Minkälaista ihmistä ei yhtään kiinnosta esim. julkkisjuorut?
Tai vaikka tanssii tähtien kanssa tms. ohjelmat, joissa julkkiksia eikä seuraa somessa muita kuin oikeasti tuntemiaan ihmisiä. En usko, ettei muka yhtään kiinnosta edes vilkaista jotain uutisartikkeleita.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla on pohjimmiltaan joitain julkkiksia tai lahjakkuuksia, joiden elämistä ja saavutuksista ovat kiinnostuneita. Olkoon sitten vaikka oman alan guru tai Teemu Selänne. Hahmossa kai pitää olla jotain inspiroivaa ja ihailemisen arvoista.
Jotkut näyttävät seuraavan kovin intohimoisesti sellaisia julkkiksia, joissa he näkevät jotain vihaamisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten tällä palstalla yksikään ei muka ole kiinnostunut esim. Blogaajien ja belorffien elämästä eikä kukaan lue seiskaa vaikka se on tyyliin suomen myydyin lehti. Nää samat ihmiset on varmaan ne joilla on painoindeksi 19, dd-kupin rinnat, yliopistotutkinto ja 10 sijoitusasuntoa.
No en tiedä ketään bloggaajia ja berloffista olen täällä otsikoista lukenut mutta en tiedä onko hän sitten taas joku missi vai tosi tv tähti vai mikä. Sitten on se joku Maisa mistä täällä puhutaan, en tiedä kuka sekään on.
Mua ei ole koskaan kiinnostanut. En tunne bloggaajia enkä muitakaan sometyrkkyjä. En lue juorulehtiä enkä seuraa tosi tv juttuja. Vain elämää tai vof katson koska pidän musiikista, en tyyppien takia
Mun kiinnostuksen kohteet on aina olleet ihan muualla, ei ole aikaa tuollaiselle turhuudelle.
En tee mitään sillä tiedolla mitä joku julkkis tai minulle vieras ihminen tekee. Minulla on oma elämä.
En seuraa somessa ketään enkä ole koskaan seurannut. Lehdistä saatan joskus jonkun julkkkisjutun lukea, jos ei ole parempaa tekemistä. Yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten tällä palstalla yksikään ei muka ole kiinnostunut esim. Blogaajien ja belorffien elämästä eikä kukaan lue seiskaa vaikka se on tyyliin suomen myydyin lehti. Nää samat ihmiset on varmaan ne joilla on painoindeksi 19, dd-kupin rinnat, yliopistotutkinto ja 10 sijoitusasuntoa.
Kun otsikko on: "Minkälaista ihmistä ei yhtään kiinnosta esim. julkkisjuorut?" on luonnollista, että ketjuun kertyy juuri ne, joita ei kiinnosta.
Mutta sinäpä odotat, että tulisi sivukaupalla vastauksia tyyliin: "Kyllä minua vaan kiinnostaa!" Ei, he ovat toisissa keskusteluissa haukkumassa julkkiksia.
No riippuu julkkiksesta. Joskus joku kiinnostaa.
Mutta jotkut Torpat tai Belorfit ei ole koskaan kiinnostanut.
Joskus joku riittävän ärsyttävä kiinnosta koska tavallaan haluaa selvittää mikä tässä ärsyttää. Tai että on oikeassa omassa negatiivisessa tunteessaan. Tälläinen oli jokunen vuosi sitten Saara Aalto.
Hitto ko kampaaja ei tilaa enää seiskaa :(
Ei minua kiinnosta julkkikset, jos niiden elämä ei vaikuta minuun mitenkään. Minulla on omassa elämässäni ihan riittävästi hoidettavas, joten en tarvitse siihen lisätäytettä julkkisjuoruista.
Jostain julkkisjuoruista ym. kiinnostuneet ihmiset on oikeasti tosi typeriä ja yksinkertaisia. En tunne yhtäkään fiksua ihmistä ketä ne kiinnostaisi. Kyllä ne on sitä ihan tyhmimmästä päästä olevaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni se, että joku on julkkis, ei tee kenestäkään kiinnostavaa. Toki jotkut julkkikset ovat kiinnostavia, mutta se johtuu siitä, että he tekevät jotain, mikä kiinnostaa minua, tai heillä on mielenkiintoisia ajatuksia. Heidän yksityiselämänsä ei minua kiinnosta.
Aika pitkälti ajattelen samoin. Sitten kyllä, niiden julkkisten - ehkä pitäisi pistää lainausmerkkeihin - jotka tekevät jotain mikä minua kiinnostaa, heidän yksityiselämänsäkin jossain määrin kiinnostaa. Mitä pitäisi sanoa, tykkään kivoista ihmisistä, fiksuista ja älykkäistä, miksen viehättävistäkin.
No esim. minua. Eipä voisi vähempää kiinnostaa joidenkin tyhjäpäiden toilailut, tai kuka panee ketä. Saippuasarjojakaan en katso, ovat ihan kuolettavan tylsiä. 7päivää-lehden kannesta tulee mieleen joko paha migreeni, tai spurgun oksennus. En silti pidä itseäni muita parempana, jos joku tykkää em. jutuista, niin fine by me. Makuasioista ei sovi kiistellä 😊
En keksi ensimmäistäkään syytä, miksi vaivautuisin seuraamaan jonkun julkkiksen elämää ja edesottamuksia. Kerro sinä minulle edes yksi ainoa.
Otsikoiden lukemiselta ei voi välttyä, mutta minusta on aivan käsittämätöntä esimerkiksi se, että tälläkin palstalla on ollut monta ketjua jonkun maisan kesävauvasta. Miksi ihmeessä joku viitsii vielä kirjoittaa siitä?
Eikö omassa elämässä, perheessä, työssä tai edes naapureissa ole mitään mielenkiintoista?
En seuraa, enkä tunne. Nimiä tiedän ainoastaan täällä vilisevistä otsikoista 😆
Enkä ole koskaan katsonut mitään noita realityohjelmia, kun ei kinosta 😴
Vierailija kirjoitti:
Tällä PALSTALLA on kyllä paljon kiinnostuneita ketjujen perusteella, mutta tähän ALOITUKSEEN eivät vaivaudu kirjoittamaan ne, jotka eivät osaa vastata otsikon kysymykseen.
Minä en edes tiedä painoindeksiäni. Ei kiinnosta, sillä riittää kun vaatteet sopivat päälle eikä liho niistä ulos. Toinen yliopistotutkinto käi kesken, kuppikoko ei kerro rintojen oikeaa kokoa (oletko mies kun et tuota tiedä?) mutta se on jotain G enkä omista käytännössä yhtään mitään, sillä perikunnan metsätilkkua jossakin korvessa ei voi sanoa sijoitukseksi, ei edes oikeaksi omaisuudeksi.
Minua ei kiinnosta. "julkkis" "kohujulkkis" jne otsikointi on luotaantyöntävää.
En myöskään seuraa urheilua yhtään, ei sitäkään ole kiva katsoa, jos ei voi osallistua.
Uutisia ja maailman menoa seuraan kyllä aktiivisesti. Kauhuleffoja katson ja luen. Ompelen jonkin verran ja kuuntelen äänikirjoja.
Onko tai olenko sitten outo?
Ehkä.
M40
Ihan tun sama mitä puuhaavat.
Jos ite saisin valita niin mun tietoja ei sais mistään.
Minua ei kiinnosta. Saatan kyllä joskus ohimennen kuulla jonkin juorun, mutta ei kiinnosta viidakon tärhtöset tai suomen hottissinkut.
Olen lähtöisin keskiluokkaisesta perheestä, korkeakoulutettu, luonteeltani vähän konservatiivinen (en ahdasmielinen), introvertti, perinteitä arvostava enkä yleensä kiinnostu uusista muotivillityksistä tai lähde muutenkaan mukaan hetken huumaan. Käytän mieluummin aikaa lehtien ja kirjallisuuden seuraamiseen. Omistan television, mutta se on pieni ja vaakatasossa jalka irrotettuna kaapissa. Yleensä saatan kiinnostua jostain asiasta sitten, kun se on mennyt 10v sitten pois muodista. Omistan internet-liittymän ja älypuhelimen. Facebook-tiliä päivitän noin 2-3 v. välein.
Minun mielestäni se, että joku on julkkis, ei tee kenestäkään kiinnostavaa. Toki jotkut julkkikset ovat kiinnostavia, mutta se johtuu siitä, että he tekevät jotain, mikä kiinnostaa minua, tai heillä on mielenkiintoisia ajatuksia. Heidän yksityiselämänsä ei minua kiinnosta.