Naiset, ajatuksia miesten välisestä seksistä (Bi).
Moi,
haluaisin kuulla naisilta, mitä ajatuksia se herättäisi jos oma mies ilmoittaisi haluavansa seksiä toisen miehen kanssa? Ei mitään intiimijuttuja vaan ihan rehellistä anaalipanoa jota ei voi naiselta saada, ainakaan aidolla kalulla. Alkanut pyöriä mielessä asian kokeilu, mutta onko se samantien avioliiton loppu jos menee tuollaisia ajatuksia ilmaan heittämään..? Luvatta kun ei huvita seikkailla..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miesvain kirjoitti:
Vähän samanlainen kokemus minullakin kuin tuo #19 edellä; fiksu ja avarakatseinen nainen, mutta tuossa kohtaa hänellä aivan sokea piste.
Mikä ihmeen sokea piste?? On yksi asia hyväksyä kumppanin biseksuaalisuus, mutta aivan toinen juttu hyväksyä se, että hän toteuttaa sitä sivusuhteessa! En mä ainakaan näe, että miksi bi-sivusuhde pitäisi hyväksyä jotenkin herkemmin kuin ”tavallinen” sivusäätö?
M51
Jos heterokumppani sallii partnerilleen sivusuhteen samaan sukupuoleen, on se bi-ihmisten mukaan vain heidän "tukemista" seksuaalisuutensa toteuttamisessa. Jos et sitä tee, olet julma ja ei-rakastava puoliso. Niin ovat kommentoineet foorumeillaan.
Meillä eteni vähän päinvastoin. Jotain bi- 3sum pokea katsellessamme vaimo antoi samalla käsihoitoa ja kuiski korvaani nauttisinko tuosta. Siinä juuri parin mies sai suuta toiselta mieheltä ja eteni ihan panoksi myös. Kiihotti tietenkin siinä ja sain kakistettua että on ollut mielessä ja voisi olla kiva kokea. Sen jälkeen juteltiinkin ja vaimo sanoi että on hänelle ok, jos sellaisen haluan mutta hän tahtoisi nähdä ja olla mukana. Ei olla vielä toteutettu, mutta listalla on.
Yksi jalo ajatus: molemmat saunan taa!!
Vierailija kirjoitti:
Yksi jalo ajatus: molemmat saunan taa!!
Paljon pienellä aivokapasiteetillä varusteltuja miehiä tänään täällä.
Ap:n kannattaa olla tarkkana, ja miettiä miten vaimo suhtautuisi asiaan. Itse olen mies, ja naimisissa. Minua ja luultavasti vaimoanikin loukkaisi tosi paljon, mikäli toinen kertoisi, että haluaa seksiä jonkun muun kanssa. Itse tuntisin voimakasta riittämättömyyden tunnetta, oli kyseessä mies tai nainen. Joo olemme vanhoillisia konservatiiveja, emmekä surffaa nykytrendien aallonharjalla, missä parisuhteissakin pitää olla riippumattomia, ja toteuttaa kaikki seksifantasiat, vaikka suhteen ulkopuolella
Mutta tämä onkin meidän tapamme elää meidän näköistä elämää. En tuomitse. Sinun parisuhteesi saa olla erilainen, eikä vaikuta mitenkään minun, tai vaimoni elämään. Itse tunnet vaimosi paremmin, joten mieti, kuinka avarakatseinen hän on.
Olen nainen.
Vihaan miespuolisia homoja.
Samoin vihaan naisia joilla on miesten genitaalit.
Heterot ok
Bi naiset ok
Bi miehet hyi helevetti eli jotain miehiä joiden on vaikea päättää isojen tissien ja karvaisen perseen väliltä
Taas miehet joilla on oikeasti naisten genitaalit niin on ok koska eivät biologisesti ole miehiä
Mut siis heteromiehet ok enkä antaisi mieheni saada panaania pyllyyn lähtisi hemmettiin semmoinen ruskean reiän ritari minun ja kasvavan pojan luota
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Vihaan miespuolisia homoja.
Samoin vihaan naisia joilla on miesten genitaalit.
Heterot ok
Bi naiset ok
Bi miehet hyi helevetti eli jotain miehiä joiden on vaikea päättää isojen tissien ja karvaisen perseen väliltä
Taas miehet joilla on oikeasti naisten genitaalit niin on ok koska eivät biologisesti ole miehiä
Mut siis heteromiehet ok enkä antaisi mieheni saada panaania pyllyyn lähtisi hemmettiin semmoinen ruskean reiän ritari minun ja kasvavan pojan luota
Alapeukutin, koska käytit Ismo Leikolan hyvää vitsiä huonossa viestissäsi. Oikeasti silti isot tissit, ja karvainen perse löytyvät helposti samasta keski-ikäisestä miehestä.
Mikä ihmeen sokea piste?? On yksi asia hyväksyä kumppanin biseksuaalisuus, mutta aivan toinen juttu hyväksyä se, että hän toteuttaa sitä sivusuhteessa! En mä ainakaan näe, että miksi bi-sivusuhde pitäisi hyväksyä jotenkin herkemmin kuin ”tavallinen” sivusäätö?
M51