Erikoiskahvien rakastaja täällä!
Kommentit (11)
Onpa todella outo sana: erikoiskahvi.
Noh. Minä itse juon latte macchiatoa, mutta siitähän on kyse, kuinka paljon /vahvaa se kahvi on.
Täällä myös! Kotona en tee kahvii, ku ei oo kahvinkeitintä, ja muutaman hassun metrin pääs on kahvila, josta saa erikoiskahveja. :) Lemppari o caffè mocha. Älkää tuomitko. :D Kahvii en tosiaa juo ku tyyliin kerran tai pari kuukaudes, nii haluun herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Caramel latte
Miten hankit tai teet? Tarkoitatko että tilaat kahvilassa? Vai tarkoitatko että ostat joitakin valmispusseja ja jos teet kotonasi, niin millä aineksin ja mitä merkkejä?
AP. Mitä tarkoitat erikoiskahvilla?
En tarkoita olla hankala, vaan että tarkoitatko mitkä ovat parhaita kahvilassa tilattuja kahveja (jotkut näköjään vastanneet siihen tyyliin) vai tarkoitatko maustettuja suodatinkahveja tai ylipäätään kahvintekemistä kotona niin että se on parasta erikoiskahvia?
Minäkin mielellään nappaan vinkkejä ketjusta, joten toivoisin että vastaajat sanovat hankkimansa kahvin merkin, jotta kiinnostuneet pääsevät koettamaan ja hankkimaan.
Ja AP. Mikä sinun mielestäsi on paras erikoiskahvi? Mietin itse vielä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
AP. Mitä tarkoitat erikoiskahvilla?
En tarkoita olla hankala, vaan että tarkoitatko mitkä ovat parhaita kahvilassa tilattuja kahveja (jotkut näköjään vastanneet siihen tyyliin) vai tarkoitatko maustettuja suodatinkahveja tai ylipäätään kahvintekemistä kotona niin että se on parasta erikoiskahvia?
Minäkin mielellään nappaan vinkkejä ketjusta, joten toivoisin että vastaajat sanovat hankkimansa kahvin merkin, jotta kiinnostuneet pääsevät koettamaan ja hankkimaan.
Ja AP. Mikä sinun mielestäsi on paras erikoiskahvi? Mietin itse vielä vastausta.
4 jatkaa.
Minulla siis kotona juran kahvikone https://www.crema.fi/fi/products/jura/z6-g2/3760?_gl=1*1j5xfq6*_up*MQ…
Koska juon vaahdotetun maidon kanssa, niin pavuilla ei ole niin suurta merkitystä kuin espressoa juotaessa. Hinta-laatusuhde on paras Lidlin pavuissa, tumman harmaa espressopapu.
Ehdotuksia.