Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten valitset pikkuhousunne?

Vierailija
24.02.2021 |

kertokaa, pliis. täällä eräs runkkari haluaisi tietää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja miksi juhlissa pitää olla erilaiset pikkuhousut? eihän ne näy vaatteiden alta? vai onko kyseessä sellaiset juhlat, joissa vaatteet otetaan pois.

Tyylikäs pukeutuminen alkaa alusvaatteista. Kalliimmat ja kauniimmat alkkarit ja liivit on usein paremmin tehtyjä, ryhdikkäämmät ja mukavat. Muukin vaatetus istuu paremmin ja luo arvokkuuden tunnun. Sitä ei ole, jos alla on arkiset ja kuluneet alusvaatteet.

Juhlista tullessa voi olla hyvin sillä mielellä, että se johtaa seksiin. Ne paremmat alusvaatteet on silloin paikallaan.

Tätä oon aina ihmetellyt.

Miksi pitää olla erikseen? Vai onko niitä juhlia sitten niin usein että tulee pidettyä monena päivänä viikosta?

Itse haluan että arkena on ne hyvät, kauniit ja laadukkaat alusvaatteet koska arkea elän enemmän ja haluan että olo on arkena hyvä.

Mitä järkeä ostaa kallis ja hyvä alusvaatesetti jota pitää vaan kerran kuussa muutaman tunnin tai harvemminkin?

Eikö siitä ole enemmän hyötyä ihan arjessa?

Hyviä liivejä onkin ilo pitää, mutta pitsipikkupöksyt siivoojan työssä olisi epäkäytännölliset. Hiki syö vaatteita. Hyvät alusvaatteet myös maksaa. Jos vaihdan housut kerran päivässä ja liivit kerran pari viikossa, pelkkä pesu kuluttaa, käytöstä puhumattakaan.

Kesällä voi nauttia olostaan ja pukea ilmavan mekon alle vähän paremmat rintsikat ja alkkarit. Tulee käyttöän niinkin.

Vierailija
22/23 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina puhtaat, jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin kerran yhden ihanan leidin kanssa kyseisestä aiheesta. Hän kyseli miksi halusin tietää.. Sanoin että värin ainakin valitsee tunteen perusteella.. Miten voit noin sanoa.

Pyysin kertomaan seuraavan kerran kun ajattelee mua niin mikä on väriltään silloin.

Hän myönsi että kyllä pikkarit on muulloin tunteen väriset.. Toisin kun töissä.

Hän sanoi leikillään että olen pervo kun kyselin pikkuhousujen väriä.