Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Monesti juoksimme poliisilaitokselle soittamaan kelloa, eikä kukaan avannut meille edes ovea."

Vierailija
24.02.2021 |

"Mutta varmaan nekin turhautuivat, kun lähes joka päivä soitettiin."

Eikä mikään ole tänä päivänäkään muuttunut. On rikos hakea itselleen oikeutta.

Kuinka moni samankaltaisessa tilanteessa on jälkeenpäin tunnistanut saman ajattelumaailman? "Eivät ne jaksa enää auttaa, kun niin monta kertaa olen apua pyytänyt. Eivät ne enää tule, jos soitan."

Olisi hyvä ottaa työstään lomaa tai vaihtaa alaa, jos työ alkaa ottaa kaaliin eikä jättää sitä tekemättä.

Tuo mummo teki sen, mitä hänen oli pakko tehdä. Hänellä oli enemmän selkärankaa kuin koko Suomen valtiolla yhteensä.

https://www.apu.fi/artikkelit/isa-raakkasi-aitia-ja-poikaa-mummo-tappoi…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä yrität tällä aloituksella ja turhalla upituksella hakea?

Se oli äidin oma valinta, että jäi kiusattavaksi, vaikka muitakin mahdollisuuksia olisi ollut. Joo, kertoo että muuttivat eri osoitteeseen, mutta aina vaan isä löysi. Tuollakin vuosikymmenellä oli naisia, jotka pääsivät pakenemaan. Eivät jääneet sille samalle paikkakunnalle odottelemaan lähtivät kauemmas.

Poliisilaitoksella harvemmin kököttää ketään ovikellon soittajia vastaanottamassa vaan useamman poliisin tapaa liikenteessä.

Minä olen yksi niistä lukemattomista lapsista, jotka pakenivat humalaista.Ei ollut isäni vaan äidin mies, kerran siskopuoleni oli ollut vähällä tappaa isänsä.

Vierailija
5/5 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä yrität tällä aloituksella ja turhalla upituksella hakea?

Se oli äidin oma valinta, että jäi kiusattavaksi, vaikka muitakin mahdollisuuksia olisi ollut. Joo, kertoo että muuttivat eri osoitteeseen, mutta aina vaan isä löysi. Tuollakin vuosikymmenellä oli naisia, jotka pääsivät pakenemaan. Eivät jääneet sille samalle paikkakunnalle odottelemaan lähtivät kauemmas.

Poliisilaitoksella harvemmin kököttää ketään ovikellon soittajia vastaanottamassa vaan useamman poliisin tapaa liikenteessä.

Minä olen yksi niistä lukemattomista lapsista, jotka pakenivat humalaista.Ei ollut isäni vaan äidin mies, kerran siskopuoleni oli ollut vähällä tappaa isänsä.

Oli oma valinta... Sä olet sairas, ehkä sairaampi kuin kukaan tuon jutun henkilöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän