Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 40+ naisia, jotka tykkäävät syödä ateriat kotona lattialla istuen?

Vierailija
23.02.2021 |

Olenko ainoa outo? :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katan lattialle lämpimän alustan ja syön siinä lattialla istuen. On meillä toki pöytäkin :D

Muita?

Ap

Vierailija
2/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole muita. Mulla on ruokapöytä tai sohvapöytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.

Vierailija
4/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole muita. Mulla on ruokapöytä tai sohvapöytä.

😂 en voi olla ainoa! Ainakin Intiassa syödään lattialla istuen, tai jotkut ainakin.

Ap

Vierailija
5/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, jalat puutuu ja lonkkia alkaa särkeä, vaikkei mulla muuten mitään lattialla syömistä vataan ole.

Vierailija
6/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätön provo

0/5

Vierailija
7/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii, mä syön! Paljon mukavampaa niin että istuu rennosti lattialla kuin pöydän ääressä. 😁

Vierailija
8/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiii, mä syön! Paljon mukavampaa niin että istuu rennosti lattialla kuin pöydän ääressä. 😁

Juuri näin! Opin tähän nuorena enkä osaa päästää irti... :D

Toki osaan myös hyvät pöytätavat ja syön ihan "normaalisti" ravintolassa tai tapaamisissa :D

Ap

Vierailija
9/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina yksin kotona ollessa sohvalla, läppäri sylissä. Vähän huono tapa, mutta ketäpä tämä haittaisi...

Vierailija
10/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätön provo

0/5

En oikein ymmärrä miksi tämä olisi provo. Ei tämä tapani ruokailla toivottavasti provosoi ketään :)

Ap

Vierailija
11/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa istuvat myös lattialla, trendikästä jopa. :)

Vierailija
12/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun olen yksin, teen tuota.

Vierailija
13/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön milloin sohvalla istuen, milloin lattialla ja milloin missäkin. Monesti syön suoraan kattilasta, yksin asuva kun olen.

Vierailija
14/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää syömisasennoista ja -paikoista :)

Ap

Vierailija
15/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm. Outo juu. Saatan syödä seisoessa keittiössä tason äärellä. On muka kiire jatkamaan muuta ja toisaalta yritän varmistaa että ruokaan ei tukehdu, se pitää pureskella nätisti.

Vierailija
16/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että seisoen en itse osaa syödä. Näen ihan vaivaa kun katan oman lattia-alueeni. Mies syö myös lattialla (kun olen kattanut siihen) :D

Ap

Vierailija
17/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein joskus sellaisen mokan, että kutsuin naisen luokseni herkuttelemaan. Hän halusi syödä lattialla ja minä siihen, että sopiihan se. En tiennyt, että nainen olikin ottanut pikkarinsa pois nätin mekkonsa alta ja siinä kun syötiin ja naukkailtiin viiniäkin samalla, naisen alkoi tehdä mieli minua, vaikka olin vannottanut, etten ikinä anna kikkeliä ekana iltana. Sitten hänen ilmeensä muuttui kauhistuneeksi. Hänen pimpsukkapa olikin imenyt itsensä kuin imukuppi lattiaan kiinni ja sain vaivoin vedettyä häntä lattiaa pitkin. Jäljet olivat kuin etana olisi siinä mennyt ja jättänyt limavanan jälkeensä. Hirveä pissahätä hänellä joten sitten täytyi alkaa toimia ripeästi.

Ei auttanut muu, kuin yrittää paikoittaa missä nainen istuu ja mennä alakertaan poraamaan reikä lattian läpi, että alipaine poistuu ja mimmi pääsee pissalle. Ei siinä muuten, mutta kello oli jo yli 11 illalla ja koska sitä viiniäkin tuli latkittua, niin ensin tuli porattua pyörävaraston kattoon turha reikä, seuraavaksi pyykinkuivaushuoneeseen sama moka, mutta sitten tajusin murtautua siivouskomeroon, josta sain täräytettyä reiän täsmälleen oikeaan kohtaan.

Muuten olisin varmaan heltynyt antamaan kikkeliäkin vastoin periaatteitani, mutta ajattelin, että reiän puhjettua voimakas alipaine on varmaankin imaissut betonipölyä pimpsukkaan, joten se saattaisi tuntua kummastakin epämukavalta. Pidin kiinni periaatteistani.

Vierailija
18/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus sängyssä Mut lattialla never. N49

Vierailija
19/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yksin ollessani usein sängyssä läppäriä katsoen. Kun nainen tulee käymään, esitän että syön aina pöydän ääressä.

Epäilisin että vähemmistö ihmisistä ainakaan Suomessa hyväksyy ajatusta syömisestä muualla kuin pöydän ääressä.

Vierailija
20/51 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää syömisasennoista ja -paikoista :)

Ap

Oletko jotenkin vähän vajaa?

Aikuinen tuskin ainakaan olet, niin hölmöt jutut sulla on.