seksiä perhepedissä
Eikö kukaan muu tosiaankaan harrasta seksiä perhepedissä??? Noista perhepeti kirjoituksista saa sellaisen käsityksen, taikka sitten vain kukaan ei kehtaa asiaa myöntää.
Meillä ainakin onnistuu, ja kaksi lastakin on saatu alulle ihan vain perhepedissä sekstaillen. Lapset ei herää edes vauvan suoraan huutoon, eikä kyllä sitten todellakaan meidän vanhempien öisiin haleihin. Ja juu, ei meno lasten läsnäollessa nyt villiksi voi mennä, mutta ihan kivaa touhua noin rauhallisemminkin. Joskus harvoin sitten irrotellaan muualla lasten jo nukkuessa.
Kommentit (86)
Siis aivan totta. En olisi uskonut että jonkun päähän tulee harrastaa seksiä kun lapset nukkuvat samassa huoneessa!!!!!!!!!! Sanoisin että melkein on poliisiasia. Lapsen ei kuulu nähdä seksiä vanhempien kesken eikä kuulu nähdä siitä tv:stäkään. Ei kuulu lapsen maailmaan.
Tekee tosissaan hallaa lapsen kehitykselle.
Minua tosissaan nyt surettaa ja oksettaa tuollaiset ihmiset jotka noin ajattelavat ja tekevät. Seksi on aikuisten asia, ei lasten.
Sängyssä voi muhinoida kun lapset kylässä ja muuten käyttää muita tiloja. :D
Eikö nyt taas tajuta, että voi olla hereillä vaikkei silmät olekaan auki? Minä nukuin pienenä tällaisessa perhepedissä usein, ja myös ihan helvetin usein vanhemmat oli touhuissa samaan aikaan. Minä tiesin kyllä, mitä tapahtui enkä uskaltanut avata silmiäni. Pelkäsin, että mulle suututaan jos keskeytän.
Meillä lapsella on oma sänky, jossa parivuotia nukkuu jo silloin tällöin. Viime lauantaina esim. harrastettiin seksiä päivällä kun tenava oli omassa sängyssään päikkäreillä. Illalla lapsi sitten nukahti meidän sänkyyn.
Uskomatonta!!!!!
Lasten elämään seksi ei kuulu millään lailla, ei edes nukkuvana!!!!
ole jo pedofiilian sivuhaara, harrastaa nyt seksiä samassa sängyssä missä lapsi on paikalla?!
hakeutukaa hoitoon!
Pienempi paha, jos ei nyt ihan välttämättä tunne lapsensa kaikkia unirytmejä!!!!
Haluuako joku aikuinen olla edes samassa hotellihuoneessa naivan pariskunnan kanssa?? Vaikka ne tekisi sen kuinka hiljaa??
Ja mikä veruke se on, että onhan aina ennenkin sekstattu lasten kuullen / nähden, kun on ollu pienemmät asunnot. On tehty paljon muutakin. Tapettu eläimet, heitelty kissan pojat seinään, ryypätty jne... miksi pitää toistaa virheet?
kun äiti ja isä halaa...heti tullaan väliin ja halutaan itsekin halata. Saatikka sitten jos näkisivät ja kuulisivat seksiä. Huh.
Voihan seksi näyttää/kuulostaa lapsesta epäilyttävältä. Jos ollaan päällekkäin ja pidetään ääniä, mistä lapsi voi tietää että onkon se onnellista, niinkuin joku mainitsi?? Ei se aina välttämättä onnelta kuullosta jos kiljahdellaan tms.
Kuinka on pala yöunista mennyt siihen, että on puristanut silmiä kiinni, kun on pelotanut se, että vanhemmat suuttuvat, jos huomaavat, että lapsi on hereillä. Sama juttu mahdollisten perheriitojen kanssa. :(
Vierailija:
Eikö nyt taas tajuta, että voi olla hereillä vaikkei silmät olekaan auki? Minä nukuin pienenä tällaisessa perhepedissä usein, ja myös ihan helvetin usein vanhemmat oli touhuissa samaan aikaan. Minä tiesin kyllä, mitä tapahtui enkä uskaltanut avata silmiäni. Pelkäsin, että mulle suututaan jos keskeytän.
Vierailija:
kun äiti ja isä halaa...heti tullaan väliin ja halutaan itsekin halata. Saatikka sitten jos näkisivät ja kuulisivat seksiä. Huh..
JA KUKA ON SANONUT ETTÄ TÄÄLLÄ KILJAHDELLAAN TAI OLLAAN EDES PÄÄLLEKKÄIN???
Ja jos omat tai poikaystävänne vanhemmat ovat niin remunneet, että lapsi siihen herää, niin ei tarkoita että meillä olisi samoin.
Etkö muka itse osaa sitä nähdä omista lapsistasi? Vuosien vieressä nukkuminen auttaa ehkä asiaa, ja se, että lapset todellakin ovat vieressä, eivätkä siis omassa huoneessaan tai omassa sängyssään vanhempien huoneen nurkassa.
Meillä ei lasten tarvitse vanhempiaan pelätä, eikä esittää nukkuvaa missään tilanteessa. Tai no joo, on käynyt esim niin, että kaveri on ollut isommalla yötä, ja hihittelyä jatkunut lähes puoleen yöhön. Silloin olen saattanut kauheilla ja hurrrjilla uhkauksilla saada pojat hiljaiseksi ja olemaan nukkuvinaan. Itse olen valvonut vieressä, että varmasti nukahtavat, ja kylläpä tuota vieraankin lapsesta on melkoisen helppo sanoa, että milloin oikeasti nukahtaa. Saati sitten omasta.
vää alle kouluikäiselle. Vieläkin muistan asiaa sekavin tunetin...
aavistustakaan mitä vanhemmat siellä puuhasivat. Tästä on juteltu joskus sisarusten kesken, ja äitini on sanonut, että asian mahdollisti kolme asiaa : lasten hyvät yöunet, rauhallinen toiminta ja valpas äiti.
Eli kaipa teillä, joilla muistikuvia on, joku näistä on puuttunut.
Etkö ole koskaan nukuttanut lastasi, jos vaikkapa tiskit odottavat tiskaajaa? Eli sillä sekunnilla kun lapsi nukahtaa, voi huoletta nousta ja lähteä omiin töihinsä. Ja jos menoa ei ole minnekään, niin mitä hankalaa siinä on, jos nukkuu lapsen vieressä ja toteaa, että ahaa, nyt se nukahti?
Tuo vieressä vahtiminen on tapahtunut vain poikkeustilanteissa, kuten yllä jo kuvasin : eli jos esim vieraiden vuoksi innostus venyttää ja venyttää nukahtamista. Vai annatko omien lapsiesi kikattaa vieraineen yli puolenyön?
heräämme aamulla virkeinä ja jos aikuiset ovat seksiä harrastaneetkin, lasten elämää se ei hetkauta suuntaan tai toiseen.
Näin meillä.
Tai jo vähän isompi, melkein taapero, joka painaa päänsä tiukasti kaulakuoppaasi. Tai sitten vielä isomman, joka halaa sinua tiukasti ennen nukahtamistaan, ja sanoo " äiti kyllä sinä olet ihana" heti unisiksi ensisanoikseen aamulla. Tai että koululainen vielä joskus kömpii aamulla viereen.
Meilläkin herätään pääosin virkeinä, eikä meilläkään hetkauta lapsia suuntaan eikä toiseen, vaikka yöllä vanhemmat olisivatkin seksiä harrastaneet.
Ja nukuttamisesta sitten. Lapsia on erilaisia, kuten olen saanut itsekin huomata. Esikoinen piti aina nukuttaa, keskimmäisen " opetin" nukahtamaan yksinään (toki monesti nukahti viereenkin, jos itse meninn samaan aikaan nukkumaan), ja kolmannen kanssa olisin halunnut jatkaa samaa linjaa kuin kakkosen kanssa, mutta uni ei vain yksinkertaisesti tunnu tulevan ilman jommankumman vanhemman läsnäoloa. Nukahtaa toisaalta huomattavasti nopeammin kuin esikoinen aikoinaan.
Tiesit kai, ettei perhepeti ja nukuttaminen liity saumattomasti yhteen? Monet vanhemmat joutuvat lapsiaan nukuttamaan ihan sinne omaan sänkyynkin.
Lopussa siinä tulee kiire kumminkin miehelle ennen orgasmin tuloa ja vauhti kiihtyy. Silloin vanhemmat ei tajua mitä ympärillä tapahtuu.
Kyllä lapset tietää mitä tapahtuu. Ehkäpä just tästä syystä naitte heidän vieressä ollessaan. Kieroutunut mieli on kun saatte jotain kiksejä niiden lasten läsnäolosta tämä tapahtuu alitajunnan tasolla tiedostamattomassa minässänne. Iso oksu.
kyllä mä muistan useasti havahtuneeni siihen kun vanhemmat sekstasi. Se on iljettävää:( sisi tottakai seksi on luonnollinen asia suhteessa mutta kukaan ei halua tietää omien vanhempiensa seksielämästä. mulle olisi ihan kauheaa jos 4v tyttö näkisi, tulisi huoneeseen huonoon aikaan.. semmoset jää meinaan mieleen.