Voileipä oli jouluna Levillä
Oli raskaustesti video, joka otettu Levin vessassa
Kommentit (57)
Lapseni on esikoisensa luokalla. Kuulemma tosiaan olleet siellä pohjoisessa jouluna, lapsi kertonut. Ihanaa.
Oonko ainut joka miettii, että miten muka oli wörttiä maksaa itsensä kipeeksi ja raahata perheensä just nyt Leville, kun ei voi edes kuvata siitä sisältöä, tiedostaa paljastuvansa ja menettävänsä sen kautta seuraajia ja kaiken lisäksi saada vielä koronankin? En tajua logiikkaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku valottaa asiaa, mistä Voikkulille tulee ne 100 000€ vuodessa, eli kuka maksaa noin huonosti kirjoitetuista ja mitäänsanomattomista höpötyksistä?
Ei se laatu vaan seuraajien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut joka miettii, että miten muka oli wörttiä maksaa itsensä kipeeksi ja raahata perheensä just nyt Leville, kun ei voi edes kuvata siitä sisältöä, tiedostaa paljastuvansa ja menettävänsä sen kautta seuraajia ja kaiken lisäksi saada vielä koronankin? En tajua logiikkaa tässä.
Mitä väliä? Joulu ollut ja mennyt. Ei ihmiset halua kaikkea someen laittaa. Matkustaa monet muutkin koronasta huolimatta. Ihmisiä tässä ollaan itse kukin.
Oksettavaa kyttäämistä ja kiusaamista koko ketju. Joulu meni jo, antakaa olla!!!
Mietitäänkö taas hetki, miten koulukiusaaminen on vielä tänä päivänä mahdollista... mistä niitä kiusaajia sikiää? Hmmm...?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa kyttäämistä ja kiusaamista koko ketju. Joulu meni jo, antakaa olla!!!
Mietitäänkö taas hetki, miten koulukiusaaminen on vielä tänä päivänä mahdollista... mistä niitä kiusaajia sikiää? Hmmm...?
Joku voisi argumentoida että valehtelu, tässä tapauksessa jopa seuraajilleen = palkanmaksajilleen julkinen valehtelu on huonompaa käytöstä kuin se että muut huomaavat kyseisen valehtelun ja huomauttavat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänkö taas hetki, miten koulukiusaaminen on vielä tänä päivänä mahdollista... mistä niitä kiusaajia sikiää? Hmmm...?Joku voisi argumentoida että valehtelu, tässä tapauksessa jopa seuraajilleen = palkanmaksajilleen julkinen valehtelu on huonompaa käytöstä kuin se että muut huomaavat kyseisen valehtelun ja huomauttavat siitä.
Huomauttavat??? Salli mun nauraa. Koko katjullinen ystävällistä huomauttamista.
Mutta kiusaajat osaavat kyllä oikeuttaa tekonsa, se on nähty.
Käykäähän muutkin klikkaan "lopeta seuraaminen".
Palataan voikku asiaan kun kunnioitat seuraajiasi niin paljon että lopetat valehteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani on ainakin kyse kateudesta, katkeruudesta ja vitu t u k sesta. Voin tämän ihan avoimeati myöntää.
Ärsyttää tuollainen moralisointi, larppaaminen ja valehtelu. Ärsyttää, että tuollaisella tienaa 100t vuodessa. Siis tekaistulla julkisuuskuvalla, jonka pyrkii esittämään totuutena.
Lisäksi ärsyttää, että mikään taho tai instanssi ei huolehdi lasten oikeuksista somemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Joulu ollut ja mennyt. Ei ihmiset halua kaikkea someen laittaa. Matkustaa monet muutkin koronasta huolimatta. Ihmisiä tässä ollaan itse kukin.
Hän haukkui ja arvosteli muita koronarikkureiksi kun kaikki eivät keväällä noudattaneet suosituksia ja sätti miten pelkää sukulaisensa puolesta kun ihmiset on niin itsekkäitä. Itse kuitenkin matkustanut jouluna leville, talvella isosyötteelle ja Helsingistä Oulun Ideaparkiin shoppailemaan, mitä vielä mainosti muille. Että semmoinen vastuullinen vaikuttaja.
Olen itse asiassa järkyttynyt, miten suoraan hän onkin pystynyt valehtelemaan!
Vaikuttan vastuu, vai miten se nyt menikään.. Vai olikp se"Pysy kotona"...
Osaako joku valottaa asiaa, mistä Voikkulille tulee ne 100 000€ vuodessa, eli kuka maksaa noin huonosti kirjoitetuista ja mitäänsanomattomista höpötyksistä?