Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoiskahvien rakastaja täällä!

Vierailija
23.02.2021 |

Mikä on paras erikois kahvi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia.

Vierailija
2/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tule ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella outo sana: erikoiskahvi.

Vierailija
4/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Minä itse juon latte macchiatoa, mutta siitähän on kyse, kuinka paljon /vahvaa se kahvi on.

Vierailija
5/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caramel latte

Vierailija
6/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Kotona en tee kahvii, ku ei oo kahvinkeitintä, ja muutaman hassun metrin pääs on kahvila, josta saa erikoiskahveja. :) Lemppari o caffè mocha. Älkää tuomitko. :D Kahvii en tosiaa juo ku tyyliin kerran tai pari kuukaudes, nii haluun herkutella.

Vierailija
7/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caramel latte

Miten hankit tai teet? Tarkoitatko että tilaat kahvilassa? Vai tarkoitatko että ostat joitakin valmispusseja ja jos teet kotonasi, niin millä aineksin ja mitä merkkejä? 

Vierailija
8/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Mitä tarkoitat erikoiskahvilla?

En tarkoita olla hankala, vaan että tarkoitatko mitkä ovat parhaita kahvilassa tilattuja kahveja (jotkut näköjään vastanneet siihen tyyliin) vai tarkoitatko maustettuja suodatinkahveja tai ylipäätään kahvintekemistä kotona niin että se on parasta erikoiskahvia? 

Minäkin mielellään nappaan vinkkejä ketjusta, joten toivoisin että vastaajat sanovat hankkimansa kahvin merkin, jotta kiinnostuneet pääsevät koettamaan ja hankkimaan. 

Ja AP. Mikä sinun mielestäsi on paras erikoiskahvi? Mietin itse vielä vastausta. 

Vierailija
9/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Mitä tarkoitat erikoiskahvilla?

En tarkoita olla hankala, vaan että tarkoitatko mitkä ovat parhaita kahvilassa tilattuja kahveja (jotkut näköjään vastanneet siihen tyyliin) vai tarkoitatko maustettuja suodatinkahveja tai ylipäätään kahvintekemistä kotona niin että se on parasta erikoiskahvia? 

Minäkin mielellään nappaan vinkkejä ketjusta, joten toivoisin että vastaajat sanovat hankkimansa kahvin merkin, jotta kiinnostuneet pääsevät koettamaan ja hankkimaan. 

Ja AP. Mikä sinun mielestäsi on paras erikoiskahvi? Mietin itse vielä vastausta. 

4 jatkaa.

Minulla siis kotona juran kahvikone https://www.crema.fi/fi/products/jura/z6-g2/3760?_gl=1*1j5xfq6*_up*MQ…

Koska juon vaahdotetun maidon kanssa, niin pavuilla ei ole niin suurta merkitystä kuin espressoa juotaessa. Hinta-laatusuhde on paras Lidlin pavuissa, tumman harmaa espressopapu.

Vierailija
11/11 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka