Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille deal breaker, jos nainen on epäsosiaalinen?

Vierailija
24.02.2021 |

Sellainen nainen kenellä ei ole sosiaalista elämää, ei yhtään kavereita, ujo ja ei puhelias. Onko heti ei jatkoon?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

Vierailija
2/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mahdollista, että kaikki maailman 4 miljardia miestä eivät tykkää täsmälleen samoista asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin tykkää vaikka olen ujo ja hiljainen -tosin en hänen seurassaan.

Vierailija
4/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.

Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...

Vierailija
5/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan lahja sellanen nainen.

Vierailija
6/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ainakin tykkää vaikka olen ujo ja hiljainen -tosin en hänen seurassaan.

Tämä. Ujoudessa ja epäsosiaalisuudessa ei ole mitään pahaa seurustelumielessä, todellakaan, kunhan vain pystyy edes kumppanin kanssa olla vapautunut ja puhumaan.

Vierailija
7/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on kriteereinä iloisuus ja puheliaisuus. Itse en ole kumpaakaan ja myös sinkku.

Vierailija
8/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit pois maailmaa pilaamasta!

Vierailija
9/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti..ei ole.

Vierailija
10/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.

Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...

Introvertti nainen tuskin jaksaa ekstrovertin miehen kyydissä kauhean pitkään, ellei pariskunta osaa antaa toisilleen tilaa olla ja hengittää. Itse introverttina en olisi huolinut ekstroverttiä puolisokseni.

Vierailija
11/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos viihtyy kotona, kun minä olen poikien kanssa vähän harrastamassa.

Vierailija
12/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iloinen ja sosiaalinen on etusijalla. Siinä käy vain niin että ovat kovin kysyttyjä, jonka vuoksi epäsosiaalisillakin on vientiä kunhan ei ole kauhean ruma.  

Ja jos on hyvännäköinen niin muulla ei usein ole niin väliä. Olettamushan on että mies on muutenkin se aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
13/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä valitaan oman persoonallisuuden täydennystä. 

Vierailija
14/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just mitä moni mies haluaa: nainen joka ei tapaa ketään vaan omistaa koko elämänsä miehen palvomiselle ja hoivaamiselle. Täydellistä, kuten täälläkin jo sanottiin. Eri asia on kuka nainen on niin hullu että lähtee tuohon  mukaan.

Vierailija
15/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä olen ääri-introvertti ja toista kertaa naimisissa. 

Vierailija
16/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just mitä moni mies haluaa: nainen joka ei tapaa ketään vaan omistaa koko elämänsä miehen palvomiselle ja hoivaamiselle. Täydellistä, kuten täälläkin jo sanottiin. Eri asia on kuka nainen on niin hullu että lähtee tuohon  mukaan.

Se, että ei kaipaa kovin paljon ihmisiä ympärilleen, ei tarkoita, että palvoisi tai paapoisi puolisoaan mitenkään erityisesti. Sitähän voi keskittyä paljon omiin juttuihinsa.

Vierailija
17/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei... toisin kuin naisille olisi jos mies olisi tuollainen kuin ap.

Vierailija
18/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen naisen kun löytäisi jostain, saisi olla kuitenkin katseenkestävä ja normaalikroppainen.

Vierailija
19/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on, koska en ole kelvannut kenellekään parisuhteeseen. Yksi roikottajamies vittuili, kun olin aina vaan kotona yksin ja helposti tavoitettavissa.

Vierailija
20/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei kukaan halua hiljaista hissukkaa jonka kans ei kehtaa mennä mihinkään.