Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö kukaan näkyjä?

Vierailija
25.02.2021 |

Joko unessa tai valveilla. Itse näen joskus. Viimeksi lapsestani olen nähnyt kaksi näkyä.
Liittyvät tulevaisuuteen.
Olisi kiva sitten joskus nähdä tai tietää käykö just näin kuten näyssä oli.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enkelin jonka tiesin tarkoittavan läheisen poislähtöä.

Tämä menee nyt vähän ohi aiheen.

Vierailija
42/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen vain hölmöjä unia. Molemmat vanhempani näkivät viimeisinä vuosinaan näyiksi luokiteltavia valveunia, jotka johtuivat heikosta verenkierrosta aivoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt enneunia ja jutellut niissä jo edesmenneiden kanssa. Ja olen nähnyt valveilla visioita, aivan kuin kuvan tai elokuvan (silmät avoinna). Minulla on myös kaksi ruumiistairtautumiskokemusta, toinen teininä ja toinen tapahtui meditoidessa keski-iässä.

Aistin myös ihmisten energioita, siis millä mielellä hän tilaan tulee tai millainen elämäntausta tällä henkilöllä on (kaiketi ihan normaalia) ja välillä aistin myös edesmenneiden energioita joissakin tiloissa. Ne ovat ihan samanlaisia kuin ns. elävienkin energiat.

Näistä on noloa puhua, koska helposti saa hörhön maineen. Ja olen ihan tavis järki-ihminen, ei lääkityksiä, mt-sairauksia, aivosairauksia tms.. Tätä unennäköä on ollut isomummollani, mummollani ja äidillä sekä enollakin. Onneksi mummo ja äiti juttelivat minulle näistä normaalisti, niin en ole suhtautunut tähän peläten. Mummo kertoi paljonkin symboleista, joita tulkitsi omalla tavallaan. Omilla lapsillakin on viitteitä näistä, ovat tietoisia ja nähneetkin jotakin. En ole tyrmännyt, mutten mitenkään tyrkytäkään. Minusta he saavat itse tiedostaa, jos haluavat.

Uskaltakaa rakkaat ihmiset puhua näistä enemmän, meitä on monia! On ihanaa löytää sielunsisaruksia.

Niin varmaan joo. Sulla on varmaan myös kosolti todisteita väitteillesi?

Enneunista olen kertonut miehelleni ja äidilleni. Ovat sitten toteutuneet vähän ajan kuluttua ja ko. henkilöt ovat todistaneet asian.

Ruumiistairtautuessa kävin eräässä paikassa ja tuttuni kuuli askeleeni siellä. Toisessa kokemuksessa sain tietoa, jota minulla ei pitäisi olla.

Ihmisten energioista olen osannut lukea mm. näiden minulle tuntemattomien henkilöiden yksityisiä asioita, joista olen varovasti jotakin sanonut ja he ovat ihmetelleet, mistä tiesin tai kertoneet oma-aloitteisesti myöhemmin, kun tunnemme paremmin.

Edesmenneiden energioita olen todennut jossakin paikassa ja läsnäolleet ihmiset ovat sanoneet, että paikassa X on tapahtunut erikoisia asioita, ns. kummitellut.

En minä ketään tässä yritä ympäripuhua. Usko mitä tahdot. Sinä vaikutat semmoiselta loogiselta faktaihmiseltä, joka ei halua uskoa, ennen kuin näkee konkreettisesti. Mutta näitä asioita ei pakolla saa koetuksi. Pitää olla herkkyyttä eikä saa pelätä.

Vierailija
44/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt enneunia ja jutellut niissä jo edesmenneiden kanssa. Ja olen nähnyt valveilla visioita, aivan kuin kuvan tai elokuvan (silmät avoinna). Minulla on myös kaksi ruumiistairtautumiskokemusta, toinen teininä ja toinen tapahtui meditoidessa keski-iässä.

Aistin myös ihmisten energioita, siis millä mielellä hän tilaan tulee tai millainen elämäntausta tällä henkilöllä on (kaiketi ihan normaalia) ja välillä aistin myös edesmenneiden energioita joissakin tiloissa. Ne ovat ihan samanlaisia kuin ns. elävienkin energiat.

Näistä on noloa puhua, koska helposti saa hörhön maineen. Ja olen ihan tavis järki-ihminen, ei lääkityksiä, mt-sairauksia, aivosairauksia tms.. Tätä unennäköä on ollut isomummollani, mummollani ja äidillä sekä enollakin. Onneksi mummo ja äiti juttelivat minulle näistä normaalisti, niin en ole suhtautunut tähän peläten. Mummo kertoi paljonkin symboleista, joita tulkitsi omalla tavallaan. Omilla lapsillakin on viitteitä näistä, ovat tietoisia ja nähneetkin jotakin. En ole tyrmännyt, mutten mitenkään tyrkytäkään. Minusta he saavat itse tiedostaa, jos haluavat.

Uskaltakaa rakkaat ihmiset puhua näistä enemmän, meitä on monia! On ihanaa löytää sielunsisaruksia.

Enneunista olen kertonut miehelleni ja äidilleni. Ovat sitten toteutuneet vähän ajan kuluttua ja ko. henkilöt ovat todistaneet asian.

Ruumiistairtautuessa kävin eräässä paikassa ja tuttuni kuuli askeleeni siellä. Toisessa kokemuksessa sain tietoa, jota minulla ei pitäisi olla.

Ihmisten energioista olen osannut lukea mm. näiden minulle tuntemattomien henkilöiden yksityisiä asioita, joista olen varovasti jotakin sanonut ja he ovat ihmetelleet, mistä tiesin tai kertoneet oma-aloitteisesti myöhemmin, kun tunnemme paremmin.

Edesmenneiden energioita olen todennut jossakin paikassa ja läsnäolleet ihmiset ovat sanoneet, että paikassa X on tapahtunut erikoisia asioita, ns. kummitellut.

En minä ketään tässä yritä ympäripuhua. Usko mitä tahdot. Sinä vaikutat semmoiselta loogiselta faktaihmiseltä, joka ei halua uskoa, ennen kuin näkee konkreettisesti. Mutta näitä asioita ei pakolla saa koetuksi. Pitää olla herkkyyttä eikä saa pelätä.

Tuttua.

Vierailija
45/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä oli, mutta aamulla suihkun jälkeen yhtäkkiä vaan ihmettelin, miksi meidän kylppärin valo palaa aina vaan, vaikka en edes muistanut, milloin olisi viimeksi palanut.  Mietin oliko siitä 10 vuotta tai jotain. Ei välkkynyt, ei mitään.

Iltapäivällä lamppu paloi.

Vierailija
46/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kai näkyjä, siis jos niillä tarkoitetaan että näkisi kuin filmissä jotain tapahtumia, vaikuttamatta siihen ollenkaan, mutta sen sijaan:

Voin ajatella, ja vaikka nähdä jotain, mitä olen esim. ennen nähnyt ja sitten tehdä sen suhteen miten haluan. Teenkin. 

Mulla on yksi kuva tai asia mihin voin laittaa ihmisiä, asioita ja tapahtumia. Niin se pysyvät siellä. Voin ihan nähdä sen, että laitan sinne.

Vierailija
47/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. Pari unta olen nähnyt ennalta jotka ovat toteutuneet. Koronan tulon tiesin 2 vuotta aiemmin jo, eli v 2018. En vain tiennyt taudin nimeä silloin. Lähetin viestin eräälle että kohta kulunut sata vuotta espanjantaudista ja tulee varmaankin uusi samantapainen. Noh se tuli, ei niin rajuna, mutta tuli kuiteskin. Ehkä nuo tuollaiset ovat vain jotain alitajunnan juttuja, kun tykkään tutkia ja lueskella paljon?

Vierailija
48/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lööpit

Samoin, aistin energioita ja henkiä. Rakennuksissa, vanhoissa tavaroissa. Joskus koen, millä mielellä toinen ihminen on. Eikä tämän henkilön tarvitse olla samassa tilassa.

Sinäänsä en koe tarpeelliseksi tuntea tai tietää muiden ihmisten asioita. Enemminkin itseeni liittyen.

En ole koskaan näitä asioita/henkiä pelännyt. Joskus joku rakennus tuntunut epämiellyttävältä. Jollakin tavalla kuuluvat luonnollisena asiana elämääni.

Vierailija
49/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kai näkyjä, siis jos niillä tarkoitetaan että näkisi kuin filmissä jotain tapahtumia, vaikuttamatta siihen ollenkaan, mutta sen sijaan:

Voin ajatella, ja vaikka nähdä jotain, mitä olen esim. ennen nähnyt ja sitten tehdä sen suhteen miten haluan. Teenkin. 

Mulla on yksi kuva, tai asia mihin voin laittaa ihmisiä, asioita ja tapahtumia. Niin ne pysyvät siellä. Voin ihan nähdä sen, että laitan sinne.

Se on muuten se kuva tuossa pöydällä. Mikähän se voisi olla sellainen, että siellä vain pysyy, jos tuntuu tarpeelliselta että laitankin sinne. Siellä on ja pysyy, eikä tule ja häiritse. Joka tapauksessa toimii. Voisin se varmasti paljastaakkin, eikä siitä olisi minulle mitään haittaa, mutta pidän nyt ainakin hmm. toistaiseksi omana asiana.

Vierailija
50/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et sitten ole kuitenkaan käynyt hakemassa Randilta miljoonaa tai edes Skepsiksen kymppitonnia. Ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
51/53 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Vierailija
52/53 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selvänäköinen jo lapsesta lähtien ja henkimaailman energiat ovat vahvasti läsnä olleet jo ihan syntymästä lähtien.

Vierailija
53/53 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen todellisia filminpätkiä muutaman kuukauden päästä tapahtuvista asioista. Mutta todella harvoin, joten ennustajaksi en voi ryhtyä.

Minulla sama juttu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi