Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tekotukkaa pitää sukia koko ajan?

Vierailija
23.02.2021 |

Ne, joilla on omat hiukset, ei sitä tee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyllä koskaan ollut tekotukkaa, mutta näplään omia hiuksiani jatkuvasti.

Vierailija
2/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sui vaikka on pitkät hiukset enkä heiluttele niitä puolelta toiselle. Toki lenkillä hiukset tuppaa menemään suuhun jne joten silloin niitä joutuu vetämään sivuille päin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotukan omaavat haluavat että muutkin huomaavat että hänellä on hieno tekotukka ja heidän pitää kiinnittää muiden huomio siihen jatkuvalla sukimisella.

Vierailija
4/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia hiuksia heilautellaan aina taakse, josta ne palautuvat taas silmille, ja taas heilautetaan. Tekotukka on raskas, joten sitä pitää sitten kai sukia. Miksi Meghanin piti koko ajan laittaa sitä suortuvaansa korvan taakse, kun se ei siellä hetkeäkään pysynyt? Todella ärsyttävän näköistä, nuo kaikki kolme. 

Yleensä tähän kuuluu vielä päänkeikautus ja teennäinen naurahdus, if you know what I mean...

Vierailija
5/5 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omat hiukset ja hypistelen niitä koko ajan. Vyötäröpituiset hiukset tuppaavat aika usein menemään sinne ja tänne ja niitä pitää asetella pois tieltä. Pidän usein hiukset auki. Minulla on add ja hiusten näplääminen auttaa keskittymään. Jos hiukset on kiinni niin hypistelen sitten paitaa, kynää, heilutan jalkaa tms, olisiko se sinusta vähemmän häiritsevää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä