Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin lapsen jäädä tänään kotiin kun jalkapöytä on turvonnut niin ettei saa kenkää jalkaan, naapurini (lääkäri) ei tätä ymmärrä

Vierailija
24.02.2021 |

On kipeä ja turvonnut, kun eilen lumikasassa leikkiessä oli kaveri hypännyt/tippunut jalan päälle. Ei ollut murtumaa, mutta on niin kipeä ettei saa kenkää jalkaan. Annoin jäädä ainakin täksi (ja varmaan huomiseksikin) kotiin. Ohimennen mainitsin ystävälle etten voi tänään saatella poikia kouluun kun oma ei mene. Selitin asian ja sain niin pöyristyneen kommentin kun en "pienen" vamman takia pakota lastani kouluun. Samalla hän viittasi mun ammattiin ja sanoi ettei ihmettele vaikka mun lapsesta tulisi "vain" samanlainen. Olen loukkaantunut

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena siis vielä että asutaan niin vaarallisessa paikassa, että oon joka aamu saatellut pojat erään vaarallisen kohdan yli. Ap

Vierailija
2/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.. tottakai jätät lapsen kotiin! Nyt on pääkallokeli puolessa Suomessa ja huonolla jalalla teloo itsensä vielä lisää.. ja nyrjähtänyt nilkka on oikeasti kipeä ja pitkään. Ehkä tilanne ei auennut tälle tyypille ihan kokonaisuudessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää nyt sun naapuri vai ystävä? Vai lääkäri?

Vierailija
4/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsi voi ilman kenkää kulkea... luulisi tuon lääkärinkin ymmärtävän.

Vierailija
5/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tää nyt sun naapuri vai ystävä? Vai lääkäri?

Sekä ystävä että naapuri. Ammatiltaan lääkäri. Ap

Vierailija
6/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, juupajuu

Vierailija
7/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen lääkäri ei lähtisi arvioimaan asiaa näkemättä potilasta.

Vierailija
8/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun ystävät ovat nykyisin juuri tuollaisia?

Ensi kerralla sanot vain ettei poikasi voi hyvin, etkä halua puhua, poikasi oikeudesta yksityisyyteen takia, mikä hänellä on.

Vierailija
9/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.. tottakai jätät lapsen kotiin! Nyt on pääkallokeli puolessa Suomessa ja huonolla jalalla teloo itsensä vielä lisää.. ja nyrjähtänyt nilkka on oikeasti kipeä ja pitkään. Ehkä tilanne ei auennut tälle tyypille ihan kokonaisuudessaan

No ei varmaan auennut ei.. ihmetyttää vaan ettei lääkärinä tuota asiaa ymmärtänyt ja että miksi pitää tahallaan loukata. Ymmärrän että varmaan jännitti miten oma lapsi nyt selviytyy kouluun mutta ei se musta oo syy tuollaiseen kielenkäyttöön

Vierailija
10/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tilanne aukeni hyvin nopeasti tälle korkeakoulutetulle ihmiselle. Ap sanoi, että on joka aamu saatellut pojat vaarallisen paikan yli. Kuka saattaa nyt lääkärin pojan kouluun, ehkä jopa kahtena päivänä? Luulen, että aloitus tähtäsi tähän..

Vierailija
11/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tilanne aukeni hyvin nopeasti tälle korkeakoulutetulle ihmiselle. Ap sanoi, että on joka aamu saatellut pojat vaarallisen paikan yli. Kuka saattaa nyt lääkärin pojan kouluun, ehkä jopa kahtena päivänä? Luulen, että aloitus tähtäsi tähän..

Just näin. Ap

Vierailija
12/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän voi sitten omat lapsensa jättää vain sinun saatettavaksi. Eikö pelkää tartuntaa ja, että lapsistanakin tulee samanlaisia. Anna kun arvaan, oöet sairaanhoitaja?

Vierailija
13/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan kotiäiti kun ehtii joka aamu (ilta?) Saatella lapset kouluun. Huutista :DD

Vierailija
14/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävitte heti röntgenissä, niin murtuma ei välttis heti näy. Omalla lapsellani jalkapöydän murtuma näkyi vasta viikon kuluttua kuvissa.

Vierailija
15/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan kotiäiti kun ehtii joka aamu (ilta?) Saatella lapset kouluun. Huutista :DD

Voi Sinuakin! Oikeasti olet säälittävä.

Vierailija
16/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta oon kotiäiti. Mitä vikaa siinä on? Mitä itse teet työksesi? Et vaikuta kovin fiksulta sinäkään kielenkäyttösi perusteella... :)

Vierailija
17/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nolo

Vierailija
18/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattisi, kun lääkäri ei sitä arvosta?

Vierailija
19/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko luvannut saattaa toista poikaa, vai tuleeko se aina "siivellä"? Olisithan voinut harkita saartoa nytkin, jos se ei montaa minuuttia vie.

Vierailija
20/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululiikunnan skippaamisen ymmärrän. En kokonaan kotiin jäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan