Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkoppa höyryää ilman hormonaalista ehkäisyä

Vierailija
24.02.2021 |

Onko kellään muulla näin päin??

Jos syön pillereitä, mielialani on tasaisempi kuin ilman. Ilman pillereitä koen todella laidasta laitaan hormonimyrskyjä. Esim. joka kuukausi minulla "napsahtaa" juuri ennen menkkoja, olen aina valmis eroamaan ja räjähdän totaalisesti. Siksi aion aloittaa pillerit uudestaan, koska ei tätä kestä miehenikään!

En tiedä, vaikuttaako 3 v sitten raskaana oleminen tähän. Onko raskaus voinut sekoittaa hormonitasapainoani näin? 😳

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua, tuo "napsahtelu" on törkeää henkistä väkivaltaa puolisoasi kohtaan.

Vierailija
2/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavssti miesparka tajuaa häipyä tuollaisesta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole kaikkien kannalta parempi, että sinä hakeudut hoitoon ja mies ottaa lapsen/lasten yksinhuoltajuuden.

Vierailija
4/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit, mikä ihana tekosyy!

Vierailija
5/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin, että pillereillä olin just samanlainen. Tasainen, tunteeton... Lopetin pillerit muista syistä ja eka puoli vuotta oli aika dramaattista hormonimyrskyineen ja tunteiden kirjo oli valtava. Mutta se helpotti ajan myötä ja nyt tuntuu kuin eläisin taas. Eli tykkään olla ilman pillereitä vaikka välillä voi olla itku herkässä, mutta kun se ilokin tuntuu paljon voimakkaammalta. Se on ihanaa.

Vierailija
6/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki raivo ei johdu pillereistä tai pillerittömyydestä.

Vierailija
7/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin, että pillereillä olin just samanlainen. Tasainen, tunteeton... Lopetin pillerit muista syistä ja eka puoli vuotta oli aika dramaattista hormonimyrskyineen ja tunteiden kirjo oli valtava. Mutta se helpotti ajan myötä ja nyt tuntuu kuin eläisin taas. Eli tykkään olla ilman pillereitä vaikka välillä voi olla itku herkässä, mutta kun se ilokin tuntuu paljon voimakkaammalta. Se on ihanaa.

Olen ollut pian vuoden ilman pillereitä. Lohduttavaa kuulla, että sinulla on kokemusta tällaisesta! Eihän tämä mukavalta tunnu.

Valopäät siellä aikaisemmissa kommenteissa. Luuletteko tosiaan, että nautin tästä tai toimin niin vain "koska huvittaa" ? Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin liikenteessä. Ap

Vierailija
8/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki raivo ei johdu pillereistä tai pillerittömyydestä.

Nyt puhuttiinkin niistä mitkä tulee pillereistä tai pillerittömyydestä...

Vierailija
9/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pian vuoden ilman pillereitä. Lohduttavaa kuulla, että sinulla on kokemusta tällaisesta! Eihän tämä mukavalta tunnu.

Valopäät siellä aikaisemmissa kommenteissa. Luuletteko tosiaan, että nautin tästä tai toimin niin vain "koska huvittaa" ? Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin liikenteessä. Ap

Jos sulla se kestää vaan kauemmin tasaantua... Tai jos talvi on ollut raskas lumikasoineen, pakkasineen, korona, töissä kiristää hermoja ja muksulla uhma ja toisella teini-ikä? Katsoisin itse vielä miltä kevät ja kesä alkaa näyttää, jos olet vaan niin hermopuristuksessa muilla elämän osa-alueilla? Kyllä kehon pitäisi palautua lopettamisen jälkeen jossain kohtaa, niin että sama vanha luonne puskee esiin

Vierailija
10/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen syö pillereitä, hän ei tunnista oikeaa miestä. Pillereillä kaikki käy. Olet väärän miehen kanssa. Sen huomaat, kun lopetat pillerit. Ja tämä on oikea vastaus, tutki asiaa.

Vierailija
11/11 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen syö pillereitä, hän ei tunnista oikeaa miestä. Pillereillä kaikki käy. Olet väärän miehen kanssa. Sen huomaat, kun lopetat pillerit. Ja tämä on oikea vastaus, tutki asiaa.

Tähän vaikuttaa myös deodorantit, hajusteet, hajuvedet yms. Eli pitäisi olla sekä miehen, että naisen ilman mitään tuoksuja, että löytyy oikea puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi