Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko romanikerjäläiset kadonneet kauppasi edustalta?

Vierailija
24.02.2021 |

Ja entä kaipaatko heitä takaisin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi har aldrig haft några sådana, tack och lov!

Vierailija
2/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska menen nykyään autolla suoraan parkkihalliin enkä käy siis kaupan etuovilla missä yleensä kerjäläisiä parveilee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten, onneksi

Vierailija
4/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun täällä syrjässä, vain kerran ikinä olen heitä nähnyt meillä päin, vuosia sitten. Totesivat ilmeisesti kannattamattomaksi paikaksi.

Vierailija
5/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla kauppa? Saamari kun alkaa unohdella asioita näin vanhana.

Vierailija
6/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että Helsinki tarjoaa vielä yöpaikan ym. näille pi*llerinkauppaajille. Onpahan sitten helponpi kaupitella niitä koululaisille ja nuorille

Vierailija
7/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kerjäläisiä, mutta feijojen auto seisoo usein kaupan sisäänkäynnin edessä.

Vierailija
8/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä että jos on oleskelulupa olla Suomessa niin silloin saa myös suomen valtiolta rahaa kuukausittain.

Jos se ei riitä tai ei ole lupaa olla täällä niin silloin pitää poistua.

Vierailija
9/11 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta nähdä niitä niillä on autot ja asuntoautot sekä asunnot Romaniassa ja Unkarissa. Tienaavat 2000€ kk verotonta nostaa työkkärit Romaniasta ja joka maasta sekä saa kangasrahaa sossusta niin ne tuodaan autoilla siihen niillä on kännykät ja tyyny missä istuu osa on naiseksi puettuja miehiä. Suomessa on köyhiä jotka ei myy huumeita ei omista autoa ei kännyä ei varasta ja niitä jotka varastaa huumeisiin.Ei haluta nähdä niitä.Varastettu tavara on niiden vaatteissa. Ne vie lähiöissä vaatteita ja kenkiä lakanoita ja kasseja.

Vierailija
10/11 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran ja Joutsenon leirintä alueilla asuu asuntovaunussa. On saunat siellä .Varastettua viedään paikasta toiseen maasta toiseen.

Vierailija
11/11 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bongasin ensimmäisen täällä Helsingissä (tarkalleen Munkassa) myymässä Isoa numeroa Alepan edessä. Eipä ole reiluun vuoteen näkynytkään. Milloinhan se varsinainen kerjäläinen tulee... Yleensä eri päivinä myydään lehteä ja kerjätään.