Minkälaista ihmistä ei yhtään kiinnosta esim. julkkisjuorut?
Tai vaikka tanssii tähtien kanssa tms. ohjelmat, joissa julkkiksia eikä seuraa somessa muita kuin oikeasti tuntemiaan ihmisiä. En usko, ettei muka yhtään kiinnosta edes vilkaista jotain uutisartikkeleita.
Kommentit (60)
Ei kiinnosta. En seuraa edes kavereitani somessa koska en halua tietää esim. mitä joku on syönyt, miksi sitten jotain julkkiksia? Sometileillä seuraan ammattiin ja harrastuksiin liittyviä asioita.
Minun miestäni.
Evvk. Ei tiedä mtnformaatteja, ei tiedä kuka on MaisaT. Ignooraa kaikki julkkisjuorut. Katsoo dokkareita etc.
41 vielä hieman jatkaa...
Mielummin tekisin mitä tahansa ikävääkin kotityötä kuin katsoisin tanssii tähtien kanssa, koska se ei KIINNOSTA. Ensitreffejä alttarilla seurasin jollain kaudella koska konsepti kiinnosti. Ja kyllä, googletin sitten ketkä ovay vielä naimisissa. Mutta ei he minua henkilöinä kiinnostaneet vaan osana ohjelmaa. Avioliittonsa kiinnosti, ei ne tyypit.
Joidenkin amerikkalaisten viihdeohjelmien pätkiä katson Youtubesta. Eksyin katsomaan esim Masked Singeriä koska oli kiinnostavaa nähdä Sarah Palin maskin takana. Mutta ei kiinnostaisi yhtään ohjelma, jossa maskin takaa paljastuu suomalaisia viidakon tähtösiä.
Kuinka tylsä elämä osalla ihmisitä on, kun seuraavat julkkisjuoruja ja bloggaajia?
Seuraan muutamia artisteja somessa. Eli jiulkkiksia siis. En ole kiinnostunut heidän näkemyksistään tai kotielämästään, ainoastaan musiikista, ja missä päin keikkailevat. Sen tiedon saan somea seuraamalla. Tottakai julkkisuoru kiinnostaa jos se on jotain aivan erikoista ja kerrassaan kummallista :D Mutta täytyy tunnustaa etten tiedä ketä ovat esim. nämä av:lla vilahtelevat some(?)julkkisten nimet, enkä tiedä esim. yhtään tubettajaa.
Minua kiinnostaisi tietää miksi ketään kiinnostaa Maisa Torpan lapset tai Akin ja Ritan talokaupat? Itse olen näistä lukenut siis palstaotsikot, muuten en tietäisi :D
Ymmärrän kyllä jossain määrin julkisuuden henkilöiden (muusikot, näyttelijät, taiteilijat, poliitikot) elämän kiinnostavuuden, mutta jos ansiot on tositvtähteys niin mitä seurattavaa siihen edes jää?
jos on tarpeeksi tapahtumia omassa elämässä niin ei yleensä ole aikaa eikä kiinnostusta seurata muiden elämää
itse olen tehnyt sen oivalluksen että yhdenkään julkkiksen mikään teko tai tapahtuma ei vaikuta minuun mitenkään
yleissivistyksen kannalta merkittävät seikat kerrotaan kyllä uutisissa
Esim.itseäni eivät nuo ohjelmat kiinnosta lainkaan. Mulla on parempaakin tekemistä.
Kaikkia normaaleja ihmisiä ei kiinnosta julkkikset mitenkään, jos on oma elämä ja tekemistä siinä se sitten meneekin. Tavallaan ymmärrän jos olet työttömänä tai on muuten vain tylsä elämä, silloin voi tuollaiset kiinnostaa.
Siis ihan oikeasti, ei kai ketään kiinnosta. Itse en edes tiedä ketään "julkkista", joku nimi voi jäädä radiokanavalta mieleen, kun itse mainostavat itseään, mutta tällä hetkellä heistäkään ei muistu ainuttakaan,,,,,hei, tulihan - höyryhäyrinen.
No aika monia miehiä esimerkiksi. Eikä läheskään kaikkia naisiakaan kiinnosta.
Niin miksi? Ehkä elämässä on paljon tärkeämpääkin tekemistä ja mietittävää kuin joku Sara Sieppi vaikka? Pikemminkin voi kysyä, miten ihmeessä ketään VOI kiinnostaa vaikka Saran uusi poikaystävä tai känni tai laukku? Onko julkkis jotenkin hienompi juttu kuin tavis, ja jos niin miksi ihmeessä?
Ei kovin älyllistä....
Sellaista jolla ei ole tarvetta repiä ketään palasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia normaaleja ihmisiä ei kiinnosta julkkikset mitenkään, jos on oma elämä ja tekemistä siinä se sitten meneekin. Tavallaan ymmärrän jos olet työttömänä tai on muuten vain tylsä elämä, silloin voi tuollaiset kiinnostaa.
Ei kiinnosta, vaikka olen tällä hetkellä työtön ja elämä on aika tylsää. Av-palsta on mun Seiska, mutta en täälläkään seuraa julkkisjuoruja. Saatan klikata ketjun uteliaisuuttani auki, jos (ja kun useimmiten) nimi on ihan tuntematon. Näitä nykypäivän julkkiksia en tunnista.
En ymmärrä mikä niissä edes olisi kiinnostavaa?
Jos haluan hyvin matalatasoista aivot narikkaan -viihdettä niin joskus luen. Aika harvoin. Keskustelupalstojen julkkiskeskusteluissa näkee että jotkut ottaa ihan oudolla tavalla sydämen asiakseen jonkun itseään ärsyttävän julkun juttujen seuraamisen, päivittäisen niistä kiihtymisen ja tämän haukkumisen. Minusta se on aika kumma harrastus. Monet ei myöskään näytä ollenkaan ymmärtävän kuinka tyhjästä ja naurettavista pikkujutuista ne kaikki julkkisjutut jossain seiskassa oikeasti saa alkunsa ja kuinka paljon niissä dramatisoidaan asioita.
Sellaista, joita ei juorut muutenkaan kiinnosta. Joka tietää että pahansuopuus on yleistä katkeroituneile IHMisille ja juoruiliJat ovat vain Loosereita itse.
Tän päivän julkkiksissa ei ole mitään kiinnostavaa. Siksi ei kiinnosta juorut eikä kuka-pani-ketäkin jutut. Pelkkiä tyhjäpäisiä pissiksiä sukupuoleen katsomatta.
Minua. Olen ihan tavallinen nuori aikuinen (25v). Sometan, tiktokkaan, aiemmin tubetin... seuraan paljon sarjoja (tehtyjä, en realityä) ja musiikkia tietyiltä artisteilta. Mutta en lue mitään juoruja, tiedän juuri ja juuri kuka on Sara Sieppi ja Martina mutta se Sofia jonka sukunimi alkaa B:llä... palstalta olen bongannut nimen mutta en tietäisi kuka on kyseessä.
Joskus googletan näyttelijöitä ja heidän taustojaan kuten mistä ovat kotoisin. Tiedän siis että Greyn anatomian Jo ja Gossip girlin Chuck ovat brittejä. Mutta en tiedä kenen kanssa ovat oikeassa elämässä tmv.