Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on lihava

Jörrikkä
23.02.2021 |

Olen pieni mies 172/60, vaimoni on 177/90. Hän on ollut tällainen niin kauan kuin olemme tunteneet, eikä muuttunut tällaiseksi avioliiton solmimisen jälkeen. En halua itseni kokoista tai vielä pienempää naista, haluan juuri oman möhköni. Me emme todellakan muistuta toisiamme, olemme toisemme täydelliset vastakohdat. Joskus olen miettinyt, jos olisin iso mies, tuntisinko silloin seksuaalista vetoa pieniin ja siroihin naisiin. En tiedä, minua viehättää juuri isot ulkoiset vastakohdat. Vaimollani on paksut reidet, iso vatsa ja isot rinnat. On siinä paikkoja, joista ottaa kiinni ja pitää hyvänä. Meillä on usein seksiä, meillä ei pihdata eikä vongata. Seksin lisäksi meillä on yhteinen intohimo hyvään ruokaan ja sen kanssa nautimme hyviä oluita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en panis ikinä lihavaa ämmää

Vierailija
2/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäytöstä päätellet et ole päässyt panemaan vielä yhtään ketään. Et lihavaa ja tai laihaa.

Äläkä huoli tuskin kukaan sinua haluaa edes panna kun tuollalailla ämmittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei nainenkaan sinua halua. Älykkyyshän on seksikästä. Tyhmyyden edessä ilen voimaton.

Vierailija
4/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin aloittajan halun lihavaan naiseen, omakin vaimoni on reilusti yli 100kg ja mahdottoman viehättävä ja innokas sängyssä.

Vierailija
5/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on myös pyöreä,lihavahko.imee,

Antaa pimpat ja pyllyt sekä on todella kiimainen tarvittaessa

Vierailija
6/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä miehet tekevät myös näille naisillekin kaikkea hyvää...

Vierailija
7/39 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on lihava nainen (yli 100kg), mutta minkäs teet. Kiimainen kuin mikäkin, mutta itseä ei jaksaa enää oikein kiinnostaa - suunnilleen kaikki innostumista lisäävät leikitkin on tässä vuosien mittaa jo leikitty.

Vierailija
8/39 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas himot vaan kasvaneet vaimoa kohtaa, kun hänelle tullut lisää kiloja. Nyt reilusti yli 100kg

Vierailija
9/39 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt saisit, edes.

Vierailija
10/39 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että seksi sujuu. Onko joku asento erityisen hyvä Ison naisen kanssa?

Vierailija
11/39 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastaillut aiemmin. Exäni nautti suunnattomasti olla alla ja tyyny laitettuns takamuksen alle

Vierailija
12/39 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
13/39 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäytöstä päätellet et ole päässyt panemaan vielä yhtään ketään. Et lihavaa ja tai laihaa.

naiset yläpeukuttanu. kukaan heteromies ole lihavista kiinnodtunut onhan se todettu 11999x

Vierailija
14/39 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta ylipainoiset naiset, eihän sieltä makkaroiden välistä löydä edes p...ua. Eikä lihavat taivu sängyssä muihin kuin perinteisiin asentoihin

Vierailija
15/39 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörrikällä on nainen minun makuun paksut reidet vatsa tissit tykkään !!

Heti rupes panett...

Vierailija
16/39 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tuohon edelliseen vielä kun naisten jalat minun intohimoni niin tykkään isoista pohkeista jotka kapenee ihanasti nilkkaan hoidetut jalat lakatut varpaankynnet

Ne ihanat katsella rakastella eri asennoissa

Ja kesällä naisten liikkuessa ulkona marketeissa

17/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset yläpeukuttanu. kukaan heteromies ole lihavista kiinnodtunut onhan se todettu 11999x

Kyllä se on poika just toisinpäin. Kaappihomot juoksee laihojen poikamaisten tyttöjen perässä ja heteromiehet rakastaa muodokkaita pullukoita.

Vierailija
18/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tästäkin saadaan joku tappelu aikaiseksi? Joku tykkää lihavasta ja joku toinen laihasta, so what?

Menettekö te ruokakaupassakin nillittämään vastaantulijoille, että nyt on kuule ihan väärän merkkistä makkaraa ostoskärryissä ja mehunkin pitäisi olla appelsiinia eikä omenaa? Miksi se on niin pelottavaa, että kaikki maailman 8 miljardia ihmistä ei pidä täsmälleen samoista asioista?

Vierailija
19/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan muutenkaan pane ikinä. Paitsi ehkä unelmissasi?

Vierailija
20/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas himot vaan kasvaneet vaimoa kohtaa, kun hänelle tullut lisää kiloja. Nyt reilusti yli 100kg

Täälläkin yksi onnellinen senttaalikeijun kanssa elävä. Olemme jo yli viisikymppisiä ja minä samoin huomattavasti kevyempi kuin vaimo. Tänäkin aamuna alettiin rakastella, kun herättiin. Nukumme aina alasti, ei tarvi kun vilkaista rehevää vaimoa, kun tällä miehellä alkaa jo viisari värähdellä. Nuolin vaimolle orkun, sitten sain itse suuhoitoa ja lopuksi naitiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi