Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö kohtaamaan ja katsomaan silmiin

Vierailija
16.08.2024 |

sellaista henkilöä jota olet loukannut monin eri tavoin? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en loukkaa ketään vaan loukkaantuvat itsenäisesti. Kyllä pystyn mutta he eivät pysty.

Vierailija
2/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään jota en voisi katsoa silmiin. En ole loukannut ketään niin pahasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut henkilö jota tietääkseni olen loukannut oli mummini jota loukkasin ollessani 6-vuotias hemmoteltu pikkuipana joka sanoi että "mummin antama joululahja on ihan huono" kun mummi antoi joululahjaksi vääränlaisen nuken josta lellipentu 6v minä ei tykännyt yhtään. Muistan yhä kun joulun jälkeen isä osti minulle sen nuken jonka olin halunnut. Ihan väärin toimi. Mummi parka.

Vierailija
4/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääkseni loukannut ketään ainakaan pahasti, katson kyllä silmiin ja pyydän anteeksi jos niin olen tehnyt.

Vierailija
5/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ketään jota olisin tuolla tavalla loukannut tms. Voin katsoa kaikkia silmiin.

Voi olla että on eräs henkilö jolla voisi olla vaikeuksia katsoa minua silmiin. Haluaisin rohkaista häntä että katsotaan toisiamme silmiin mitä pikimmin. Siinä yhteydessä voidaan - jos jaksetaan ja huvittaa/halutaan - keskustella hieman anteeksipyytämisestä ja anteeksiantamisesta. Hän on kyllä esittänyt minulle pikaisessa tilanteessa pikaisen anteeksipyynnön mutta en vieläkään tiedä mitä siitä ajattelisin koska se on taas voinut olla lisää sanoja, jotka eivät tarkoita mitään. Ei ole ollut mitään tilannetta missä olisi nähty että joku on muuttunut sen jälkeen kun on pyydetty ja annettu anteeksi. Tämän lisäksi pitäisi rakentaa luottamus ja lähteä sille linjalle että ei mitään valheita enää jatkossa. Vaikeeta? Voi olla. Voi olla jopa liian vaikeaa toteutettavaksi. Muutakin vaikeata on mutta en edes halua ajatella vaan hyppään yli. On se outoa kun traumoilla ei ole vanhentumisaikaa. 

Vierailija
6/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe ! Vaikeampi on antaa anteeksi kaikille huijareille ja hyväksikäyttäjille sekä niille joille maksetaan palkka AUTTAMISESTA eikä pilkkaamisesta. Entä kaikki huonot ruuat tai kun on saanut väärin rahasta takaisin tai kun joku vei sun laukun tai ei maksanutkaan takaisin. Entä miten antaa niille anteeksi jotka tahallaan on ilkeitä väärentää tai estää pääsemästä vaikka opiskelemaan tai kursseille tai töihin tai varastavat sun työpaikan jumalia rukoillen. Tai miten antaa anteeksi niille jotka vie sun vaatteet ja rahat tai mustamaalaa sinua. Entä niille jotka tekee hoitovirheitä sulle tai vie sun pyörän auton entä niille kun vie sun ajan huijaamalla tai tekohampaat suusta tai rahat mitä niihin on säästetty. Entä niille jotka on esiintynyt sinuna saadakseen huijattua rahaa tai kopioineet korttisi ja varastanut tilisi. Tämä se vasta vaatiikin miettimistä. Sitten ne uskontolahkoiset jotka penkoo jo selvitettyä vanhoja asioita anteeksi annettuja toisille eikä heille kuuluvia ! Entä sitten kun joku puhuu selkäsi takana muille sinusta valheita oikeita valheita ! 

Vierailija
7/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku sinulta varastanut katsoa sinua silmiin ?

Vierailija
8/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontolahkoissa on huumejengit myös mielenterveyspotilaat ja noidat sekä IDENTITEETTI VARKAAT. Ei riitä että viedään rahat korut tavarat vaan viedään koko elämä. 

Vierailija
9/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnustaa vaan mitä on tehnyt sillä selviää. 

Vierailija
10/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje tuolla loukkailemassa. Jos on pieni ristiriita ollut tai kimitys, ehkä välttelen mieluummin. Jos toinen on epämääräinen tai tarkoitusperä, sitten ei olla samassa paikassa mielellään.

Vierailija
11/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. En lähde leikkimään kenenkään mieliksi heille mieleisiään mielikuvitusleikkejä. 

Vierailija
12/12 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan moniakaan silmiin. Olen niin onneton luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi