Vaimoni on lihava
Olen pieni mies 172/60, vaimoni on 177/90. Hän on ollut tällainen niin kauan kuin olemme tunteneet, eikä muuttunut tällaiseksi avioliiton solmimisen jälkeen. En halua itseni kokoista tai vielä pienempää naista, haluan juuri oman möhköni. Me emme todellakan muistuta toisiamme, olemme toisemme täydelliset vastakohdat. Joskus olen miettinyt, jos olisin iso mies, tuntisinko silloin seksuaalista vetoa pieniin ja siroihin naisiin. En tiedä, minua viehättää juuri isot ulkoiset vastakohdat. Vaimollani on paksut reidet, iso vatsa ja isot rinnat. On siinä paikkoja, joista ottaa kiinni ja pitää hyvänä. Meillä on usein seksiä, meillä ei pihdata eikä vongata. Seksin lisäksi meillä on yhteinen intohimo hyvään ruokaan ja sen kanssa nautimme hyviä oluita.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Yök, en panis ikinä lihavaa ämmää
Kielenkäytöstä päätellet et ole päässyt panemaan vielä yhtään ketään. Et lihavaa ja tai laihaa.
Äläkä huoli tuskin kukaan sinua haluaa edes panna kun tuollalailla ämmittelet.
Ilmeisesti ei nainenkaan sinua halua. Älykkyyshän on seksikästä. Tyhmyyden edessä ilen voimaton.
Ymmärrän hyvin aloittajan halun lihavaan naiseen, omakin vaimoni on reilusti yli 100kg ja mahdottoman viehättävä ja innokas sängyssä.
Oma vaimoni on myös pyöreä,lihavahko.imee,
Antaa pimpat ja pyllyt sekä on todella kiimainen tarvittaessa
Toivottavasti nämä miehet tekevät myös näille naisillekin kaikkea hyvää...
Minullakin on lihava nainen (yli 100kg), mutta minkäs teet. Kiimainen kuin mikäkin, mutta itseä ei jaksaa enää oikein kiinnostaa - suunnilleen kaikki innostumista lisäävät leikitkin on tässä vuosien mittaa jo leikitty.
Mulla taas himot vaan kasvaneet vaimoa kohtaa, kun hänelle tullut lisää kiloja. Nyt reilusti yli 100kg
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt saisit, edes.
Hyvä että seksi sujuu. Onko joku asento erityisen hyvä Ison naisen kanssa?
En ole vastaillut aiemmin. Exäni nautti suunnattomasti olla alla ja tyyny laitettuns takamuksen alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäytöstä päätellet et ole päässyt panemaan vielä yhtään ketään. Et lihavaa ja tai laihaa.
naiset yläpeukuttanu. kukaan heteromies ole lihavista kiinnodtunut onhan se todettu 11999x
Ei vaan kiinnosta ylipainoiset naiset, eihän sieltä makkaroiden välistä löydä edes p...ua. Eikä lihavat taivu sängyssä muihin kuin perinteisiin asentoihin
Jörrikällä on nainen minun makuun paksut reidet vatsa tissit tykkään !!
Heti rupes panett...
Lisäisin tuohon edelliseen vielä kun naisten jalat minun intohimoni niin tykkään isoista pohkeista jotka kapenee ihanasti nilkkaan hoidetut jalat lakatut varpaankynnet
Ne ihanat katsella rakastella eri asennoissa
Ja kesällä naisten liikkuessa ulkona marketeissa
ihmettelen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset yläpeukuttanu. kukaan heteromies ole lihavista kiinnodtunut onhan se todettu 11999x
Kyllä se on poika just toisinpäin. Kaappihomot juoksee laihojen poikamaisten tyttöjen perässä ja heteromiehet rakastaa muodokkaita pullukoita.
Miten ihmeessä tästäkin saadaan joku tappelu aikaiseksi? Joku tykkää lihavasta ja joku toinen laihasta, so what?
Menettekö te ruokakaupassakin nillittämään vastaantulijoille, että nyt on kuule ihan väärän merkkistä makkaraa ostoskärryissä ja mehunkin pitäisi olla appelsiinia eikä omenaa? Miksi se on niin pelottavaa, että kaikki maailman 8 miljardia ihmistä ei pidä täsmälleen samoista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan muutenkaan pane ikinä. Paitsi ehkä unelmissasi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas himot vaan kasvaneet vaimoa kohtaa, kun hänelle tullut lisää kiloja. Nyt reilusti yli 100kg
Täälläkin yksi onnellinen senttaalikeijun kanssa elävä. Olemme jo yli viisikymppisiä ja minä samoin huomattavasti kevyempi kuin vaimo. Tänäkin aamuna alettiin rakastella, kun herättiin. Nukumme aina alasti, ei tarvi kun vilkaista rehevää vaimoa, kun tällä miehellä alkaa jo viisari värähdellä. Nuolin vaimolle orkun, sitten sain itse suuhoitoa ja lopuksi naitiin.