Ärsyttää kun mies syyttää mua sen negatiivisista tunteista riidoissa!!!
Hei oikeesti mulla hajoo pää. Mun mies on todella herkästi provosoituva. Eikä asiaa auta se että ei puhu kunnolla suomea joten lukee tilanteita helposti (mielestäni tahallaan) väärin. Etenkin jos "kilpakumppani" on toinen mies. Minä näissä tilanteissa osoitan mieltäni suoraan ja mielestäni reilusti. Esim jos mielestäni mieheni on tilanteessa se idiootti, sanon siitä toiselle ihmiselle ja pahoittelen käytöstään. Mieheni mielestä nolaan hänet ja läksytän häntä. Nämä pitäisi vasta käydä kotona läpi ja minulta puuttuu taito "olla hyvä vaimo". LOL ja isosti. Hän ei ikinä osaa nähdä asioita puolueettomasti ja minua väsyttää tällainen "äitinä" toimiminen josta saan itselleni kuitenkin vaan kasan shittiä niskaan. Onko tuttua muille? Tarviin vertaistukea. Sanoin miehelleni että en suostu näyttelemään tilanteissa jotain muuta kuin mitä mieltä olen. Olen mielestäni vain rehellinen ja mieheni (jota rakastan) käyttäytyy kuin idiootti näissä tilanteissa.
Kommentit (5)
Sama käsiala js tuntomerkit näissä kaikissa. Nyt vähän yritystä, hei.
Kärsiikö hän stressistä? Et tarvitse vertaistukea vaan eron, jos toinen riitelee aina muiden kanssa tai ei pysy erillään heistä. Et ole erotuomari. Tarvitset miehen joka ei provosoidu tai viihdy väärässä miesseurassa. Tilanteessa ei voi automaattisesti haukkua omaa miestä toiselle ikävällä sanalla. Tilanne pitäisi hoitaa ketään haukkumatta. Miksi joudut pyytelemään anteeksi toisen puolesta loputtomasti, ei se ole normaali parisuhde silloin. Jos olisi joku kerta niin, että mies onkin oikeassa ja toinen väärässä, sanottaisiinko silloinkin että mies on "idiootti". Hän kokee ettei kukaan ymmärrä häntä oikein, toisaalta jos hän ymmärtäisi muita väärin
Porvoossa tuulee,
asfaltti kiiltää
Mä yksin provon väsäsin,
siihen vastauksia oottelin
sitten lisää trollasin