Yle uutinen suojelukoirien rääkkäys videosta tuli niin pahaa oloa!
https://yle.fi/uutiset/3-11772173
Mua itkettää ja olen aivan hysteerinen. Olen aikuinen. Muuten vain kun teen kokoajan töitä itseäni ja ihmis vi hani kanssa.
Olen aivan tyrmystynyt ja sekasin!
Kommentit (3)
koirien kouluttajien (kuten kaikkien alojen koouluttajien) joukossa valitettavasti on aina noita mätämunia, jotka oikeasti kuvittelevat, että koirat pitää kouluttaa alistamalla ja näyttämällä kuka on johtaja ja voimalla se näytetään. Ikävä kyllä suurin osa lopuista on lampaita, jotka eivät uskalla sanoa mitään, he jotka uskaltavat, joutuvat toimimaan salaa tai sitten heidät suljetaan ulkopuolelle, kuten minulle kävi.
Kertaakaan elämäni aikana, en ole tavannut koiraa, joka olisi oppinut parhaiten, tai halunnut oppia potkimalla, sähköiskuilla tai kuristus- ja pikkipannoilla. Ja kyllä. Meillä on suojelukoiria.
Jopa poliisikoirat voisi opettaa suojelemaan ja estämään rikollisen pako muuten kuin hakkaamalla.
Oikeutta eläimile on tässä asiassa tehnyt hyvää työtä, kun on vain salakuvannut, eikä esim. aiheuttanut tuhoa eläimille ja tavaroill (kuten minkkitarhaiskuissa ovat tehneet)
rauhotu. Aloitit jo yhen ketjun!