Onko naisia, jotka ei koskaan ota suihin?
Siis tällä palstalla, muuten varmaan on, mutta te naisseksiharrastajat!
Kommentit (25)
Vaimoni on pari kertaa pyynnöstäni sen verran ottanut, että on ntanut penikselle nopean pusun.
Aiemmissa seksisuhteissa olen ottanut suihin niiltä, jotka ovat mulle antaneet suuseksiä. Ihan vähän vaan ja melko yksinkertaisesti.
Nyt olen ollut vakisuhteessa 10 vuotta. Suhteen alussa vältteli ottamasta mieheltä suihin, joka johtui siitä etten oikein osannut hommaa, ja ettei sperman koostumus kiehtonut yhtään ja miehen sperma myös maistui tosi pahalta.
Mutta nykyisin rakastan sitä. Mies syö terveellisemmin, joten sperman maku on vähän miedompi ja koostumus on myös muuttunut juoksevammaksi. Mies on myös opettanut mistä pitää. Tykkään myös kiusata miestä, antamalla joskus pitkän ja kiduttavan suihinoton ja kuunnella miten hän huokailee ja voihkii. Mikään ei ole kiihoittavampaa kuin kuulla ja nähdä rakkaansa nautinto.
No kohta saa oma mies pitkän kaavan mukaan, rakastan suihin ottamista! Ja palleja ei saa unohtaa.
Exä ei ottanu poskeen.
No,ja miksihän todellakin on nyt ex
Lähtisi kyllä akka vaihtoon samantien jos ei ottaisi suihin!
Vaimoni ei ole koskaan ottanut. 30 vuotta naimisissa.
Ei ota meikäläisenkään vaimo.
Ihmettelen suuresti ja välillä mietin, että pitääkö tästä lähteä lätkimään, kun moista perusasiaa ei voi ilokseni toteuttaa.
Yksi koko elämäni isoimpia pettymyksiä koko aihe. Joskus kysyin, että eikö hän kenties tee sitä siksi, ettei koe osaavansa - koska sehän voisi olla syy. Mutta kuulemma osaa kyllä, mutta ei vaan halua.
Tästä lausunnosta syntyvä mielikuva kyllä vetää mielen matalaksi, koska mielestäni tuo osaaminen tarkoittaa sitä, että aiemmin on kyllä muilta otettu suihin, mutta nyt aviomieheltä ei vaan sitten ei voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti ja välillä mietin, että pitääkö tästä lähteä lätkimään, kun moista perusasiaa ei voi ilokseni toteuttaa.
Yksi koko elämäni isoimpia pettymyksiä koko aihe. Joskus kysyin, että eikö hän kenties tee sitä siksi, ettei koe osaavansa - koska sehän voisi olla syy. Mutta kuulemma osaa kyllä, mutta ei vaan halua.
Tästä lausunnosta syntyvä mielikuva kyllä vetää mielen matalaksi, koska mielestäni tuo osaaminen tarkoittaa sitä, että aiemmin on kyllä muilta otettu suihin, mutta nyt aviomieheltä ei vaan sitten ei voi ottaa.
Annatko itse naisellesi ihanaa suuseksiä?
Ex osasi ottaa sellain et muna ei osunut suuhun. Vaatii taitoa. Joo ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä lausunnosta syntyvä mielikuva kyllä vetää mielen matalaksi, koska mielestäni tuo osaaminen tarkoittaa sitä, että aiemmin on kyllä muilta otettu suihin, mutta nyt aviomieheltä ei vaan sitten ei voi ottaa.Annatko itse naisellesi ihanaa suuseksiä?
Hmm... Oikeestiko luulet, että naista, joka eio ota suihin, saisi sitten nuolla?
Heh.
Vierailija kirjoitti:
On. Miksi pitäisi?
On tiukkapipoja, jotka ei tiedä mitä on nautinto kahden ihmisen välillä. Nää ei pussaaaan kun sekin on vaan limanvaihtoa.
En ikinä olisi suhteessa sellaisen naisen kanssa.
Vaimoni ei ota. Joskus suhteen alussa otti ja kertoi myös ottaneensa paljon sinkkuaikoina. Nyt toistakymmentä vuotta olen ollut ilman suuseksiä. Vaimoni saa sitä minulta jokaisella seksikerralla. On sellainen olo että minä en ole sen arvoinen, mutta satunnaiset panot ovat saaneet vaikka mitä. Suuseksiä, ryhmäseksiä, mitä tahansa voikaan keksiä. Ja samalla kertoo kuinka törkeästi miehet ovat kohdelleet. Palkinnoksi antanut kirjaimellisesti kaikkensa. Turvallinen mies ei näitä saa ja se tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ota. Joskus suhteen alussa otti ja kertoi myös ottaneensa paljon sinkkuaikoina. Nyt toistakymmentä vuotta olen ollut ilman suuseksiä. Vaimoni saa sitä minulta jokaisella seksikerralla. On sellainen olo että minä en ole sen arvoinen, mutta satunnaiset panot ovat saaneet vaikka mitä. Suuseksiä, ryhmäseksiä, mitä tahansa voikaan keksiä. Ja samalla kertoo kuinka törkeästi miehet ovat kohdelleet. Palkinnoksi antanut kirjaimellisesti kaikkensa. Turvallinen mies ei näitä saa ja se tuntuu pahalta.
Tuo on väärin. Suosittelisin eroamaan tai hankkimaan sivusuhteen. Minulla samanlainen tilanne, minä annan suuseksiä mutta en koskaan saa. Mieheni ei varmaankaan halua tuottaa nautintoa, on seksissä laiska.
Poikaystävä on joskus kertonut, että on. Minä kyllä otan suihin. Poikaystävä onkin tosi tyytyväinen seksielämäämme. Mutta en minä satunnaisilta panoilta ole aina ottanut suihin. Jos ei tuu sitä fiilistä niin ei tule. Poikaystävältä otan kyllä aina, koska rakastan häntä ja hänellä on kiva pippeli.
kyyllä se nainen joka ei ime lähtee muille ajoon. vaikka olisi kovakin ajokone niin pitäähän sitä vaihtelua olla
Pitäisi olla antaa suihin.