Käykö demarit Citymarketissa ja keskusta&kokoomuslaiset Prismassa vai miten tuo menee?
Kommentit (12)
kommunisteja ja euromarketista ostetaan
Me ollaan keskustalaisia ja käydään Prismassa... :D En ollut koskaan huomannut mutta alkoi naurattaa niin pirusti kun huomasin että ollaankin stereotyyppejä.
Käydään kyllä siksi että Citymarketissa meidän lähellä on niin surkeat valikoimat.
Käyn Prismassa, mutta äänestän vihreitä. Mites tuo nyt sopii kuvioon?
Enpä ole aiemmin ajatellutkaan, että poliittinen suuntaus korreloisi jotenkin ostospaikkaan :D
Minä käyn ruokaostoksilla joko pienissä etnisissä liikkeissä, Ruohonjuuressa, Stockan herkussa tai S-marketissa.
Olen punavihreä. Mmmm...
Mun vanhemmat on aina käynyt vain sen värisissä kaupoissa. Että voi olla nöyryyttävää ;-) Ei enää, mutta teininä varsinkin. Joku Sokos on niille ollut aina ihan kauhistus. Semmonen porvarien ryöstöliike...
Lisäksi mielestäni etenkin Euromarket ja vähän myös Citymarket profiloituvat valikoimiltaan mummokaupoiksi.
... käyvät S-marketissa, vasemmistolaiset Euromarketissa, ja K-kaupassa ovat sitten siitä keskivaiheilta. Hassua. Meikä valitsee kotia lähinnä olevan kaupan.
S-edut kun on plussaa parempia ja muutenkin hintataso edullisempi. Asiaan tietysti voi vaikuttaa myös se että Prismaan on matkaa 2km ja Cittariin yli 5km :-)
Vanhempani ovat kunnon duunari-demareita ja käyvät ainoastaan Prismassa. Isä kuuluu jopa S-ketjun johonkin " hallitukseen" tai johonkin. Itse en kuulu mielestäni mihinkään ryhmään, olen demareiden ja kokoomuksen välimuoto :-)
Olen punavihreä, mielipiteiltäni siis. En kuulu mihinkään puolueeseen tai toimi poliittisesti aktiivisesti.
Käyn S-Marketissa ja olen ollut kyseiseen kauppaan tyytyväinen. Kaupunkilaisjärjellä ajatellen olen aina ajatellut käyväni siellä koska se on meidän lähikauppa, matkaa alle kaksisataa metriä. ;-))
Cittari tai Prisma, vielä hakusalla :) Cittari lähempänä.
En ole tuota jakoa ajatellut.