokotetta niin mitä tekisitte? Olisitteko eristyksissä ikuisesti vai tajuaisitteko jossain vaiheessa mitä valtavaa liioittelua tämän koronapandemia on? Ettehän te varmaa ole influenssaakaa piilossa kotona?

Vierailija
10/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap.

Varot todella kunnolla tartuntaa ja niin pitääkin.

Mutta kaikki eivät noin toimi. Kahvilat ja ravintolat ovat täynnä ihmisiä.

Turvaväleistä ei piitata, maskinkäyttö on kuulemma typerää, ja käsienpesusta ei huolehdita.

Ei ole mitään väliä muista, kuin itsestä.

Maskiton ja piittamaton ihminen levittää virusta tahallaan muihin, lähes ilkeyttään.

Mitä vähemmän kontakteja muihin, sitä nopeammin tauti alkaa talttua.

Tiedän. Niin, enkä myöskään käytä julkisia kulkuneuvoja.

Käsittääkseni lomailu mökillä hevonpersiissä ilman kontakteja ei tee minusta tyhmää viruksen levittäjää.

ap.

Vierailija
11/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku vastata? Jos koronaan ei ikinä tulisi lääkettä/rokotetta niin mitä tekisitte? Olisitteko eristyksissä ikuisesti vai tajuaisitteko jossain vaiheessa mitä valtavaa liioittelua tämän koronapandemia on? Ettehän te varmaa ole influenssaakaa piilossa kotona?

Tämä ei ole liioittelua. 

Jos lääkettä ei tulisi, jatkaisin elämää melkein normaalisti.  Sitten mentäisiin riskillä. Ja toivoisin että jään henkiin.

Vierailija
12/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole liioittelua. 

Jos lääkettä ei tulisi, jatkaisin elämää melkein normaalisti.  Sitten mentäisiin riskillä. Ja toivoisin että jään henkiin.

No oletkos verrannut tilastoja koronan ja influenssan välillä. Kumpaan Suomessa on kuollut enemmän ihmisiä vuodessa tilastojen mukaan? Koronaan kuolleet ovat useimmiten yli 80 vuotiaita tilastojen mukaan. 80% ihmisistä sairastaa tuon pandemia taudin oireettomana.

Jos moni tuttavani tai tuttavan tuttava olisi sairastanut kyseisen taudin jotenkin erityisen rajuna niin saattaisin itsekin hieman pelätä sitä. Yhdellä kaverini kaverilla se oli. Oli kuulemma kuumetta. Ei sen erikoisempaa.

Vierailija
13/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, totta kai menet sinne mökille. Olen elänyt kuten ennenkin, käydään kaupassa, tavataan tuttuja,ulkoillaan. Julkisia en käytä. Eläkeläinen näkee muita eläkeläisiä kun lähtee liikkeelle. Osa varmaan eristäytyy loppuiäkseen.

Vierailija
14/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on asia, jota on voinut seurata nyt hiukan yli vuoden jokaikisestä mediasta ja tässä on tulos. Suomi johtavia pisa-maita. Ei uskoisi, ei sitten millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi