Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan lukenut Qanon juttuja, väitän että olin palstan viimeinen ketä edes tiesi mitä Qanon tarkoittaa

Vierailija
26.02.2021 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ettet ole edes lukenut. Heillä on oma rinnakkaistodellisuutensa.En pidä heitä pahoina ihmisinä. Pidän heitä normaalia hyväuskoisempina ihmisinä jotka kritiikittömästi uskovat kaikki mahdolliset salaliittoteoriat. Jos kuulet niitä juttuja, ota ne pelkkänä viihteenä.

Mielestäni ei ole hyvä se, että heitä on alettu vainota. Se herättää lisää vastakkainastettelua, mikä ei ole Suomessa hyvä, koska meitä on niin vähän ja lisäksi on itänaapuri.

Heidän salaliittoteoriansa ovat jo alkaneet kaatua. Kun ei ole enää mistä nyhtää, he tarvitsevat paljon tukea.

Malttia. Jos lähimmäisesi on eksynyt liikkeeseen, anna niiden juttujen mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Keskustele hänen kanssaan ilman mitään tunnetta ja kiihkoilua. Älä pilkkaa.

Hän tulee huomamaan, että uskoi satuihin ja siinä tilanteessa kukaan ei halua kuunnella ainakaan pilkkaamista. Kohta Qanon-kupla hajoaa.

Vainota? Onko vastuunkantaminen kongressin hyökkäämisestä vainoamista?

Vierailija
22/23 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hajuakaan mitä Qanon tarkoittaa.... Näen tuon sanan välillä liitettynä maskittomuuteen tällä palstalla.  Ja en kyllä käytä maskiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hajuakaan mitä Qanon tarkoittaa.... Näen tuon sanan välillä liitettynä maskittomuuteen tällä palstalla.  Ja en kyllä käytä maskiakaan.

Q jakavat Korona ”kriittisiä” viestejä, kuten maskit aiheuttavat aivovaurion. Koronaa ei ole, vaan kyseessä on maailman laajuinen salaliitto.