Onko miehille deal breaker, jos nainen on epäsosiaalinen?
Sellainen nainen kenellä ei ole sosiaalista elämää, ei yhtään kavereita, ujo ja ei puhelias. Onko heti ei jatkoon?
Kommentit (37)
Olisikohan mahdollista, että kaikki maailman 4 miljardia miestä eivät tykkää täsmälleen samoista asioista?
Mun mies ainakin tykkää vaikka olen ujo ja hiljainen -tosin en hänen seurassaan.
Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.
Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ainakin tykkää vaikka olen ujo ja hiljainen -tosin en hänen seurassaan.
Tämä. Ujoudessa ja epäsosiaalisuudessa ei ole mitään pahaa seurustelumielessä, todellakaan, kunhan vain pystyy edes kumppanin kanssa olla vapautunut ja puhumaan.
Aika monella on kriteereinä iloisuus ja puheliaisuus. Itse en ole kumpaakaan ja myös sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.
Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...
Introvertti nainen tuskin jaksaa ekstrovertin miehen kyydissä kauhean pitkään, ellei pariskunta osaa antaa toisilleen tilaa olla ja hengittää. Itse introverttina en olisi huolinut ekstroverttiä puolisokseni.
Hyvä jos viihtyy kotona, kun minä olen poikien kanssa vähän harrastamassa.
Kyllä iloinen ja sosiaalinen on etusijalla. Siinä käy vain niin että ovat kovin kysyttyjä, jonka vuoksi epäsosiaalisillakin on vientiä kunhan ei ole kauhean ruma.
Ja jos on hyvännäköinen niin muulla ei usein ole niin väliä. Olettamushan on että mies on muutenkin se aktiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä valitaan oman persoonallisuuden täydennystä.
Sehän on just mitä moni mies haluaa: nainen joka ei tapaa ketään vaan omistaa koko elämänsä miehen palvomiselle ja hoivaamiselle. Täydellistä, kuten täälläkin jo sanottiin. Eri asia on kuka nainen on niin hullu että lähtee tuohon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on just mitä moni mies haluaa: nainen joka ei tapaa ketään vaan omistaa koko elämänsä miehen palvomiselle ja hoivaamiselle. Täydellistä, kuten täälläkin jo sanottiin. Eri asia on kuka nainen on niin hullu että lähtee tuohon mukaan.
Se, että ei kaipaa kovin paljon ihmisiä ympärilleen, ei tarkoita, että palvoisi tai paapoisi puolisoaan mitenkään erityisesti. Sitähän voi keskittyä paljon omiin juttuihinsa.
No ei... toisin kuin naisille olisi jos mies olisi tuollainen kuin ap.
Semmosen naisen kun löytäisi jostain, saisi olla kuitenkin katseenkestävä ja normaalikroppainen.
Uskon että on, koska en ole kelvannut kenellekään parisuhteeseen. Yksi roikottajamies vittuili, kun olin aina vaan kotona yksin ja helposti tavoitettavissa.
On. Ei kukaan halua hiljaista hissukkaa jonka kans ei kehtaa mennä mihinkään.
ei ole.