Tanssitunteja Tampereella?
Suunnittelin aloittavani meidän pikku-poitsun kanssa HipHopHousen babyjam-tunneilla, mutta kauhukseni huomasin ettei niitä enää nyt syksyllä pidetäkään :( Tietäisikö joku muuta paikkaa Tampereella, joka järjestäisi tanssitunteja joille voisi mennä vauvan kanssa?
Kommentit (4)
Itse kävin juuri noilla kyseisillä tunneilla ja hauskaa oli. Sama opettaja jatkaa samoissa merkeissä Baby Latinona jossakin muussa paikassa syksyllä (en nyt muista missä). Hän kuulemma ilmoittaa asiasta ilmoitustauluilla marketeissa ja neuvoloissa. Saan itse myös ilmoituksen tekstiviestillä tuntien alkamisesta, joten mitenkähän saisin tiedon sinulle?
äitee ja pikku jammailija 5 kk
Täytyy seurailla noita Napapiirin sivuja, koska päivittelevät niitä. Ja Lebebe, voisitko olla niin kiltti että laittaisit mulle sähköpostina tiedon kun tiedät koska tunnit alkavat ja missä, osoitteeni on miinvi [ät] utu.fi. Kiitos paljon jo etukäteen :) !
Olisiko mahdollista jos laittaisitte tietoa myös näille sivuille tanssien alkamisesta. Olisin kans kiinnostunut.
kiitos
mutta kalevassa on " Napapiiri - äitiyden tila" , jossa järjestetään muskaria ja äiti-vauva-tanssia. Olen itse ajatellut mennä sinne syksyllä. En tosin ole ihan varma milloin alkaa, sivuja ei ole vielä päivitetty tälle syksylle. Mutta laitan linkin napapiirin sivulle, niin voit katsoa vaikuttaako heidän toimintansa mukavalta!
http://www.lapsiperhe.net/napapiiri/
Terveisin Nuippu ja poikanen 7kk