Oletko kärsinyt huono ilmapiirisessä työpaikassa?
Kommentit (8)
Valitin pomolle, mutta mitään ei tapahtunut. Aivan kauhea työpaikka, jossa auotaan päätä ja piilov*ttuillaan. Etsin tällä hetkellä uutta työtä, niinkun meillä moni muukin.
En minä ole mikään huono! Enkä tiedä, miksi ilmapiirisestä työpaikasta sen kummemmin kärsisi - itse ainakin haluan hengittää.
Vai tarkoititko huonoilmapiiristä työpaikkaa?
Terveiset Elyltä, ei valtiolla ole kuin suuria puheita. Kun kiusaaja on tarpeeksi iso johtaja kaikki kääntävät päänsä. Elämäni on helvettiä.
En mitään, en uskaltanut sanoa mitään koska olin uusi ja pelkäsin että minut laitetaan ulos jos valitan. Kävi niin hauskasti että minut laitettiin silti pihalle.. :D silloin itketti ja harmitti, nyt olen tyytyväinen että pääsin pois. Edelleen siinä paikassa on sama kuppikunta ja ihmetellään miksi paikassa on niin suuri vaihtuvuus työntekijöissä.
Vaihdoin työpaikkaa ja paikkakuntaa.
Kiusattu on aina kiusaajan yläpuolella.
Aika psykopaatti saa olla jos ei kärsi huonosta ilmapiiristä.. tai sitten on sen huonon ilmapiirin syy itse. Eikä siihen muutosta rivitekijä saa, joko masentuu tai lähtee menemään.
En ole löytänyt vielä työpaikkaa missä olisi aidosti hyvä ilmapiiri. Kertoo varmaan jotain siitä, kuinka paljon työn tekemisestä "nautitaan" eli ei sitten yhtään.
Lähdin pois. Ei siihen voi muulla tavalla vaikuttaa.