Sinä, joka olet katsonut MacGyvereita (ja pidät sarjasta), onko jokin tietty jakso, joka on jäänyt mieleesi ja josta erityisesti pidät?
Minä olen Mäkkis-fani kympillä ja minusta parhaimpia on jaksot joissa esiintyy Murdoc. Myös Penny Parker -jaksoista pidän.
Ghost Ship -jakso on yksi suosikeista - se missä esiintyy Sasquatch eli Bigfoot.
Mitä suosikkeja teillä on? :)
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Murdoc kuului omiin suosikkeihin myös. Suosikkijaksoa en nyt äkkiseltään osaa nimetä, mutta mieleen on jäänyt joku Andromeda Strain -tyyppinen jakso missä joku kemikaali/eliö(?) tappoi porukkaa. Joku nainen muistaakseni jäi laboratorioonsa, ja hänen menehtymistään(?) seuraili McGyver ikkunan läpi kunnes paljastui että pöpö söi ikkunan tiivisteitäkin. Söi siis ilmeisesti hiilivetyä tms.
Vaikkakin suurin suosikki mullakin koko sarjasta on Murdoc, ja häneen liittyvät jaksot, tämä jakso on mulle myös jäänyt terävimmin mieleen. Tiedä sitten johtuuko Andromeda uhkaa -elokuvasta, se kun on myös yksi niistä elokuvista minkä jaksan katsoa aina vaan uudestaan.
Tykkäsin tosi monesta jaksosta mutta mieleen jäänyt etenkin jakso jossa oli joku vanha mummo tai pappa joka näytti nuoruutensa mykkäfilmejä MacGyverille ja sitten jotkut korstot jahtasi niitä ja ne päihitti ne niillä nikseillä jotka olivat nähneet niistä ikivanhoista elokuvista.. saattaa olla että juoni meni vähän väärin kun siitä on aikaa kun on nämä nähnyt
käpypommit muistuu mieleen. En tarkalleen tiedä miten pommit tehtiin, mutta voi olla että pihka liittyy tähän jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
käpypommit muistuu mieleen. En tarkalleen tiedä miten pommit tehtiin, mutta voi olla että pihka liittyy tähän jotenkin.
Muistan! Mac oli vierailemassa isoisänsä Harryn luona ja ne käpypommitti jotain terroristeja siellä korvessa. Tykkäsin niistä jaksoista joissa oli Macin isoisä mukana.
Se oli jännä jakso jossa Jack oli ollut lomalla ja palasi aivopestynä.
Sit se oli kans hyvä missä kuuro nainen näki painajaisunen, jossa oli järvi, maurisoturi ja metallinen luuranko. Sitten se uni alkoikin toteutua.
Kertokaa lisää käpypommeista ja pihkasta?
Katsoin vain mac gyverin naamaa ja kääntelin kanavaa muualle. Useat jaksot olivat minulle liian pelottavia. Lainatakseni tunnetun radiojuontajan kappaletta I love you Samuli Edelman, I love you mag gyver <3
Lapsena 80 luvulla mieleen jäänyt jakso. Ihme miehellä oli joku naisystävä jonka tarkoitus oli tappaa Mac gyveri. Mac loukkaantui jossain räjähdyksessä että silmät oli sidottu sideharsolla umpeen. Tämä nainen sitten vissiin huolehti macistä joka ei edes nähnyt mitään. Jakson loppupuolella ajoivat jeepillä johonkin hylätylle bensaasemalle/ korjaamolle. Jossa Macille selvisi naisen aikeet. Mac pääsi pakoon ja repi siteet silmiltä. Tämän enempää en muista.
Katsokaas tämä vanha jenkkiarmeijan opetusvideo. Jos ei tästä tule MacGyver mieleen niin mistä sitten.
Ite taas en tykkää siitä bigfoot jaksosta xd, jotenkin ahdistava. Ei tosin niin ahdistava kuin muurahaisjakso. Mutta kun Jack on mukana niin ei ole koskaan tylsää, se on totta.
Mäkin muistan muurahaiset, oli hurja jakso!
Se jakso, jossa oltiin MacGuyverin vanhassa koulussa. Oppilaiden piti tehdä päättötyönä jokin tekninen juttu, jokaiselle annettu oma erillinen koppi toteuttamista varten. Mutta murhaksi se meni.
Yhdessä jaksossa oltiin Itä-Saksassa. Isoisä oli päässyt pakenemaan, mutta lapsenlapsi jäi kiinni. Nyt oli kasvanut aikuiseksi naiseksi. Hänen avullaan kiristettiin isoisän kulta-aarretta. Jotenkin se asetelma kiehtoi.
Eikö kerran MacGuyver vienyt jotain syrjäytyneitä jenginuoria erämaahan? Tuli jotain ongelmia ja joutuivat kävelemään pitkän matkan.
Olin ottanut auton kaasuttimeen palautusjousen kuulakärkikynästä ja eikös myöhemmin yhdessä jaksossa ollut sama juttu.
Mulle on jäänyt mieleen hienona juttuna, kun pidettiin kiinni omasta periaatteesta. Pete ja Mac oli kalastusreissulla. Joku oli tehnyt pahaa paikalliselle intiaaniheimolle ja yksi päätti kostaa. Ei sitten tappanutkaan heimoveljeään vaan lausui halveksuvan kirouksen miehelle, kuten heidän tapoihinsa kuului. Vain koska nuori poika näki kaiken niin mies halusi toimia oikein ja lisäksi välittää heimotapoja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Sain traumat lapsena 80-luvulla, kun yhdessä jaksossa se joku nainen joutui laboratorionsa vangiksi ja alkoi vanheta silmissä nopeutetusti, kun sai jotain ainetta. Hyi hitsi, kammottava jakso.
Apua, niin mäkin!!! Tää oli aivan karmea jakso, jota en unohda varmaan ikinä!!
Sitten oli joku jakso, jossa oli Stradivarius-viulu? Salakuljetettiinko sen sisässä timantteja, tai jotain? Todella hatarat muistikuvat.
muistaakseni oli jakso ,jossa se rakensi jonkun lennokin.myös jostain lukkojen takaa poispääsyä oli. lapsena katsoin inspiroi lapsia, mun tuttu poika tuttava, opiskeli insinööriksi koska macgyver innosti lapsena...tosi tarina.