Hämmentävä sisustus
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/karkkila/16033802
Montako ihmistä tuolla nukkuu lattioilla?
Mitä on ovien takana mihin on suljettu kulku matoilla?
Joo on vähän tylsää mutta ihmettelen
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Arabiperheen koti
Jos tiedät faktana, niin selitä. Mitä nuo lukot, patjat yms tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mene käymään esittelyssä.
En varmaan uskaltaisi, ainakaan yksin. Pelkästään kuvista tuli tosi creepy viba. Tuolla voisi kuvata Suomi version Hohdosta esim.
Siis tuohan on tyypillinen arabitapa sisustaa. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Lisäksi monet m a m u t ostavat homekämppiä, kun konsepti ei ole tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arabiperheen koti
Jos tiedät faktana, niin selitä. Mitä nuo lukot, patjat yms tarkoittaa?
Lukkoja en nähnyt, patjat lattialla istumista varten.
Jännä miten pelkästään kuvien perusteella nousi niskakarvat pystyyn tuon talon tunnelmasta. Ulkopuolelta lukittavat ovet, patjoja lattialla, vessaoven lukossa jälkiä... Olohuoneen seinällä olevissa valokuvissa erottuu minkä näköisiä asukkaita kenties ollut.
Lukot ihan sen takia ettei esim pikkulapset auo ovia ja mene tiloihin joihin ei ole asiaa. Pikkusen nyt mammat dramatisoi.
Lukkoja siksi, että voidaan eristää joku tai jotkut huoneisiin. Joku kenties itse lukittautunut vessaan ja toinen yrittänyt murtaa lukkoa. Mitähän noin isoilla matoilla peitellään.
Vierailija kirjoitti:
Lukkoja siksi, että voidaan eristää joku tai jotkut huoneisiin. Joku kenties itse lukittautunut vessaan ja toinen yrittänyt murtaa lukkoa. Mitähän noin isoilla matoilla peitellään.
Kokeilepa itse joskus asua talossa, jossa on kylmät lattiat ja mieti, haluatko lattialle ison maton vai et.
Oon enemmän hämmentynyt tosta olohuoneen sohva- ja mattovalinnasta. Ihan ku kattois sellasta magic eye-kuvaa. Saisin varmaan epilepsiakohtauksen jos joutuisin olemaan tossa huoneessa.
Olipa monipaikkainen sohva, ei ole ennen tullut nähtyä. Sopisi moneen kotiin jos väliosat saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ei niillä mitään "peitellä". Lähi-itäläisillä nyt vain on tapana vuorata koko lattia matoilla, koska istuvat paljon lattialla, usein ruokailevatkin lattialla istuen.
Musta ne patjat lattioilla on selvästikin sitä varten kun aikuiset käyvät nukuttamassa pieniä niin voivat oikasta itsekin. On täällä mammoilla mielikuvitusta kyllä!
Jotain uskonnollisiin kokoontumisiin liittyvää otaksun
Vierailija kirjoitti:
Musta ne patjat lattioilla on selvästikin sitä varten kun aikuiset käyvät nukuttamassa pieniä niin voivat oikasta itsekin. On täällä mammoilla mielikuvitusta kyllä!
Aika monta oikaisua tarvitsevaa aikuista siellä sitten onkin. Mastersbedroomissakin on patja lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Olipa monipaikkainen sohva, ei ole ennen tullut nähtyä. Sopisi moneen kotiin jos väliosat saa pois.
Se on varmaan täytynyt tilata jostain varta vasten tuohon tilaan, kuten myös matto. Aikamoinen kokonaisuus ja mahtuu suurempikin perhe.
Hyi helvetti, lukkoja ovissa ylhäällä. Vessasta yritetty karata?!? Siinä "poikienhuoneessa" kaapin ovenkahvasta roikkuu myös joku naru, ihan kuin olisi kaappi ollut sidottu kiinni.