Perheellämme EI OLE VARAA savukalaan
Perjantai lähestyy ja olisi niin kiva ostaa viikonlopuksi lasten suurta herkkua, savukalaa pöytään. Vaan milläs köyhä ostaa savukalaa? Ei ole meidän perheellämme moiseen herkkuun varaa.
Kommentit (35)
Aah, tein juuri savukalatahnaa.
Ihanaa ruisleivällä.
Nam nam!
Meillä ei ole varaa kaviaariin ja shampanjaan.
Meillä on aina ollut varaa savukalaan.
Terveisin: millenniaali, joka syntyi ylempään keskiluokkaan
Minulla on itkuntuhruiset silmät kun ajattelen miten kova halu ihmisellä on kontaktiin toisen ihmisen kanssa. Vaikka sitten toistelemalla yhtä ja samaa keskustelupalstoilla, kun ei muuhun kyvyt riitä.
Minä olen tarjoutunut lukemattomia kertoja ostamaan ap:lle savukalaa, mutta kun ei kelpaa! Itkuhan tässä tulee!
Minun miehellä on paskantuhruiset kalsarit
🇺🇦🇮🇱
Ihan kohta, reilun tunnin kuluttua alkaa S-marketin 60 prossan ale punalappuisille tuotteille. Siellä
voi hyvinkin olla savukalaa. Sinne vain etsimään herkkuja. Niin minäkin aion tehdä, ihan säästäväisyys-
syistä. Kannattaa muuten mennä hyvissä ajoin valkkaamaan.
Kaffepulla kirjoitti:
Minun miehellä on paskantuhruiset kalsarit
Vanhapiikahan sinä olet.
Olemme hyvätuloinen lapsiperhe. Meillä savulohta syödään pari kertaa vuodessa, koska mielestämme se on liian kallista. Yleensä vain jouluna ja juhannuksena.
Suosittelen menemään kaupan pakastetiskille. Sieltä löytyy esim. pakastettuja lohen annospaloja tai lohikuutioita, joista saa valmistetuksi myös lapsille maistuvia kalaruokia. Meillä kokataan mm. lohikeittoa ja lohikiusausta viikoittain.
Savukalan kanssa sopii röstiperuna ja munakokkeli.
Vai mitä tuumitte?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole varaa kaviaariin ja shampanjaan.
Kinky-piireistä?
Ostamme silakoita ja savustamme itse, halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai lähestyy ja olisi niin kiva ostaa viikonlopuksi lasten suurta herkkua, savukalaa pöytään. Vaan milläs köyhä ostaa savukalaa? Ei ole meidän perheellämme moiseen herkkuun varaa.
Jos laitat tänne tilinumerosi niin laitetaan sulle sinne sen verran rahaa että saatte viikonlopuksi savukalaa perheellenne.
Vierailija kirjoitti:
Savukalan kanssa sopii röstiperuna ja munakokkeli.
Vai mitä tuumitte?
Kokkelpiimä soppii myös hyvästi.
Jos olisi kesä niin hakemaan lohet koskesta. Luvat on pelkureille. :-)