Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivaatteiden laatu

Vierailija
23.02.2021 |

Käytätkö kotonasi virttyneimpiä verkkareita ja t-paitaa tms vai oletko ostanut erikseen kotivaatteeksi tarkoitetut vaatteet? Vai käytätkö kotona samoja vaatteita kuin esim töissä/muualla?

Mitä eroa on korona-ajalla ja muuten? Vai onko ollenkaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki

Vierailija
2/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista virttyneitä verkkareita ja t-paitoja. Kotona on käytössä nättejä ja hyvälaatuisia vaatteita, mukavia housuja ja mekkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhat ja virttyneet vaatteet, tänäänkin pidin paitaa, jossa on reikiä ties missä. Hyvä paita noin muuten, joten mitäpä muutama reikä kotioloissa haittaa :-) toki pistetään siistimpää, jos tulee vieraita.

Mutta ei muutenkaan juuri pröystäillä vaatteita, meillä molemmilla on niitä melko vähän ja vanhoja ne siistimmätkin vaatteet on.

Vierailija
4/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona mekkoja ja hameita, töissä enimmäkseen housuja.

Kotivaatteet on mukavampia päällä + seksikkäämpiä, töihin sellainen pukeutuminen ei sovi.

Vierailija
5/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt koronan aikana uusinut kotivaatteet laadukkaisiin vaatteisiin joilla voi käydä vaikka kaupassa tarvittaessa. Ennen koronaa kotivaatteet olivat hirveitä virttyneitä ja venyneitä riepuja, jotka kelpaisi lähinnä kenkien kiillottamiseen.

Syy miksi en käyttänyt ”parempia” vaatteita kotona oli se etten halunnut pestä niitä liian montaa kertaa. Nyt olen panostanut kotivaatteisiin jopa enemmän kuin perus arkivaatteisiin koska niitä käytän eniten ja niiden pitää kestää käyttöä.

Teen töitä kotona.

Ap

Vierailija
6/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona kotivaatteita, eli erilaisia collariasuja ja neuleasuja. Kaikki siistejä ja mukavia.

Vierailija
7/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan nämä kotivaatteeni jo hieman virttyneitä. Vanha villapaita ja legginsit, villasukat. Rikkinäiset heitän pois, mutta ehjiä pidän edelleen, vaikka muuten kulahtaisivat.

Kaappi on täynnä siistejä työvaatteita, joita en ole nyt vuoteen tarvinnut.

Vierailija
8/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillakerrosto kotona. Ehjä jos on seuraa, parsittu jos olen yksin.

Vierailija
9/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt koronan aikana uusinut kotivaatteet laadukkaisiin vaatteisiin joilla voi käydä vaikka kaupassa tarvittaessa. Ennen koronaa kotivaatteet olivat hirveitä virttyneitä ja venyneitä riepuja, jotka kelpaisi lähinnä kenkien kiillottamiseen.

Syy miksi en käyttänyt ”parempia” vaatteita kotona oli se etten halunnut pestä niitä liian montaa kertaa. Nyt olen panostanut kotivaatteisiin jopa enemmän kuin perus arkivaatteisiin koska niitä käytän eniten ja niiden pitää kestää käyttöä.

Teen töitä kotona.

Ap

Et kai sä päällystakkia heitä kaupassa pois?

Vierailija
10/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä kotona.

Ap

Et kai sä päällystakkia heitä kaupassa pois?

Saatan joskus jättää sen autoon tai olla kaupassa takki auki. Kesällä ei usein ole takkia.

Vierailija
11/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juhlapukua päivittäin. Vaimo käyttää myös luonnollisesti iltapukua.

Vierailija
12/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän venähtäneitä verkkareita, ylisuuria t-paitoja ja jotain rähjöistä hupparia. Joskus hupparin päälle kylpytakki jos paleltaa paljon!

Vierailija
13/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona mahdollisimman vähissä vaatteissa, ehkä atooppisen ihon takia on mukava kun ei vaatteet "hierrä" (vaikka siis olisi löysiä tmv. olisivatkin viihdyn "nakuna" paremmin kun vaate usein vähän tuntuu) päällä on yleensä pitkä spaghettiolkaiminen toppi, jos kylmä viltti päällä.

Vierailija
14/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on salilta jääneet jumppatrikoot, suorien villahousujen kanssa töissä olleet polvisukat, ruosteen värinen tpaita ja metsänvihreä neule.

Osa on urheiluvaatteita, mutta kaikki sopii yhteen.

Käytän kotonakin kivan näköisiä vaatteita, lemppari on kauniin keltainen kilpikonna kaula-aukkoinen fleecetunika, tai sinipilkullinen vanhanaikainen pyjama.

Muutoin tyylini on "hienompi".

Vierailija
15/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kotivaatteet erikseen. Ne ovat puuvillaa.

Vierailija
16/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelen kotona lötköissä kotihousuissa ja telttamaisessa t-paidassa tai vaihtoehtoisesti isossa pitkähihaisessa collegepaidassa jos on kylmä. Olen yleensä paljain jaloin mutta talvisin tulee käytettyä tohveleita tai pörrösukkia. Vaihdan kotivaatteet päälle saman tien kun pääsen töistä kotiin. Tykkään noin muutenkin pukeutua väljästi enkä voi sietää ihonmyötäisiä ja muuten puristavia vaatteita. Mukavuus tulee ensin! Ns. "parempia" vaatteita en käytä kotona hengaillessa ellei ole vieraita kylässä.

Vierailija
17/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit kamelinvarpaineen ja makkarankuori-velourtakki on nytkin. Enhän minä kauppaan tämmöisissä lähde.

Vierailija
18/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjavia ja kuvioituja kotivaatteita käytän kotona. On sarjakuvia, pinkkiä, huppukorvia ja sun muuta hauskaa vaatetta. Pehmoisia ja mukavia päällä. Välillä myös puuttuu joko ylä- tai ala-osa. Miehellä oli tähän opettelua, että ei yllätysvieraita, kun olen kotona aina ilman housuja :D

Ihmisten ilmoilla sitten vähän asiallisempia vaatteita. Korona-aika on mennyt työttömänä, niin vaikea sanoa mitä palavereissa olisi käyttänyt, varmaan jotain hillitympiä kotivaatteita oman tiimin kanssa ja asialliset vaatteet, kun on muitakin.

Vierailija
19/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja, kollareita, legginsejä ja urheiluvaatteita käytän kotona ja ihan kotikäyttöä varten ostan niitä. Mutta käytän ne kyllä ihan loppuun eli ikitahroja ja reikiä saattaa aikojen kuluessa kertyä.

Vierailija
20/36 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi kotona pitäisi olla reikäisissä ja tahraisissa vaatteissa? Sitten sanotaan, että ketä varten siellä pitäisi pukeutua, no miten olisi elämäsi tärkeimmät ihmiset, sinä ja perheesi?

Tai että, ei haluta epämiellyttävissä vaatteissa pönöttää, tekeekö ne reiät ja epämääräiset tahrat verkkareissa jotenkin mukavammat kuin ehjistä ja puhtaista?

Toki jos aikoo remontoida tai tehdä puutarha hommia, niin valmiiksi huonot vaatteet on hyvä idea. Mutta jos ruokailee perheen kanssa onko liikaa vaadittu kunnioitusta muita kohtaan sen verran, että vaatteet on puhtaat ja ehjät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi