Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Toiset talvikengät tälle talvelle.
Edelliset olivat huonot jalkaan.
Silmälasit itse asiassa kahdet silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Koko perheelle Jalkakauppa-firmasta lämmittävät pohjalliset. Sellaiset, jotka lämpiää kävellessä kitkan voimasta. Viime vuonna mies tilasi yhdet, totesi hyväksi. Tänä vuonna tilattiin mulle ja pojille samanlaiset. Ja yllättäen kaupalta tuli 20 prosentin black friday-tarjous tilaukseen tänään!!
Kiitos vinkistä. Mulla on aina kauheita, monta tuntia kestäviä suonenvetokramppeja jalkapohjissa ja pohkeissa kylmästä. Noi täytyy saada.
Fazer lahjakortilla heidän verkkokaupasta konvehdirasian. Lahjakortti tuli, kun valitin ostamastani suklaasta, jossa oli 'valuvika'.
Ostin jbl tuner 2 radion dnalta hintaan 69e ja verkkokaupasta lämmitettävän huovan hintaa 35e. Nämä saa olla itelle tämän vuoden joululahjat samalla.
Kynttilämuotteja ja askartelutarvikkeita. Ja kangasta vaateompeluun.
Himalayan Nourishing Skin Cream - ihovoiteen. Nyt talven alkaessa tää on ainoa rasva, joka pitää ihoni hyvässä kunnossa. Kärkkäisen verkkokaupasta ostin. Tiedän, todella kyseenalaista kun ottaa huomioon omistajan sekavat turinat. Tilaan kyseisestä firmasta todella harvoin mitään, joten en usko että 4€ ihovoiteen osto vaikuttaa hirveästi tuottoon.
Vierailija kirjoitti:
Himalayan Nourishing Skin Cream - ihovoiteen. Nyt talven alkaessa tää on ainoa rasva, joka pitää ihoni hyvässä kunnossa. Kärkkäisen verkkokaupasta ostin. Tiedän, todella kyseenalaista kun ottaa huomioon omistajan sekavat turinat. Tilaan kyseisestä firmasta todella harvoin mitään, joten en usko että 4€ ihovoiteen osto vaikuttaa hirveästi tuottoon.
Kärkkäinen on oikealla asialla.
Kitaroita olen tässä katsellut.
Siis ihan itselleni? Apua, en mä tilaa koskaan itselleni mitään! :D
Mutta viimeisimmät tilaukset ovat olleet Zooplussalta 14 kg koiran ja 10 kg kissan kuivaruokaa sekä 36 pss kissan märkäruokaa. Sekä Bootzilta 2 Bossin paitaa joululahjoiksi miehelle ja pojalle sekä tyttärelle Ralph Laurenin Polo-sarjan hupparin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen tilannut ruokaa, luonnonkosmetiikkaa, pyykkikorin, lankoja ja joulahjoiksi kotiparturilaitteen, sähköhammasharjan sekä blenderin. Mitkään eivät ole vielä tulleet.
Ihmeen paljon ihmiset sanovat tilaavansa Kärkkäiseltä. Oonko ainoa, joka sitä boikotoi?
Et ole yksin. Täällä myös on boikotissa kyseinen pulju. Vuosia sitten sain erittäin huonoa asiakaspalvelua.
Satisfyer 2 pro suckerin tilasin anopille synttärilahjaksi kun appiukko sellaista ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen tilannut ruokaa, luonnonkosmetiikkaa, pyykkikorin, lankoja ja joulahjoiksi kotiparturilaitteen, sähköhammasharjan sekä blenderin. Mitkään eivät ole vielä tulleet.
Ihmeen paljon ihmiset sanovat tilaavansa Kärkkäiseltä. Oonko ainoa, joka sitä boikotoi?
Et ole yksin. Täällä myös on boikotissa kyseinen pulju. Vuosia sitten sain erittäin huonoa asiakaspalvelua.
Ostin, koska sitä Himalayan rasvaa en löytänyt toisesta kaupasta. Muuten boikotoin Kärkkäistä.- Ihovoidemuikkeli
Erään animen viimeisimmän kauden (joka on julkaistu lähes 10 vuotta sitten, mutta mitä välii). USA:n Amazonista tilasin, kun Saksassa oli vain saksan kielistä vaihtoehtoa ja Briteissä myös ainoat tänne saatavat oli niitä samoja sakemanniversioita. Enkkuversioissa oli "does not ship to your region".
DVD on tällä hetkellä tullissa odottelemassa alvin maksamista, toivottavasti saavat ilmoituksen minulle pian, niin saan joskus sen katsottavaksi itselleni.
Kirjan Antikvaarista. Sielläkin on nyt ale. ;)