Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen tummaihoisille naisille, koska värikkäät vaatteet sopivat heille niin hyvin

Vierailija
23.02.2021 |

Kirkkaat vahvat värit, kuten keltainen ja oranssi. Minulla nuo näyttävät vain kamalilta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat naiset on kauniita :)

Vierailija
2/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos. On meillä silti omat ongelmamme.

T ½latina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että nykypäivänkään yhteiskunnassa ei kannata olla tummasta ihosta kateellinen, kun se aiheuttaa niin paljon enemmän harmia kuin hyötyä ihmisten asenteiden vuoksi. Sinällään olen kyllä myös sitä mieltä, että monet mustat ovat tosi kauniita. :)

Vierailija
4/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat naiset on kauniita :)

Äärimmäisen harvoin.

Vierailija
5/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että nykypäivänkään yhteiskunnassa ei kannata olla tummasta ihosta kateellinen, kun se aiheuttaa niin paljon enemmän harmia kuin hyötyä ihmisten asenteiden vuoksi. Sinällään olen kyllä myös sitä mieltä, että monet mustat ovat tosi kauniita. :)

Niin no en minä niistä muista asioista olekaan kateellinen.

-ap

Vierailija
6/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kanssa värit tosi hyvin ja en oo tummaihoinen. :))!!!! Se riippuu ihon sävystä että mitkä sävyt sopii. :) Mut joo toki kontrastit voi olla mielenkiintoisia, esim. vaalealla musta ja mustalla vaalea. :) Värit sopii kaikille, mutta värisävyt riippuu ihmisestä mikä sopii kellekki. :)

Vierailija
7/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sarjan ruiskurusketuksia. Saat ihollesi sävyn mikä sopii kirkkaiden värien kanssa. Problem solved.

Vierailija
8/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuollaisesta asiasta olet kateellinen, ei sulla hyvin mee. Suosittelen tarkistamaan arvojasi ja ihanteitasi.

Vierailija
9/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se niin. Tummalla iholla melkein kaikki värit näyttävät kauniilta. 

Itse päätin, että käytän keltaista jos haluan vaikkei se niin prikulleen sopisi kalpean ihoni sävyyn. Keltainen on niin ihana kesäväri.  

Vierailija
10/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pidän kauniista piirteistä.

Mutta makunsa kullakin .

Vierailija
11/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen ja minulla on lämmin ihonsävy, hieman kellertävä. Kirkkaat pinkit ym sopivat hyvin. Vaaleissa ihoissa on sävyeroja kuten tummissakin, olet varmaan huomannut?

Kaikkiin ihonväreihin sopivat kaikki värit kunhan vain oikea sävy löytyy. Oliko uutta tietoa tämä sulle?

Vierailija
12/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat näyttää apinalta? OK.

Mieluummin apinalta kuin muumimammalta..

13/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi muijat onki sit kauniita? 😂😂

Vierailija
14/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä sävyn lämmöstä tai kylmyydestä enemmän kuin ihonväristä. 

Jos olet kylmäsävyinen, kokeile kylmää keltaista.

Vierailija
15/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin apinalta kuin muumimammalta..

Älkää vastatko idiootille haukkumalla vastaavasti muita, ei kannata.

Vierailija
16/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on pääpiirteittäin 4 (tai yhdistelmä kahta eri tyyppiä)eri tyyli tyyppiä.

1. Sopii täysmusta, vitivalkoinen ja todella kirkkaat värit sekä jääsävyt, ja heille tärkeää on että vaatteet on selkeitä kuvioita, symmetrisiä malleja ja räätälöityjä sopiviksi.

2. Ei sovi musta, mutta voi käyttää tumman sinistä, ja luonnonvalkoista sekä heleitä ja pastellivärejä. Vaatteet on hauskoja, kevyitä ja joustavia.

3. Haalistunut musta, harmahtava valkoinen haalistuneet harmahtavan sävyt. Vaatteet on todella mukavia, kuin halaus, ne laskeutuu hyvin ja vesiputousmaisesti vartalolle.

4. Tumma ruskea, kerman valkoinen, rusehtavat tummat syysvärit. Vaatteet ovat ryhdikkäitä, näyttäviä ja asusteet on joskus isojakin.

Vierailija
17/17 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä first world problems. Mutta olen samaa mieltä siitä, että tummemmalle iholle sopii usein pääsääntöisesti paremmin kirkkaammat värit ja vaaleammille hempeämmät. Suomalaiset tekevät usein tyhmästi, kun värjäävät esim. hiukset šokkivärein tai mustaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi