Muita jotka eivät ole käyneet kertaakaan koronatestissä?
Itse en ole. Viime keväänä oli oireita, mut testiin ei päässyt. Senkin jälkeen oireita jotka kestävät tunnin tai päivän sit taas väliä viiko-viikkoja ja taas oireita.
Jos jokaisesta kurkkuoireesta, vatsaoireesta, päänsärystä, väsymyksestä menisin testiin niin johan saisin välillä käydä useamman kerran viikossa.
Kotona olen etätöissä ja kaupassa käyn 3-4kertaa viikossa (5–10min, kerran viikossa isommat ostokset).
Jos testiin pitäis mennä, niin en kyllä edes sinne pääsis kun julkisia ei saa käyttää.
Kommentit (25)
En ole käynyt, testatkoon sitten ruumiinavauksessa mielinmäärin.
Viime vuonna hävisi maku- ja hajuaistit pariksi päiväksi, mutta ei tullu testit mieleenkään.
En ole käynyt.
Olin maaliskuussa flunssassa, mutta silloin ei päässyt testiin kovin helposti. Sen jälkeen en ole ollut kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Joo nimenomaan voi mennä yksittäisistä oireista nyt, ja pitääkin. Haloo. Ei siinä mitään maksimimäärää ole.
Ai hakemaan pari saikkupäivää 🙄
En ole, enkä mene!
Normi flussa oireet sairasteltu muttei se mitään testausta tarvii.
Korkeintaan sieltä sen taudin saisi, kun kontaminoivat sillä tikulla
kunnon korona viljelyn nenänieluun.
.
Enkä ole käynyt myöskään lääkärillä, ne on nyt taudinpesiä.
TRONG AVOID
En ole kertaakaan käynyt testissä ja teen kiertävää työtä Helsingissä. Kuljen jopa julkisilla.
Viikon tosin karanteenissa työpaikalla olleen tartunnat takia muttei sekään mitään jatkoja poikinut.