Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläastelaisille kolme viikkoa ylimääräistä lomaa, mikä järki?

Vierailija
25.02.2021 |

Samalla porukalla ne pyörii pitkin kyliä kun ei tarvitse koulussa istua. Opiskelut ottaa takapakkia ja pahoinvointi ja mielenterveysongelmat lisääntyvät.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole omia teinejä, mutta työskentelen heidän kanssaan. Tiedän aika paljon enemmän kuin keskivertovanhempi siitä millainen teinien maailma on. Etäily ei ole heille hyväksi, osalle se on katastrofi.

Ap

Minulla on teini ja haluan hänen pysyvän hengissä ja terveenä, siksi hän on jo nyt etäkoulussa ja oppii hyvin.

Sen sijaan minua ei haittaa yhtään, jos ap saa koronan ja vaikka kuolee tai vammautuu loppuiäkseen.

Niin ne perspektiivit vaihtelevat ihmisillä.

Olet valmis jakelemaan kuolemaa ihmiselle, joka on huolissaan nuorten hyvinvoinnista ja mielenterveydestä? Kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta tuo purkauksesi.

Ei hän niin sanonut vaan että håntä ei kiinnosta ap.

Ohis

Vierailija
22/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhemmalle raskasta. Pitää olla passissa Teamsissa koko koulupäivä, tehdä tehtävät ja läksyt.

Toimisko semmoinen, että oppilas itse tekee tehtävät ja läksyt, ei vanhempi?

Tietenkin tekee, mutta erityisoppilaan kanssa pitää olla mukana asiassa ohjaamassa. Ja nyt ei olla sanottu mitään viime vuoden tapaan siitä, että erityisoppilaat jäisivät lähiopetukseen.

Jää ne erkat lähiin. Ja kaikki koulut on varautuneet pitämään lukkarin mukaisia tunteja Meetissä, ainakin pk-seudulla. Normaalit oppilaat pärjää ihan hyvin ja ne jotka ei pärjää, ei pärjää siellä lähinäkään.

Olen vähän vahingoniloinen lapseni koulussa perseilevän mammujengin puolesta, eivätpä pääse kouluun riehumaan ja nyt laitetaan ne kauppakeskuksetkin jengiytyjiltä kiinni, siinäpä kökkivät kodeissansa. Taatusti vähenee tartunnatkin samalla, tämä jengi kun ei maskeista tai turvaväleistä piittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhemmalle raskasta. Pitää olla passissa Teamsissa koko koulupäivä, tehdä tehtävät ja läksyt.

Tietenkin tekee, mutta erityisoppilaan kanssa pitää olla mukana asiassa ohjaamassa. Ja nyt ei olla sanottu mitään viime vuoden tapaan siitä, että erityisoppilaat jäisivät lähiopetukseen.

Jää ne erkat lähiin. Ja kaikki koulut on varautuneet pitämään lukkarin mukaisia tunteja Meetissä, ainakin pk-seudulla. Normaalit oppilaat pärjää ihan hyvin ja ne jotka ei pärjää, ei pärjää siellä lähinäkään.

Olen vähän vahingoniloinen lapseni koulussa perseilevän mammujengin puolesta, eivätpä pääse kouluun riehumaan ja nyt laitetaan ne kauppakeskuksetkin jengiytyjiltä kiinni, siinäpä kökkivät kodeissansa. Taatusti vähenee tartunnatkin samalla, tämä jengi kun ei maskeista tai turvaväleistä piittaa.

Mistä tiedät, että erkat jää lähiin? Missä niin sanottiin?

Vierailija
24/24 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei ainakaan meidän erkka ole jäämässä lähiopetukseen, ei jäänyt viime vuonnakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän