Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö kukaan näkyjä?

Vierailija
25.02.2021 |

Joko unessa tai valveilla. Itse näen joskus. Viimeksi lapsestani olen nähnyt kaksi näkyä.
Liittyvät tulevaisuuteen.
Olisi kiva sitten joskus nähdä tai tietää käykö just näin kuten näyssä oli.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa tilanteissa te näette? Unessa, valveilla, hiljaisuudessa.... Vaatiiko itseltänne jotakin toimenpiteitä/valmisteluja?

Yleensä meditaatiossa. Joillain näkyjä tulee ihan hereillä silmät auki, mutta ehkä sitä varten pitää olla jo muutenkin harjaantuneempi "näkijä"

Vierailija
22/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, joskus näen. Mutta sitä ei tosiaan voi pakottaa tulemaan, tulee jos tulee. Minä näen filminä tai kuvasymbolina. Joskus myös tulee vain ajatuksena varma tieto jostakin.

Näen myös enneunia, mutta aika harvoin. Silloin, kun näkee sellaisen unen, niin sen vaan tietää, että se on enne/tietoa ylempää.

Mielenkiintoista. Olen nähnyt luultavasti enneunen sukulaisesta reilu vuosi sitten mutta hengissä vielä on.

Kerran näin unen jonka muistin hyvin.

Seuraavana iltana kaikki tapahtui prikulleen, hämmentävää.

Nyt on tulleet nämä näyt valveilla olleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivissa doubeissa..

Vierailija
24/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken sitä viimeisintä näkyä uudestaan.

Se näkyi tarkemmin, oikein mukava näky.

Minä en ole siinä mukana.

Vierailija
25/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen enneunia.

Et näe.

Vierailija
26/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näin, nyt on oikea lääkitys.

Vierailija
27/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Voi toki olla että uskottelet itsesi luulemaan että niin kävi.

Mikä ei käy?

En voi vielä tietää kun on kyse tulevaisuudesta, tää yks näky tapahtunee noin 20v. kuluttua.

No kerro lisää niin nähdään sitten.

Vierailija
28/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt unessa isoäitini kuoleman kaksi kuukautta ennen kuolemaa.

Mitä sitten? Vanhat ihmiset kuolevat.

Vierailija
29/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti takaisin lääkäriin, kommenttisi huokuu pahaa oloa, jota yrität purkaa muihin.

Vierailija
30/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti takaisin lääkäriin, kommenttisi huokuu pahaa oloa, jota yrität purkaa muihin.

No eipäs, vaan hyvä ja toimiva neuvo jokaiselle joka uskoo tuollaiseen paskaan.

Et vieläkään ymmärtänyt olevasi kiusaaja? Voi sinua, lääkityksesi ei ole kohdillaan.

Vierailija
31/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottiset ihmiset tuppaa näkemään näkyjä.

Eivät ne näyt tule aistien kautta vaan mielikuvana. Tai no en tiedä miten muille. Lisäksi psykoosi liittyy stressitilaan ja näyt tulevat mieluumminkin rennossa mielentilassa. Liittyy enemmän luovan mielen tapaan toimia kuin hulluuteen.

Vierailija
32/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa tilanteissa te näette? Unessa, valveilla, hiljaisuudessa.... Vaatiiko itseltänne jotakin toimenpiteitä/valmisteluja?

Yleensä meditaatiossa. Joillain näkyjä tulee ihan hereillä silmät auki, mutta ehkä sitä varten pitää olla jo muutenkin harjaantuneempi "näkijä"

Näin nuorempana puhelimessa mm. paikkoja jotka liittyivät puhujaan.

Vierailija
33/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipäs, vaan hyvä ja toimiva neuvo jokaiselle joka uskoo tuollaiseen paskaan.

Et vieläkään ymmärtänyt olevasi kiusaaja? Voi sinua, lääkityksesi ei ole kohdillaan.

Ei se ole kiusaamista jos kertoo idiootin olevan idiootti. Eikä etenkään jos kertoo hänelle miten siitä voi parantua.

:'D koulukiusaaja sanoisi "kyllä sen pitää saada tietää minkälainen idiootti se on"

kiusaamisen vastustaja sanoisi "antaa kaikkien kukkien kukkia"

Kyllä sinä olet kiusaaja vaikka sen miten itsellesi toisin sössötät.

Vierailija
34/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hypnagogisia ja hypnapomoisia näkyjä, eli ennen nukahtamista tai vasta herättyä. Hereillä kyllä olen, mutta siinä rennossa mielentilassa. Olen nähnyt sekä silmät kiinni, että auki näkyjä. Ne ovat suht lyhyitä ja esim. jotain esineitä tai symboleita tmv. Esim. tarkka kuva kipsienkelistä, silmä, geometrisia kuvioita, lentäviä hahmoja (esim. joku lonkeroinen "örkki").

Muuten olen ihan normaali, ei mielenterveysongelmia. Näitä voi tulla kenelle tahansa rennossa mielentilassa. Kun näky tulee, sen tiedostaa ja jää seuraamaan mielenkiinnolla.

Vierailija
35/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myös usein ennen nukahtamista. Kun on siinä hämärän rajamailla, juuri ennen nukahtamista. Ajattelen, että siinä jotenkin ihminen on ilman suojauksia/kontrolloiva mieltä.

Vierailija
36/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen pääasiassa valveilla.

Näin äidin paikalla mummon ja äiti kuoli.

Ovella oli varjomainen hahmo, tiesin että isää "tultiin hakemaan". Isä kuoli 2,5kk päästä.

Vierailija
37/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt unessa, valveilla arkihommissa (tiskatessa, imuroidessa, suihkussa, autoa ajaessa), meditoidessa sekä unen ja valveen rajamailla. Yleensä tosiaan semmoisessa rennommassa mielentilassa, ei stressissä ja kiireessä.

Vierailija
38/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt enneunia ja jutellut niissä jo edesmenneiden kanssa. Ja olen nähnyt valveilla visioita, aivan kuin kuvan tai elokuvan (silmät avoinna). Minulla on myös kaksi ruumiistairtautumiskokemusta, toinen teininä ja toinen tapahtui meditoidessa keski-iässä.

Aistin myös ihmisten energioita, siis millä mielellä hän tilaan tulee tai millainen elämäntausta tällä henkilöllä on (kaiketi ihan normaalia) ja välillä aistin myös edesmenneiden energioita joissakin tiloissa. Ne ovat ihan samanlaisia kuin ns. elävienkin energiat.

Näistä on noloa puhua, koska helposti saa hörhön maineen. Ja olen ihan tavis järki-ihminen, ei lääkityksiä, mt-sairauksia, aivosairauksia tms.. Tätä unennäköä on ollut isomummollani, mummollani ja äidillä sekä enollakin. Onneksi mummo ja äiti juttelivat minulle näistä normaalisti, niin en ole suhtautunut tähän peläten. Mummo kertoi paljonkin symboleista, joita tulkitsi omalla tavallaan. Omilla lapsillakin on viitteitä näistä, ovat tietoisia ja nähneetkin jotakin. En ole tyrmännyt, mutten mitenkään tyrkytäkään. Minusta he saavat itse tiedostaa, jos haluavat.

Uskaltakaa rakkaat ihmiset puhua näistä enemmän, meitä on monia! On ihanaa löytää sielunsisaruksia.

Vierailija
39/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt enneunia ja jutellut niissä jo edesmenneiden kanssa. Ja olen nähnyt valveilla visioita, aivan kuin kuvan tai elokuvan (silmät avoinna). Minulla on myös kaksi ruumiistairtautumiskokemusta, toinen teininä ja toinen tapahtui meditoidessa keski-iässä.

Aistin myös ihmisten energioita, siis millä mielellä hän tilaan tulee tai millainen elämäntausta tällä henkilöllä on (kaiketi ihan normaalia) ja välillä aistin myös edesmenneiden energioita joissakin tiloissa. Ne ovat ihan samanlaisia kuin ns. elävienkin energiat.

Näistä on noloa puhua, koska helposti saa hörhön maineen. Ja olen ihan tavis järki-ihminen, ei lääkityksiä, mt-sairauksia, aivosairauksia tms.. Tätä unennäköä on ollut isomummollani, mummollani ja äidillä sekä enollakin. Onneksi mummo ja äiti juttelivat minulle näistä normaalisti, niin en ole suhtautunut tähän peläten. Mummo kertoi paljonkin symboleista, joita tulkitsi omalla tavallaan. Omilla lapsillakin on viitteitä näistä, ovat tietoisia ja nähneetkin jotakin. En ole tyrmännyt, mutten mitenkään tyrkytäkään. Minusta he saavat itse tiedostaa, jos haluavat.

Uskaltakaa rakkaat ihmiset puhua näistä enemmän, meitä on monia! On ihanaa löytää sielunsisaruksia.

Niin varmaan joo. Sulla on varmaan myös kosolti todisteita väitteillesi?

Vierailija
40/53 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aistin energioita ja siinä ei tosiaan tarvii toisen olla lähellä fyysisesti.

Kiva " tavata", sielunsisko!

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme