Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paha synti on himoita varattua ihmistä?

Vierailija
21.02.2021 |

Yhtä naista himoitsen ihan valtavasti. Aina kun näen hänet, riisun hänet katseellani ja tahtoisin päästä panemaan. Hän tietää tunteeni ja hyväksyy ne, muttei ole valmis suhteeseen. Miten voisin päästä näistä tunteistani eroon? Onko mahdollista saada kaveruutta/ystävyyttä sen himoitsemani naisen kanssa edes teoriassa? Kehtaako tällaisesta ripittäytyä papille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripittäytyä? Oletko katolilainen? Teillähän ripittäytymällä ja parilla Ave Marialla saa anteeksi melkein synnin kuin synnin.

Vierailija
2/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis todellakin teen juuri niin kuin on kymmenessä käskyssä kiellettyä, enkä voi sille mitään. Haluaisin sen naisen vaimokseni todella. Oon todella ihastunut häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että...ajattelispa joku mies musta noin, piristyis kyllä tän ihmisen päivä...

t. varattu nainen.

Vierailija
4/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripittäytyä? Oletko katolilainen? Teillähän ripittäytymällä ja parilla Ave Marialla saa anteeksi melkein synnin kuin synnin.

Kyllä muutkin kuin katolilaiset voivat ripittäytyä.

Vierailija
5/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ristiriitainen aloitus. Se missä tapaatte todennäköisesti määrittää aika paljon.

Vierailija
6/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mä en oikeasti tiedä kirkollisista yhtään mitään. Mutta jos helpottaa oloa, niin siitä sitten vaan.

Vierailija
7/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti tarkoittaa häränsilmän ohiampumista.

Aina kun YHWH ei ole ajatuksissasi ensimmäisenä, teet syntiä.

Lukekaa hepreaa. Itse lukenut monilla kielillä Raamatun, vaikka ateisti olenkin.

Vierailija
8/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mä en oikeasti tiedä kirkollisista yhtään mitään. Mutta jos helpottaa oloa, niin siitä sitten vaan.

Haluaisin toimia oikein ja lisäksi ilmentää välittämistäni toimimalla siten, että hänellä olisi mahdollisimman hyvä olla, vaikka se olisikin ristiriidassa omien halujeni kanssa. Toki joku kunniallinen kompromissi olisi aika hyvä.