Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä naamiaisasuksi?

Vierailija
08.08.2006 |

Onko kellään takataskussa hyvää ideaa naamiaisasuksi? Mitä olette nähneet, mikä on jäänyt mieleen? Mielellään edes jotenkin helposti toteutettavissa olevia...

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknik-paisti syntyy kätevästi verkkosukasta!

Vierailija
2/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Piknik-paisti syntyy kätevästi verkkosukasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että täällä ollaan taas ihan tosissaan asialla....

taitaa olla turha kanava kysyä vinkkejä

ap

Vierailija
4/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

kiva että täällä ollaan taas ihan tosissaan asialla....

taitaa olla turha kanava kysyä vinkkejä

Pari banaania tukkaan ja kulmat mustiksi: PIM - Olet Frida Kahlo!

-3-

Vierailija
5/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset juhlat, tuleeko lapsiakin vai ei?

Itse olin lasten synttäreillä aikoinaan Kissanainen (lapset oli Batman ja Robin), se oli helppo toteuttaa. Mulla oli kissan korvat (sellainen pääpanta) ja musta asu (toppi, minihame ja mustat sukkahousut). Naamaan piirsin viikset ja sormiin laitoin sikapitkät mustat tekokynnet.

Jos taas olette menossa esim. miehen kanssa kaksin niin keksikää joku yhteinen teema. Sarjakuva hahmot on aika helppoja malleja.

Jos kerrot mikä teema olis hyvä niin mä voin keksiä miten sais helpolla asun. Mä kun olen monesti tehnyt asuja tyyliin kokoa mallisto kotoa :-)

Vierailija
6/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeuduin kiinalaiseksi :D

Huutonetissä on myynnissä paljon " kiinamekkoja" , eli sellaisia kauniita silkkisiä.

Sellaisen voi myös tehdä itse!

Musta peruukki ja meikit vaan, silmät vinoiksi!

Oli hauskaa, tukka näytti aidolta ja olo ei ollut pellemäinen, vaikka olin täysin pukeutunut ja erinäköinen kuin normaalisti.

Paikalla oli myös prinsessaksi pukeutunut (tiimarista kruunu ja sauva, blondi peruukki ja röyhelömekko), kissanainen (musta asu, kissankorvatm häntä, viirusilmät meikattu), merimies (pääkallopaita (myynnissä mm. only), silmälappu, merimieshattu) yms!

Kyllä se siitä!

Verokossa myynnissä naamiasiasuja paljon. Ainakin helposti on saatavilla hoitsupukuja, tai viidakkonaisen asuja. Eikä maksa paljon.

Vierailija
7/7 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat ovat nimenomaan aikuisille (kaikki vievät lapset hoitoon kellä niitä onkin jo siunaantunut). Juuri tässä netistä koitin etsiä, ainakin punanaamion sivut näytti aika lupaavalta :DD

Olisi niin mukava löytää omasta kaapista jotain päälle pantavaa, mutta ei oikeen sytytä!?

Inkkarityttö houkuttaa sotamaalauksineen, tai sitten kunnon hippityttö isoine rauhanmerkkikoruineen :D. Tosiaan tarvisemme molemmat mieheni kanssa asusteet, kerrankin kun olisi " aikuisten juhlat" ja voisi oikeen laittautua, tosin budjetti ei mikään hirmuinen ole, siksi ajattelin josko täältä saisi hyviä ideoita.

Kiitos jo vinkanneille :) T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme