Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden mies ei ole käsistään kätevä? Kuka korjaa tai rakentaa jotain jos täytyy?

Vierailija
26.02.2021 |

Oma mies ei ole yhtään kätevä, osaa kyllä vaihtaa lampun tai pystyttää teltan, mutta muuten ei osaa juuri mitään kätevää ja se harmittaa / ärsyttää tosi paljon. Haluaisin kesäksi valaistun terassin ja mies sanoo vain, että ei hän osaa sellaista tehdä, vaikka näytän Pinterestistä kuvia. Kaikki täytää aina tilata jostain tai hommata joku rakentamaan ja se maksaa rahaa, vaikka voisi säästää tekemällä itse.

Muita kädettömien miesten vaimoja?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua rakentamasta?

Vierailija
2/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luojan kiitos. Mun yksi ex oli ihan kädetön,siksi on ex. Itse osaan tehdä tosi paljon asioita ja miehen kuuluu osata tehdä juttuja, korjata ja rakentaa jne. Sama koskee naisia , en käsitä kun jotkut ei osaa edes autoa tankata tai edes korjata mitään tai saada taulua seinään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa sitten varmaan säästää tekemällä itse. 

Vierailija
4/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on haluton remontoimaan. Joskus auttaa minua jos itsellä ei fyysiset voimat riitä johonkin. Isommat jutut tekee ammattilainen, jonka mies maksaa ongelmitta.

Vierailija
5/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassin rakentamiset on miesten töitä. Mieti nyt mikä alemmuuskompleksi tulisi, jos vaimo rakentaisi terassin :D

Vierailija
6/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi juuri miehen pitäisi osata rakentaa. En minäkään naisena osaa välttämättä kokata, mieheni tekee paljon parempaa ruokaa.

Mies myös kyllä korjaa ja kasaa tietokoneet. 

Ostetaan ostopalveluna se mitä ei osata, me ollaan hyviä sitten omissa asioissamme!

Vierailija
7/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuule soitat remppamiehille, ja maksat sen terassisi. 

Tarvitaanko rakentamiseen se penis? Miksi et itse rakenna? 

Vierailija
8/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terassin rakentamiset on miesten töitä. Mieti nyt mikä alemmuuskompleksi tulisi, jos vaimo rakentaisi terassin :D

Tuskin. Rakenna ja huomaat, että miestä ei haittaa.

Vierailija
9/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä minä kyllä osaa rakentaa mitään. En vain saa asioita hahmotettua. Sen sijaan olen hyvä tietotekniikan parissa.

Ei kaikki ihmiset osaa hahmottaa miten pitäisi jotain rakentaa, ja vieläpä jotain isompaa projektia. 

Sitä paitsi jotain "valaistusta" tai muita sähkötöitä ei saa edes kaikkea tehdä itse vaan pitää olla sähkömies joko hyväksymässä tai tekemässä. Vakuutus nauraa sinut ulos ovesta kun menet sanomaan, että terassi paloi, vedin sähköt itse.

Vierailija
10/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, käsistään kätevä ihminen kertoo siitä että on myös ajatteleva ja fiksu, eikä sormi suussa soita heti apuun ihmistä ja vielä maksa siitä. Noloa on se , jos ei kykene edes lautaa vetää sirkkelillä poikki oikeasta kohtaa ja ruuvaa sitä kiinni....

Vierailija
11/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on haluton remontoimaan. Joskus auttaa minua jos itsellä ei fyysiset voimat riitä johonkin. Isommat jutut tekee ammattilainen, jonka mies maksaa ongelmitta.

miksi et itse maksa? 

Vierailija
12/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,niin no on miehiä ja sit on Miehiä.

Vierailija
13/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6, käsistään kätevä ihminen kertoo siitä että on myös ajatteleva ja fiksu, eikä sormi suussa soita heti apuun ihmistä ja vielä maksa siitä. Noloa on se , jos ei kykene edes lautaa vetää sirkkelillä poikki oikeasta kohtaa ja ruuvaa sitä kiinni....

Miksi se ei sitten onnistu teiltä naisilta? Kaikki naiset on noloja? 

Vierailija
14/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädetön mies = munaton mies.

Vierailija
15/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi et itse maksa? 

Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa. ”Maksan” tekemällä pienemmät remontit omin käsin.

Vierailija
16/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa esimerkin naapurista.

Naapurin muija halusi ilman muuta tuollaisen terassin ja naapurin mies teki sen sitten itse. No ei ottanut huomioon kallistumia, routaa tai mitä tahansa ja muutaman vuoden päästä ihmettelivät miksi terassin vedet valuvat olohuoneen seinään.

No, tulipahan säästettyä kun tekivät itse.

Vierailija
17/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, onnistuu minulta, ja kyllä, minusta nainen on "nolo" jos ei onnistu perusasiat niin kuin monelta ei onnistu.

Vierailija
18/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakennan tai teen pienet jutut (esim. kolvasin vanhaan lamppuun pistokkeen niin saatiin käyttöön, teen reiät seinään tarvittaessa jne.) isot (esim. eteisen kaapisto) ostetaan ulkopuoliselta. Jos ei olisi siihen varaa, voisi myös opetella, mutten jaksa.

Mieheni sen sijaan esim. lajittelee, pesee, ripustaa ja viikkaa kaikki pyykit.

Ei ongelmaa.

Vierailija
19/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei siivoa, ap:n mielestä minun varmaan pitäisi pistää vaimo vaihtoon.

M31

Vierailija
20/49 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä kädettömyys lyö korville vasta nyt?

-Ai niin, naisten keskuudessa ei ole ollut vientiä junttieinarilla, joka ajaa Rudolf Diesel mersulla ja turvakengät jalassa.