Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotuksen saaneet, tuliko oireita?

Vierailija
25.02.2021 |

Saitko oireita koronarokotuksesta? Jos, niin kerro myös mikä rokote kyseessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi käsi anukseen.

Vierailija
2/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme rokotteen saanutta läheisesti, tai ehkä enemmänkin, mutta kolmen kanssa olen jutellut.

Mies, 50 v. (koronatyössä) ei saanut ekasta piikistä kuin kätensä kipeäksi. Toisesta tuli lyhytkestoinen lämmönnousu.

Nainen, 60 v. (koronatyössä) ei saanut kummastakaan piikistä mitään.

Nainen, 90 v. (iän vuoksi) on saanut vasta ensimmäisen piikin, ei kuulemma oireita.

Ja tosiaan, koska olen itse terveydenhuollossa, tunnen monta jotka ovat saaneet työnsä vuoksi rokotteen. Harvan kanssa olen jutellut, mutta mitään merkillisiä sivuvaikutuksia ei ole kukaan kertonut.

Yksi riskiryhmäläinen lähituttava sai tänään ekan Astra Zenecan rokotteen, mutta en oo vielä ehtinyt kuulla hänen kokemuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra Zenecan rokotteen sain tänään, toistaiseksi ei mitään oireita, pistoskohta toki hieman kipeä, mutta ei yhtään sen enempää kuin rokotuksista nyt yleensäkään. Kai tää toimii, jos ei mitään oireita tule?

Vierailija
4/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer-Biontechin rokotteet saatu. Ensimmäisestä rokotteesta ei mitään oireita. Toisesta rokotuspäivän iltana muutaman tunnin lihaskipuja ja väsynyt olo. Kahtena seuraavana päivänä ohimeneviä pahoinvoinnin aaltoja. Vähällä pääsin, koska meidän työyhteisöstä moni sai toisesta annoksesta kovan kuumeen.

Vierailija
5/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astra Zenecan rokotteen sain tänään, toistaiseksi ei mitään oireita, pistoskohta toki hieman kipeä, mutta ei yhtään sen enempää kuin rokotuksista nyt yleensäkään. Kai tää toimii, jos ei mitään oireita tule?

Ilmeisesti harvempi saakaan ensimmäisestä kovia oireita. Minulle rokottaja sanoi toisen rokotteen kohdalla että nyt alkaa kehossa rytinällä vasta-aineiden tuotto, joten oireita voi helposti tulla.

Vierailija
6/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvoi käsi anukseen.

Ei varmaan haittaa, kun pääsikin ilmeisesti on jo siellä.

Vierailija
7/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa. Ilman rokotteita olisi selvinnyt ilman mitään oireita. Eli kannattiko?

Vierailija
8/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Ilman rokotteita olisi selvinnyt ilman mitään oireita. Eli kannattiko?

Ilmeisesti sinulle on uusi tieto, että rokote otetaan, jottei saa paljon pahempia oireita siitä sairaudesta, jota vastaan rokote on kehitetty.

Vierailija
9/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulle on uusi tieto, että rokote otetaan, jottei saa paljon pahempia oireita siitä sairaudesta, jota vastaan rokote on kehitetty.

Niin no itse en ota kumpaakaan, rokotetta tai "sairautta".

Vierailija
10/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollossa myös, tokasta rokotteesta on ihmiset ottaneet puolenpäivän-päivän saikkuja kun tullut kylmä ja nivelet kipeäksi. Eipä ihmeempiä isossa poppoossa.

Vierailija
11/14 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no itse en ota kumpaakaan, rokotetta tai "sairautta".

Koska olet salaliittoteorioihin uskova, todellisuudesta vieraantunut qanonilainen? Ei tuokaan tervettä ole. Miten te muuten selitätte sen, jos joku uskovaisistanne sairastuu vakavaan koronasairauteen tai jopa kuolee siihen? Onko sekin mielestänne jostain "salaliitosta" johtuvaa eikä oikeasta sairaudesta?

Vierailija
12/14 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

erityisesti kiinnostaa astra zenecan rokotteesta saatavat oireet. Olen ymmärtänyt, että pfizerin ekasta ei nouse oireet, toisesta  nousee. Kun taas Astran rokotteesta ekasta tulee oireita, mutta tokasta ei niinkään.

Sain tänään Astran rokotteen ja nyt olen kuumeinen. En nyt sit oikein tiedä johtuuko tää rokotteesta vai onko mulla korona?

Vierailija
13/14 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

14/14 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota parempaa rokotetta. Astran sivuoireet voi jäädä päälle ja se on piinallista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän