Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetystyynyista ja kietaisubodeista kyselisin

08.08.2006 |

Esikoisen kanssa minulla ei ollut imetystyynyä käytössä. Kaverin luona kylässä ollessani semmoiseen tutustuin ja päätin, että seuraavan kanssa semmoinen sitten hankitaan meillekin. Mikä merkki olisi hyvä? Olen katsellut Mollavauvaa. Onko siitä hyvää/huonoa sanottavaa? Tyynyt on sen verran kalliita, että mielelläni kuulisin niistä vähän kommentteja ennen ostopäätöstä.

Sitten toinen kysymys: saakohan mistään kietaisubodeja, joissa on kiinni sellaiset tumput, joihin vauvan kädet voi laittaa? Sairaalassa oli sellaisia, ja ne oli minusta tosi hyviä. Esikoisella oli pitkät kynnet, joita ei heti saanut leikata, joten jouduin pitämään kotona hänellä sukkia käsissä. Sellainen body olisi tosi käytännöllinen. Jos joku tietää jonkun nettikaupan, mistä niitä voisi tilata, olisi tosi kiva juttu!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystyyny asiassa en osaa auttaa, omat kokemukset ko. tuotteesta ovat niin vähäiset. Aikoinaan olen käyttänyt imetystyynyä joka oli ostettu lastentarvikkeesta, mutta merkistä ei ole mitään muistikuvaa.

Tumppubodeista osaan auttaa eli onkohan teidän sairaalassa ollut Vendin tumppubodeja?

Muistini mukaan joku olisi tällä palstalla maininnut jonkun kaupan josta on ostanut, mutta osaan auttaa nettikaupoissa.

Vendiä ja on ainakin täällä:

http://www.anselmiina.fi

lisäksi kietaisubody joka löytyy myös anselmiinasta on täällä, mutta näillä saattoi olla myös imetystyynyjä:

http://www.meandmama.fi

Vierailija
2/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Piia - imetystyyny. Siitä en keksi mitään negatiivista sanottavaa. Tosin käytin sitä aika vähän aikaa, kun vauvan kasvaessa alkoi olla helpompaa imettää ilman tyynyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kietaisutumppubodysta, tiedustelit kietaisubodysta joka kieltämättä on käytännöllisempi kuin tavallinen, mutta vielä on pakko mainita tämä kotimainen valmistaja, sillä näiden tumppubody on niin kaunis, tosin on tavallinen bodymalli ei kietaisu ja kotimaisen hintaluokkainen, mutta mielestäni kaunein tumppubody mitä olen nähnyt:

www.metsinkainen.fi

Vierailija
4/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos käytetystä olet kiinnostunut, ja jos päädyt Mollavauvaan. Oma kokemukseni tyynystä oli myönteinen, tosin en osaa vertailla muihin merkkeihin. Asumme pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
5/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolassa ihastuin OLO-ILO imetystyynyyn. Hankin sellaisen vasta pojan ollessa puoli vuotta ja viimeisen lähes neljän kuukauden aikana tyyny on ollut kovassa käytössä. Omani hankin Huuto.net:stä, joten sain edullisemmin. Ovat uutena tyyriitä.