Hullut pikkukylät -listaus
Synnyin itse väkivaltaiseen perheeseen. Pahoinpitely jatkui hoidossa. Koulussa koulukiusaaminen jatkui. Koko kylä osallistui. Koululaiset ja heidän vanhempansa kiusasivat sekä opettajat. Olin hyvä koulussa, mutta minua pidettiin jotenkin luuserina, kun kaikki tiesivät kyllä kotioloistani. Minua ei kukaan päästänyt pois, kun halusin jo alaikäisenä muuttaa. Sitten jäin ilman pohjaa siihen kylään. Yritin käydä töissä ja hankkia rahaa, missä minua kiusattiin, fyysisestikin. Uskoin olevani paha ja kamala. Nyt, kun olen ollut sieltä pois niin en voi uskoa sitä hulluutta, missä elin. Kukaan ei auttanut, ei viranomaistahot - ei kukaan. Kaikki olivat mukana siinä leikissä. Tätä oikeasti tapahtuu ja se on hullua. Tiedän, että tämä jatkuu vieläkin. Joissain paikoissa kuntatoimintakin on sairasta ja menee vain pärstäkertoimen mukaan eikä kukaan puutu. Kertokaa omia kokemuksia. Rohkeimmat kertoo nimenkin.
Kommentit (5)
Joo, uskon. Tiedän yhden vastaavan perheen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon. Tiedän yhden vastaavan perheen.
Ovatko lapset vielä alaikäisiä? Voitko auttaa? Entä onko jompikumpi vanhemmista alisteisessa asemassa vai ovatko molemmat ns. pahoja?
noze turahdus ja törähdyx, ku törähdysten esikartanos synnyin ja lähin maailmalle, ni aika kova oli siitä sitten tyhjin vatsoin ponnistaa.
Yhtää paukkua ei enää ollu omast takaa totnoinni.
Pikkukylä. Pontikan, luvattoman salakadion ym rikollisuuden täyttämä köyhä kylä. Virkavallasta, sosiaalista, päättäjistä ym kaikki pyöri saman paskan ympäröiminä. Lähdin heti kun oli mahdollisuus. Hyi kamalaa
Jos olisin jäänyt niin olisin kuollut tavalla tai toisella.
Ap