Tiedostaako Maskista Kieltäytyjät että
Se maskisuositus koskee myös heitäkin? Itse asiassa se koskee juuri heitä. Suositus on juuri määrätty heille erikseen. Mikäköhän tässä on oikeasti vaikeata ymmärtää?
TL;DR: Maskisuositus koskee juuri sinua.
Kommentit (7)
Näkee kaupassa yhdellä silmäyksellä, ketkä on ääliöitä, siinä mielessä kätevää.
Eikö esim. ap:lla ole muuta sisältöä kuin "kytätä" muiden maskinkäyttöä. En käytä tulehan seuraamaan, saat äkkiä syytteen.
Tiedostatko ap, että jos olet ylipainoinen niin et noudata suositusta syödä normaalisti? Muistitko kävellä vähintään 10 000 askelta eilen? Syödä vähintään 500g kasviksia? Nukuitko 8 tuntia? Muistitko jättää kaikki turhat kontaktit väliin ja istua kotonasi päivästä toiseen jo vuoden verran? Minä olen kaikkia näitä noudattanut, joten maskia en pidä. Minä teen vain hyödyllisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostatko ap, että jos olet ylipainoinen niin et noudata suositusta syödä normaalisti? Muistitko kävellä vähintään 10 000 askelta eilen? Syödä vähintään 500g kasviksia? Nukuitko 8 tuntia? Muistitko jättää kaikki turhat kontaktit väliin ja istua kotonasi päivästä toiseen jo vuoden verran? Minä olen kaikkia näitä noudattanut, joten maskia en pidä. Minä teen vain hyödyllisiä asioita.
Tiedostatko sinä, että maskilla suojataan ensi sijaisesti toisia ihmisiä? Ap tai minun läskini eivät vaikuta toisten ihmisten terveyteen mitenkään.
Mitä tuo tl dr tarkoittaa?
Oletko yliksen tldr nyymi?
En ole maskia käyttänyt enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostatko sinä, että maskilla suojataan ensi sijaisesti toisia ihmisiä? Ap tai minun läskini eivät vaikuta toisten ihmisten terveyteen mitenkään.
Ei vaikuta maskikaan. Sen sijaan että pysyt kotona ja käyt vain lyhyesti kaupassa jos on pakko, se vaikuttaa
Minä tapasin viimeksi ystäviäni ja vanhempiani vuonna 2019. Lapseni olen nähnyt vuosi sitten. Älä sinä tule minulle sanomaan mitään kun tiedän että käyt nuohomassa kaikkialla sillä tekosyyllä että pidät jotain likaista rättiä naamallasi. Minä OLEN sinua parempi ihminen tässä asiassa. Sinä vain esität sosiaalisessa sirkuksessa apinaa. Et tee asioiden eteen oikeasti yhtään mitään.
Tiedostaako ap, mitä tarkoittaa suositus?