Lapset taas kotiin opetettavaksi ja autettavaksi kun pitää tehdä töitäkin
Kommentit (10)
Pistä ne kavereiden kanssa ulkoilemaan päiväksi jos et saa isovanhemmille tmv. hoitoon
Idea on että kakarasi pysyvät hengissä.
Ne voivat vaikka maata sängyssä peitto naamalla.
Yksi lysti.
Opettaminen kuuluu opettajalle, sinun tehtäväsi on valvoa, että pääsevät opetuksen äärelle. Ei siis mitään äidin omaa opetuskerhoa vaan lapsi hoitaa tehtävät opettajan ohjeiden mukaisesti. Jos ei onnistu yläkoululaiselta, niin ehdottomasti hakemaan tehostettua tukea ja yhteys erityisopettajaan. Tuollainen ei ole normaali yläkoululainen.
Täh ihanko tosissaan itkette täällä siitä että tää tehdään koko Suomen hyväksi , pskat omasta jaksamisesta kun nyt ajatellaan ME. Miten koko Suomi jaksaa eikä vaan Väsynyt kotiäiti tai työäiti.
Itse olette lapset halunneet joskus joten eiköhän se ole ihan normaalia hoitaa omat lapset itse??? Älkää vinkuko turhasta.
Ihan oikeesti raivostuttavaa valittamista turhasta. Annat lasten leikkiä ulkona kavereiden kanssa tai yksin. Pelatkoon kännykällä ni ei häiritse äitylin omaa aikaa.
Muistakaa tämä hallituksen surkea sekoilu seuraavissa vaaleissa. Minun ääneni ei mene yhdellekään tämä umpisurkean hallituksen puoleista enää tämän jälkeen.
Se on täysin umpisurkean Marinin ja hänen hallituksensa syy, etteivät ole kohta vuoden aikana saaneet aikaan rajakontrollia, jolla tämän muuntoviruksen leviäminen hallitsemattomasti ja nyt tulevat rajoitukset olisi voitu välttää ja olisi voitu elää lähes normaalisti maan sisällä. Surkeaa sakkia koko hallitus. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Täh ihanko tosissaan itkette täällä siitä että tää tehdään koko Suomen hyväksi , pskat omasta jaksamisesta kun nyt ajatellaan ME. Miten koko Suomi jaksaa eikä vaan Väsynyt kotiäiti tai työäiti.
Itse olette lapset halunneet joskus joten eiköhän se ole ihan normaalia hoitaa omat lapset itse??? Älkää vinkuko turhasta.
Ei, minua fei enää kiinnosta mikään älyvapaa ulina Suomen hyväksi tekemisestä eikä jotkut poliitikkojen suorastaan typeryyttä hipovat päänaukomiset jaksamisesta. Ne vain pelkästään ärsyttävät. Sinä voit ajatella mitä haluat, minulta sana me katosi jo sanavarastosta tämän hallituksen surkean sekoilun myötä. Minun ääneni ei mene yhdellekään tämän hallituksen puoleista enää tämän jälkeen.
Se on täysin Marinin ja hänen hallituksensa syy, etteivät ole kohta vuoden aikana saaneet aikaan rajakontrollia, jolla tämän muuntoviruksen leviäminen hallitsemattomasti ja nyt tulevat rajoitukset olisi voitu välttää ja olisi voitu elää lähes normaalisti maan sisällä. Surkeaa sakkia koko hallitus ja nyt nuo turhat poliittiset broilerit taas vinkuu jaksamisesta. Ei hemmetti, että voikin ärstyttää. Ei jatkoon.
Erityislasten vanhemmat tulevat romahtamaan. Kaikkia lapsia ei vaan voi "laittaa itsekseen pihalle" tai "antaa tehdä itse kouluhommansa". Minulla on teini-ikäinen autisti, joka pitää ohjata kädestä pitäen jokaiseen askareeseen erikseen (omatoiminnanohjaus nolla). Siinä missä itse kyllä pärjään, monet tuntemani erityislasten vanhemmat ovat jo ennen tätä koronaa tuskastelleet riittämättömien tukitoimien ja väsymyksen kanssa. Nyt kun mahdollisuus työntekoon viedään osalta, siinä menee samalla ainoa "oma aika".
painaa painaa