Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan suhteesta ylipääseminen voi kestää???

Vierailija
24.02.2021 |

Pitkän nuorena solmitun avioliiton jälkeen oli uusi ihana suhde, uusi elämä. Se kesti pari kolme vuotta.

Itse aloitin eroa, oli aivan liikaa kaikkea (riitoja, minun ja lasteni halveksuntaa, ilkeilyä ym. epätervettä, toki olisin itsekin voinut käyttäytyä aikuisemmin monessa tilanteessa, mutta muutuin ihan muuksi kuin oma itseni siinä epävarmuudessa).

Toisaalta meillä oli todella paljon ihania hetkiä, yhteistä huumoria, yhteisiä harrasteita, tunsin eläväni ja olevani kaunis hänen kanssaan, sängyssäkin olin ja halusin olla aivan muuta kuin muiden kanssa ennen ja jälkeen.

Siitä erosta on jo, tai vasta?, kohta 1,5 vuotta. Tapailimme kyllä jossain kohtaa senkin jälkeen mutta lopulta hän vähitellen feidasi minut, joskus laittaa vielä jotain neutraalia viestiä.

Pääseekö tästä joskus yli? Että voisi aidosti ihastua ja rakastua johonkuhun toiseen? Ettei alitajunta heti toisi vertailukohtaa tähän edelliseen?
Olen sen jälkeen muutamankin "kunnon miehen" tässä jättänyt ennemmin tai myöhemmin, kun niissä on kaikissa ollut muka jotain "vikoja" (liian painava, epäsiistit kynnet, puhuu murretta tai liian hitaasti tai sössöttää, väärä ammatti/koulutus, kielitaidon tai auton tai rytmitajun puute, väärä pukeutumis/hiustyyli, haisee pahalle tai ällölle, tupakoi...)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee yli, älä vertaa muita ihmisiä ex puolisoon, vaan etsi ihmisistä piirteitä joita arvostat ja joista pidät, täydellisyyttä ei ole olemassa.

Vierailija
2/3 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee yli, älä vertaa muita ihmisiä ex puolisoon, vaan etsi ihmisistä piirteitä joita arvostat ja joista pidät, täydellisyyttä ei ole olemassa.

Näin yritän... mutta alitajunta iskee edelleen niitä flash back -vertailukohtia vieläkin mun päähän. Tosin ehkä vähän vähemmän kuin esim. vuosi sitten.

Mietin vaan kauanko tähän menee... olen kohta oikeasti vanha, melkein vaihdevuosissa jo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä