Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
IPadin suojakotelon. On hinta-laatusuhteeltaan erinomainen. 👍
Lasketaanko jos osti huutokaupasta Metsän?
Ferrari 488 GTE AF Corse 51 Lego -setin. :)
Nintendo Switch pelikonsolin, Leged of zelda breath of the wild pelin, super mario 3d all stars pelin, switch pro ohjaimen ja näyttösuojan.
2 Juice Beautyn naamiota ja yhden puhdistustuotteen.
Levykaupasta tilasin kaksi lp-levyä.
-sängyn ja tekstiileitä
-soundbar-kaiuttimet
-voileipägrillin
-kodin sälää ja edt:n
nämä tilasin kaikki kuun alussa, ja kaikki muut paitsi voileipägrilli on tulleet. m41v
Tilasin ulkomailta harrastukseeni liittyviä kirjoja.
Ostin kaksi ihonhoitotuotetta:
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel
Suosittelen tota The Ordinaryn seerumia. Itellä ollu hemmetin rasvainen otsa ja nenä, muuten kuiva iho ja melko isot ihohuokoset poskissa, finnejä satunnaisesti. Oon käyttäny tätä tuotetta useamman kuukauden. Kasvoissa ei oo ollu yhtäkään finniä, kasvojen ihon väri tasoittunut, ihohuokoset pienentyny ja ihon rasvaisuus vähentyny. Nyt on toka purkki menossa.
Tosta Holika Holikan geelistä en osaa oikee vielä sanoa. Oon käyttäny sitä nyt yhden 250 ml pakkauksen verra kasvojen ja käsien iholle. Tää tuote muistuttaa suurustettua vettä. Ihan ku ois siis vettä ja perunajauhoja/liivatetta tms. Mut tää onki lähes kokonaan aloe veraa. Tuote kuluu tosi nopeasti, 1-2 viikkoa kesti tuo 250 ml. Mun iho on ihan stnan kuiva ja uskon, et tää tuote sopii paremmin normaalille iholle eikä tosi tosi kuivalle. Aion kyl tilaa tota vielä uudelleen ja testata vähän pidemmän aikaa.
Piti oikein miettiä. Joskus loppukesästä ostin sävyseerumin.
Keinovaginan, dildon ja liukkaria. Kaikki itselleni ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Taskulaskimen.
Mihin sä sitä tarvitset, kun laskin löytyy 100% varmuudella laitteesta, jolla viestisi kirjoitit?
Smoothiemonipakkauksen, Nutrilett-patukoita ja kaurahiutaleita Fiksuruoasta.