Päivi Räsänen on uskomattoman kaunis ikäisekseen!
Mun mielestä kaunein poliitikko (vaikka sinällään ulkonäkö ei tärkeintä olekaan eikä sen perusteella pidä arvostella, mutta halusin vain kehua).
On lisäksi fiksu ja älykäs vaikkemme samaa puoluekantaa edusta ja olen joistain asioista aikalailla eri mieltä.
Taidan pitää häntä ”tyyli-idolina”, kunpa itsekin vanhenisi noin kauniisti ja karismaattisesti.
Kommentit (11)
On kaunis mutta todella vanhan näköinen ikäisekseen. Mutta sillä nyt ei olekaan merkitystä.
Syntisiä touhua tuollainen koreilu. Tukkakin värjätty ja korut kimaltelee.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis mutta todella vanhan näköinen ikäisekseen. Mutta sillä nyt ei olekaan merkitystä.
No sehän on vanha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vanha!
61-v ei ole vanha. Minusta hän on 61-vuotiaaksi vanhan näköinen.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/0296bc7bd28147a091b206859849c835.jp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vanha!
61-v tai jotain. Kovin ryppyinen tuon ikäiseksi.
Vanheni kun laihdutti 10kg. Löysää ihoa.
On ikäistään paljon vanhemman näköinen. Varmaan seksi ongelmia.
No täytyy kyllä tunnustaa,olenitse Päivin ikäinen,eikä ole ollut varaa kauneushoidoissa käydä.
Itse kyllä pyrin huolehtimaan ihostani,ehostan ja hiuksistakin jotain huolta,mutta en näe itseäni noinkin vanhan näköisenä kuin tuossa kuvassaPäivi.
Mutta jokaisella on huonoja ja hyviä hetkiä,se vaikuttaa sen hetkiseen olemukseen.
Kyllä poliitikoissaon moniatosi vanhan näköisiä ikäänsä nähden,Päivi on sieltä parhaimmasta päästä.
Käynti optikolla auttaa näkemään paremmin.
Järjettömän ruma! Vaikka meikkiä käyttää, ei auta.