En ymmärrä tätä elämässäni oleva miestä:
Mies, josta haaveilen enemmän mutta kavetitasolla olemme:
-olemme tapailleet, jutelleet tosi paljon ym
-saattaa yhtäkkiä vaan jättää vastaamatta johonkin viestiin
-ei onnittele syntymäpäivänä
-sitten yhtäkkiä saattaa taas ottaa yhteyttä ja kysyä mielipidettäni vaikka sisutukseen tai työasiaansa
Mitä ihmettä? Miten tällaisen kanssa voi toimia?
Pyrin sitten antamaan tilaa kun itse ottaa etäisyyttä, mutta eihän tänä näin oikein myöskään etene...
Kommentit (38)
Sitä kiinnostaa vaan sillon kun tarvitsee sulta jotain :/
Siis mikä ongelma tuossa kommunikointityylissä on? Ihan normaalilta kuullostaa. Pistää viestiä kun päähän juolahtaa joku asia mitä kysyä, ja ei pistä viestiä, koska ei ajattele sinua alinomaa.
Jatka kaverisuhdetta, jos se on sinulle ok, että olette vain kavereita. Jos haluat jotain enemmän, saat sinäkin avata suusi ja tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei onnittele edes 30 vuotta elämässäni olleet naispuoliset kaverit synttäreinäni :D
Mutta siis enpä tuollaiseen mieheen laittaisi pelimerkkejäni, ei hän ole kiinnostunut kuin korkeintaan tuttavuudesta.
Eikä se mies ole muuta väittänyt...
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ongelma tuossa kommunikointityylissä on? Ihan normaalilta kuullostaa. Pistää viestiä kun päähän juolahtaa joku asia mitä kysyä, ja ei pistä viestiä, koska ei ajattele sinua alinomaa.
Jatka kaverisuhdetta, jos se on sinulle ok, että olette vain kavereita. Jos haluat jotain enemmän, saat sinäkin avata suusi ja tehdä aloitteen.
No mun mielestä on ongelma jos esim.tietää että on synttärit eikä onnittele...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä onniteltavaa niissä on? Joillekin ei synttärit merkitse yhtään mitään ja eivät muista edes omiaan välttämättä. Minä saatan muistaa synttäripäiväni vain siksi että pari sukulaista sinnikkäästi lähettää onnitteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta outoa, jos kaveri ei edes onnittele synttärinä...
ei kukaan mies muista ihmisten synttäreitä, ei edes läheisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kun olet vanhentunut ja lähempänä kuolemaa? Onnea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta outoa, jos kaveri ei edes onnittele synttärinä...
Ellei facebook kerro, niin en tiedä yhdenkään kaverini syntymäpäivää.
siis laittaako joku facebookiin oikeita tietojaan ja pitää niitä näkyvillä?
Mies todellakin muistaa synttärit, jos oikeasti on kiinnostunut.
Jätä tuollainen ” teinipelle” kasvamaan aikuiseksi. Pitää sua vaan hyötymistarkoituksessa varpaillaan ja havittelee seksiä.
Usko, miehen kanssa ei voi olla ” vaan” kaveri, ks. esim. toisen ketjun video: ”voiko nainen ja mies olla vain ystäviä”
Kunnioita itsesi, älä anna miesten vedättää!
Ihan oikeasti mies voi nähdä naisen vain kaverina ja kohdella samalla tavalla kuin miespuolisia kavereita, joiden kanssa on kiva jutella joskus, vaikka ei olla erityisen läheisiä. Kuulostaa vain siltä, että miehellä ei ole erityisiä odotuksia eikä pyrkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta te akat olette sekaisin. Lakkaa vainoamasta sitä miesparkaa. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta toteuttaa sinun sairaassa päässäsi kehittelemiäsi fantasioita jostain romanssista.
:D mutta naisilla on velvollisuus toteuttaa joka mieslapsen fantasia? Joka kerta kun nainen yrittää olla miehen kanssa kaveri, hän kuvittelee että olisi jotain enemmän ja pipuliaan esittelee
Ei itse tiedä mitä tekee, epävarma, rajoitteita, yksinäinen.
Kerro sinä halut ja vie eteenpäin, mitä tapahtuu.
En ymmärrä sitten ollenkaan mikä tässä on ongelma.
Onnea, olet löytänyt sellaisen harvinaisen timantin, kuin kaverimies!
Jos haluat intiimiä suhdetta hänen kanssaan, niin olet valitettavasti friendzonella. Ei kannata odotella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mies todellakin muistaa synttärit, jos oikeasti on kiinnostunut.
Jätä tuollainen ” teinipelle” kasvamaan aikuiseksi. Pitää sua vaan hyötymistarkoituksessa varpaillaan ja havittelee seksiä.
Usko, miehen kanssa ei voi olla ” vaan” kaveri, ks. esim. toisen ketjun video: ”voiko nainen ja mies olla vain ystäviä”
Kunnioita itsesi, älä anna miesten vedättää!
Juu, mies muistaa synttärit, jos nainen sitä niistä muistuttaa. Itse naisena en muista ihmisten synttäreitä, jos joku ei niistä muistuta.
Kovasti taas draamaa kaivataan kaverisuhteeseen.
Eli kannattaa lopettaa itse yhteydenpito tähän?