Vaimoni on lihava
Olen pieni mies 172/60, vaimoni on 177/90. Hän on ollut tällainen niin kauan kuin olemme tunteneet, eikä muuttunut tällaiseksi avioliiton solmimisen jälkeen. En halua itseni kokoista tai vielä pienempää naista, haluan juuri oman möhköni. Me emme todellakan muistuta toisiamme, olemme toisemme täydelliset vastakohdat. Joskus olen miettinyt, jos olisin iso mies, tuntisinko silloin seksuaalista vetoa pieniin ja siroihin naisiin. En tiedä, minua viehättää juuri isot ulkoiset vastakohdat. Vaimollani on paksut reidet, iso vatsa ja isot rinnat. On siinä paikkoja, joista ottaa kiinni ja pitää hyvänä. Meillä on usein seksiä, meillä ei pihdata eikä vongata. Seksin lisäksi meillä on yhteinen intohimo hyvään ruokaan ja sen kanssa nautimme hyviä oluita.
Kommentit (39)
Kaikille omanlaisensa. Mun puoliso ei ole lihava, mutta kelpaisi mulle rehevämpikin.
Miten nainen pystyy lihomaan muutamassa kuukaudessa? Tapasin normaali vartaloisen naisen, jolla ohuet jalat ja täydellinen pieni peppu, joihin ei ole kertynyt ylimääräistä. Mutta maha on kasvanut n. puolessa vuodessa melkeen kaksin kertaiseksi!!! Onko se ihan normaalia? Eikä kuulema ole raskaana, sitäkin on pitänyt udella :D
Niin meilläkin, mutta paino on noussut 30kg. Nousu alkoi käytännössä heti naimisiinmenon jälkeen eikä ole laskenut kiloakaan kehoituksista huolimatta. Menee vuodessa vaihtoon jos asenne ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin, mutta paino on noussut 30kg. Nousu alkoi käytännössä heti naimisiinmenon jälkeen eikä ole laskenut kiloakaan kehoituksista huolimatta. Menee vuodessa vaihtoon jos asenne ei muutu.
Jotkut naiset, samoin kuin miehet..antavat itsensä repsahtaa, kun ovat saaneet haluamansa eli päässeet naimisiin. Ei ollenkaan uusi ilmiö.
Eihän Ap:n vaimo edes ole mikään valtavan lihava, painoa tietysti on, kun on noin pitkäkin.
Mun kalulla on parempikin että nainen on vähän tuhdimpi... kun pienemmät on tupannut valittamaan isosta. Ehkä et ymmärrä mistä puhun...
Vierailija kirjoitti:
Makusiasta ei pidä kiistellä. Muna ei seisoisi lihavan kanssa. Kokeilin vain kerran pyylevän naisen kanssa ja olin kyllä humalassa mutta ei toiminut. Aina ollut sen jälkeen normaalipainoista!
Syy seisokin puutteeseen oli ilmiselvä, mutta piti keksiä tekosyy?
Himottaa sporttiset mut sopivasti muodokkaat naiset 20..45v
Oma lihonut eilä aiokaan laihtua ts ei pysty laihtumaan. Ei kestä kohta enää
Vierailijanro1 kirjoitti:
ihmettelen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, en panis ikinä lihavaa ämmää
Kielenkäytöstä päätellet et ole päässyt panemaan vielä yhtään ketään. Et lihavaa ja tai laihaa.
Äläkä huoli tuskin kukaan sinua haluaa edes panna kun tuollalailla ämmittelet.
naiset yläpeukuttanu. kukaan heteromies ole lihavista kiinnodtunut onhan se todettu 11999x
Kyllä se on poika just toisinpäin. Kaappihomot juoksee laihojen poikamaisten tyttöjen perässä ja heteromiehet rakastaa muodokkaita pullukoita.
Tästä tuli mieleeni. Mallithan ovat todella laihoja. Johtuukohan siitä, että vaatesuunnittelijat ovat usein homoseksuaaleja. Ja heidän ihannevartalonsa on pikkupojan vartalo.
Hyi vit*u, lihavat naiset ovat ällöttäviä.
Määrittele lihava? Onko ok, jos on pluskokoinen mutta kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava? Onko ok, jos on pluskokoinen mutta kaunis?
Tota pitäis kysyä mun kaverilta. Sanoi nuorena yhdestä naisesta, että se olis kaunis, jos olis laihempi.
Ei siis pystynyt myöntämään edes itselleen, että piti hieman pyöreämpää nättinä.
Pyöreät naiset, joilla on vähän muotojakin, ovat kauneimpia. Vatsaakin saa ja pitää olla. Rehevät naiset ovat parasta. Vaimoni on itseäni huomattavasti pyöreämpi, ja tykkään kovasti. Olen aina valmiina. Muhkeat reidet, vatsa, pylly ja sopivan kokoiset rinnat. Upea, pörrökarvainen pimppa, ja paksut häpyhuulet.. suuseksin antaminen on suurimpia nautintojani.
Juuri teidä lailla ajattelevien kanssa haluaisin vaimoni jakaa..
Vierailija kirjoitti:
Juuri teidä lailla ajattelevien kanssa haluaisin vaimoni jakaa..
Sä niinku tosiaan luulet voivasi jäädä osille, kun vaimosi pääsee vieraan lekan makuun?
Itse lihavana naisena. sanon että on inhottavaa kun läskit heiluu ja hyllyy. Eikä tosiaan taivu mihinkään kivaan. Ei tee mieli seksiä kun ajattelee,että se on taatusti miehestäkin ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Itse lihavana naisena. sanon että on inhottavaa kun läskit heiluu ja hyllyy. Eikä tosiaan taivu mihinkään kivaan. Ei tee mieli seksiä kun ajattelee,että se on taatusti miehestäkin ällöttävää.
On olemassa miehiä, joilla ei edes seiso, jos nainen ei ole tarpeeksi iso.
Itselläkin on vaikeuksia kiihottua norm kokoisista naisista, sitte tulee se jumalaton perse ja jalat kuin pylväät alkaa viisari liikkua ja siihen en voi tahdollani vaikuttaa.
Makusiasta ei pidä kiistellä. Muna ei seisoisi lihavan kanssa. Kokeilin vain kerran pyylevän naisen kanssa ja olin kyllä humalassa mutta ei toiminut. Aina ollut sen jälkeen normaalipainoista!