Montako vuotta jaksaisit asua mörskässä?
Minä olen asunut nyt 15 vuotta. T. Ammattivalittaja
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Erotaan sinun kanssa siinä asiassa, etten edes muuttaisi mörskään alunperinkään, vaikka se maksaisi minulle parisuhteen....niin ei.
No silloin tämä ei ollut niin huonossa kunnossa ja mies lupasi, että remppa on tulossa. Ap
En asuisi mörskässä. Olen todella hyvä remontoimaan ja tuunaamaan.
Vierailija kirjoitti:
laittaisin uudet tapetit
Se ei paljoa auttaisi, kun pitäisi peruskorjaus tehdä. Ap
Mulla on mörskä kakkosasuntona. Vuonna -89 rakennettu rivitalo yksiö, siellä pahimman talven yli asustan, ei valittamista
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mörskä kakkosasuntona. Vuonna -89 rakennettu rivitalo yksiö, siellä pahimman talven yli asustan, ei valittamista
Ok. Tämä on rakennettu 1964.Ap
Kai tätä voisi mörskäksi sanoa, 1900-luvun alkupuolella rakennettu hatara, pelkästään puulla lämpiävä mummonmökki. Tykkään kovasti asua täällä, olen 8 vuotta asunut ja toivottavasit asun vielä pitkään. En oikei välitä moderneista taloista.
Ehkä pari vuotta. Sanomalehdistä voi laittaa aina tapetit, jos entiset ovat saastaiset. Sanomalehtiä saa ilmaiseksi mm. kierrätyspisteistä.
Mikä on tällä hetkellä akuuteinta korjattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tällä hetkellä akuuteinta korjattavaa?
Pitäisi korjata, putkistot, sähkö, katto, ikkunat. Vaikka mitä ja keittiö on suoraan 60-luvulta. Ap
Ja täällä olisi halvalla myytävänä hyviä taloja. Pitäisi saada mies suostumaan muuttoon
Ap
Erotaan sinun kanssa siinä asiassa, etten edes muuttaisi mörskään alunperinkään, vaikka se maksaisi minulle parisuhteen....niin ei.