Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kehutko naista kauniiksi?

Vierailija
25.02.2021 |

Jos kehut harvoin tai et ollenkaan niin miksi? Onko romantiikka oudosti hävinnyt?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tiedoksi; anna (mitä nainen haluaa) niin saat (mitä haluat.) Tämä toimii myös toisin päin❣️

Kyllä, kunhan myös kertoo mitä haluaa. :)

Vierailija
62/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko ei kehu naisia kauniiksi? Enpä ole sellaisesta miehestä kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Nyt olis typerä kysymys… :D Voiko naiselle sanoo joka päivä, et on söpö tai kaunis? :o Vai alkasko se ärsyttää?

Ei ole typerä kysymys. :) riippuu naisesta, mutta minusta toi olisi ihanaa!

Juu, tottakai riippuu naisesta. Koen vaan, et toi tavallaa kuuluu sanoo joka päivä. Sama juttu R-sanan kanssa. Ja sit hellyyden puolel halit, pusut ja kädestäpitäminen kuulus tehä joka päivä. Tottakai kaikki noi sen takii, ku haluu ite ja toiselle tulee hyvä olo. Ja sit silleen jännästi koen noitte sanomisen ja tekemisen päivittän sellaseks perinteeks tai tavaks, mikä ny onkaa oikee sana. :)

Pidä vaan tuosta kiinni, äläkä katkeroidu kuten jotkut muut palstan miehet. Silloinhan teillä menee hyvin kun molemmista tuntuu hyvältä.

Vierailija
64/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä valitettavasti on😞 muut miehet kehuu, mutta oma ei...

Vierailija
65/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun, kerron myös kun pylly näyttää hyvältä.

Tai vaatteita jotka korostaa hyviä puolia, käy.

Vierailija
66/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi juuri noin.

Aluksi mies puhui ihanasti ja kehui kauniiksi. Oli myös paljon seksiä. Sitten loppui kauniit puheet ja alkoi päteminen ja huomauttelu. Seksi loppui. Nyt sitten varmaan ero edessä. (Syytä siis tottakai minussakin, mutta tähän keskusteluun liittyen)

Vierailija
67/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Itselleni tulee samalla hyvä mieli, kun olen vilpittömästi ja ilman taka-ajatuksia antanut

kaunista palautetta.

Vierailija
68/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhaukka kirjoitti:

Vaatimattomannäköisen naisen ulkonäköä kannattaa kehua. Kaunista naista kannattaa kehua vaikkapa huumorista tai älystä, koska kaikki muut ovat jo ulkonäköä ylistäneet.

No mistä tiedän, eikö minua kehuta siksi, että olen ruma, vai siksi, että olen niin kaunis, että oletetaan, että kaikki muut ovat jo kehuneet?

Vierailija
69/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluhaukka kirjoitti:

Vaatimattomannäköisen naisen ulkonäköä kannattaa kehua. Kaunista naista kannattaa kehua vaikkapa huumorista tai älystä, koska kaikki muut ovat jo ulkonäköä ylistäneet.

No mistä tiedän, eikö minua kehuta siksi, että olen ruma, vai siksi, että olen niin kaunis, että oletetaan, että kaikki muut ovat jo kehuneet?

No kyllä minä näen peilistä että olen mukiinmenevän näköinen. Olen siis se jota oma mies ei kehu. Monet naiset vaan kaipaa sanallista rakkaudenosoitusta ja tuo että kokee olevansa kaunis/haluttava liittyy nimenomaan seksiin ja haluun

Vierailija
70/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ymmärtäisivät mikä vaikutus kehuilla on, varmaan alkaisivat satakieliksi. Erityisesti suosittelen heille kokeiluun, joiden elämä on kämppistelyä.

Kuule, isäni on sellainen satakieli, mutta äitini ei pahemmin tykkää sellaisesta.

T: Ysäri vauva

Vierailija
71/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätkö sä tällä palstalla puska päässä?

Vierailija
72/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ymmärtäisivät mikä vaikutus kehuilla on, varmaan alkaisivat satakieliksi. Erityisesti suosittelen heille kokeiluun, joiden elämä on kämppistelyä.

Kuule, isäni on sellainen satakieli, mutta äitini ei pahemmin tykkää sellaisesta.

T: Ysäri vauva

Toki poikkeuksia aina löytyy kun yleistetään

Vierailija
73/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
74/76 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia en. Mutta ulkomaisten kanssa en ole seurustellut, niin en osaa sanoa.

Vierailija
75/76 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaisia en. Mutta ulkomaisten kanssa en ole seurustellut, niin en osaa sanoa.

Miksi et?

Vierailija
76/76 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteitakin on erilaisia. Toiset inhoavat lässyttelyjä.