Voiko teinin kasvupyrähdys näkyä kasvoista? Ikään kuin turvotuksena?
Mulla on pian 17v täyttävä poika. Liikunnallinen ja muuten todella sopusuhtainen mutta en voi olla huomaamatta että pojan kasvot on pyöristyneet syksyn ja talven aikana huomattavasti. Siis sellainen lapsen pyöreys on tullut kasvoihin takaisin. En ole kehdannut pojan kanssa ottaa puheeksi mutta ihmetyttää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kaljoittelun tulokselta ennemmin :D
Seuraavaks kasvaa maha
Vierailija kirjoitti:
Näin. Ja ne lauantaiaamun oksennukset ei ap sit oo mahatautia tai koronaa
Leukaluu on levinnyt? Siitä tulee sellainen miesten ihailema leuka-alfa. Tai sitten sisäelimissä on jotain häikkää.
Ihme kommentteja. Meillä pojan leukaluu levesi varmaan tossa kohden. Alkuun oli hieman pulleat kasvot mut kyllä se siitä tasottui. Miehellä oli kuulema ollut samoin
Liika alkoholinkäyttö pöhöttää. Kannattaisi kehdata keskustella asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisit sanoa suoraan lapsellesi että ompa sulle tullut pöhöttyneet kasvot. Et näytä hyvälle? Ihan oikeasti...
Ainakin tolla meidän teinillä on ollut pöhöjaksoja naamassa. Eikä tee muuta kuin istuu koneella ja naaman ulkonäkö vaihtuu vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Ja ne lauantaiaamun oksennukset ei ap sit oo mahatautia tai koronaa
Tuskin kukaan nyt niin on luullutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisit sanoa suoraan lapsellesi että ompa sulle tullut pöhöttyneet kasvot. Et näytä hyvälle? Ihan oikeasti...
No niimpä. Toivottavasti kukaan ei koskaan ssno lapselleen mitään tälläistä
Onko paljon iltaisin ulkona? Keskustelkaa. Kalja ei oo lasten juomaa
Itse olin pullanaama 25v asti, sitten lähti pyöreys kasvoista. Oon aina ollut laiha
Voihan olla myös että on vaan lihonut korona-aikana.
No ihan vaan liika iltasyöminen suolaisen ja sokerin mässytys kerää turvotusta kasvoihin. Alkoholi poistaa nestettä joten tokkopa mistään kaljasta kyse...